Obilježen Svjetski dan planeta Zemlja u sklopu eTwinning projekta "Breathe deeply & Think clearly"
Autor: Nada Ratković, 22. 4. 2021.
U sklopu eTwinning projekta "Breathe deeply & Think clearly" obilježen je Dan planeta Zemlje od 19. do 25. travnja, u digitalnom obliku. Ovoogodišnji moto Dana planeta Zemlje se obilježio pod nazivom „Restore Our Earth“ (Obnovimo našu Zemlju).
Plakate izradila učenica 2.a razreda, Ana Marija Lagator
Učenica Lara Sikirica je izradila video: https://youtu.be/t0TqDiE4p0k
Glavna projektna aktivnost obilježavanja Dana planeta Zemlje se odvijala preko www.earthday.org stranice. Voditeljica projekta Nada Ratković, prof. mentor organizirala je međunarodni događaj na digitalnoj platformi EARTHDAY.ORG u obliku radionice i predavanja na temu „Obnovimo našu Zemlju“ za sve zainteresirane sudionike diljem svijeta. U događaj su se uključili svi projektni partneri eTwinning projekta „Breathe deeply & Think clearly“ na istoimenu temu.
Prezentaciju izradila učenica 2.a razreda Klara Marendić
Prezentaciju izradila učenica 2.a razreda Nikolina Poljak
Učenici su obilježili Dan planeta Zemlje sudjelovanjem na webinaru zajedno s mladim Young Changemakers na temu Earth Day i zajednički provjerili znanje putem kviza.
Projektne aktivnosti su trajale cijeli tjedan dana. Osim zajedničkih učeničkih aktivnosti, nastavnici sudionici projekta također su sudjelovali u mnogim radionicama s drugim nastavnicima iz Europe u obilježavanju Dana planeta Zemlja.
Edukacije nastavnika-EU Grean Deal,22,23 i 29.4. 2021.
U grupi "Statistics at School" održan je webinar za nastavnike"Saving the Planet-Today for tommorow povodom Dana obilježavanja planeta Zemlja. Nastavnici su učenicima održali predavanje na istoimenu temu.
Autor: Nada Ratković
Obilježen Svjetski dan planeta Zemlja u sklopu eTwinning projekta "Breathe deeply & Think clearly"
Autor: Nada Ratković, 22. 4. 2021.
U sklopu eTwinning projekta "Breathe deeply & Think clearly" obilježen je Dan planeta Zemlje od 19. do 25. travnja, u digitalnom obliku. Ovoogodišnji moto Dana planeta Zemlje se obilježio pod nazivom „Restore Our Earth“ (Obnovimo našu Zemlju).
Plakate izradila učenica 2.a razreda, Ana Marija Lagator
Učenica Lara Sikirica je izradila video: https://youtu.be/t0TqDiE4p0k
Glavna projektna aktivnost obilježavanja Dana planeta Zemlje se odvijala preko www.earthday.org stranice. Voditeljica projekta Nada Ratković, prof. mentor organizirala je međunarodni događaj na digitalnoj platformi EARTHDAY.ORG u obliku radionice i predavanja na temu „Obnovimo našu Zemlju“ za sve zainteresirane sudionike diljem svijeta. U događaj su se uključili svi projektni partneri eTwinning projekta „Breathe deeply & Think clearly“ na istoimenu temu.
Prezentaciju izradila učenica 2.a razreda Klara Marendić
Prezentaciju izradila učenica 2.a razreda Nikolina Poljak
Učenici su obilježili Dan planeta Zemlje sudjelovanjem na webinaru zajedno s mladim Young Changemakers na temu Earth Day i zajednički provjerili znanje putem kviza.
Projektne aktivnosti su trajale cijeli tjedan dana. Osim zajedničkih učeničkih aktivnosti, nastavnici sudionici projekta također su sudjelovali u mnogim radionicama s drugim nastavnicima iz Europe u obilježavanju Dana planeta Zemlja.
Edukacije nastavnika-EU Grean Deal,22,23 i 29.4. 2021.
U grupi "Statistics at School" održan je webinar za nastavnike"Saving the Planet-Today for tommorow povodom Dana obilježavanja planeta Zemlja. Nastavnici su učenicima održali predavanje na istoimenu temu.
Autor: Nada Ratković
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |