« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
3Dfindit je vizualna tražilica koja pretražuje milijarde 3D CAD & BIM modela iz tisuća kataloga proizvođača za strojarstvo i elektrotehniku.
Platforma omogućuje pretraživanje i preuzimanje besplatnih digitalnih inženjerskih podataka koje pružaju proizvođači diljem svijeta.
3Dfindit skraćuje vrijeme pretraživanja i povećava učinkovitost u inženjeringu i izgradnji s intuitivnim funkcijama pretraživanja.
VAŽNOST OSIGURAVANJA OSNOVNIH UVJETA ZA UČENJE I RAZVIJANJE NAVIKA UČENJA KOD KUĆE
OSIGURANO MJESTO UČENJA
Svaka promjena mjesta učenja zahtijeva i dodatno vrijeme za adaptaciju na novu okolinu, što smanjuje motivaciju za rad. Preporuča se učiti za stolom, sjedeći na stolici, iako u ovom zahtjevu ne treba pretjerivati, zbog velike napetosti mišića.
Cilj: Dijete je već dolaskom na mjesto učenja djelomično pripremljeno za učenje.
PLAN UČENJA
Svaki čovjek tijekom dana ima razdoblja kada se osjeća najspremnijim za učenje ili neki drugi rad. Planiranje učenja smanjuje neracionalno korištenje vremena. Realizacija plana zahtjeva od djeteta razvijanje samodiscipline i kontinuirano učenje svakog dana. Preporuča se tri do četiri sata dnevno, ako je dijete aktivno na nastavi.
Cilj: Planiranje učenja predstavlja osnovu za racionalnim korištenjem vremena.
PRAVILNA UPORABA UDŽBENIKA
Pravilna uporaba udžbenika podrazumijeva orijentacijsko upoznavanje teksta, uvid u sadržaje, te detaljno proučavanje teksta (podcrtavanje važnog, nepozantog ili nejasnog). Ilustracije, crteže ili grafikone ne smije se preskakati, već je potrebno proučiti njihovu funkciju u sklopu teksta.
Cilj: Znati se koristiti udžbenikom ili drugim edukativnim materijalom osnova je uspješnog učenja.
ČITANJE NA GLAS
Ako želimo nešto trajno zapamtiti, potrebno je uključiti što više osjetila. Kombiniranje čitanja i glasnog ponavljanja pročitanog omogućuje bolje reproduciranje.
Cilj: Čitanje naglas pomaže boljem pamćenju, između ostalog jer je brzina čitanja smanjena na polovinu, te se sadržaji lakše pamte.
GRUPIRANJE ZADATAKA I BILJEŠKE
Sadržaje koje je potrebno naučiti, potrebno je podijelilti na manje cjeline. Grupiranje omogućava bolju organizaciju sadržaja i povezivanje s prethodno naučenim.
Cilj: Dobra organizacija sadržaja olakšava proces učenja, a osim toga uspješnost u organizaciji utječe i na samu kvalitetu sadržaja.
PONAVLJANJE
Najbolja provjera jesu li određeni sadržaji usvojeni jest pokušaj glasnog prepričavanja bitnih dijelova sadržaja.
Cilj: Provjera znanja omogućava da se ustanovi razina usvojenosti sadržaja.
POTICANJE DJETETA NA UČENJE KOD KUĆE I KORIŠTENJE RAZLIČITIH IZVORA ZNANJA |
|
Učenici i roditelji mogu ispisati potvrde o statusu učeničkog školovanja iz sustava e-dnevnik.
Pristup e-dnevniku, a više o usluzi e-potvrde putem e-dnevnika OVDJE.
Potvrde o školovanju učenika se mogu koristiti za različite svrhe kao što su ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge.
Generirana potvrda je u PDF formatu, sadrži elektronički pečat i nakon što je učenik ili roditelj preuzmu na računalo ili mobilni uređaj mogu je slati elektroničkom poštom ili ispisati, ovisno o potrebama.