Dani medijske pismenosti 2022
Autor: Nada Ratković, 10. 5. 2022.
U Srednja strukovna škola ban Josip Jelačić Sinj u razdoblju od 2. do 10. svibnja organizirani i obilježeni su 5. Dani medijske pismenosti pod nazivom „Medijska pismenost i dezinformacije“. Cilj predavanja i radionice je učenicima ukazati na moguće negativne posljedice medija te njihovo funkcioniranje.
U edukaciji i različitim aktivnostima sudjelovali su učenici koji se obrazuju za strukovna zanimanja u sektoru ekonomija i trgovina. Učenicima se objasnio ispravan način pronalaženja, prepoznavanja i razlikovanja informacija, kako bi odabrali istinitu i provjerenu informaciju u digitalnom okruženju. Konzumacija medija i medijskih sadržaja su postali svakodnevica kao i razni načini na koje tražimo informacije. Učenici mnogo vremena provode na internetu i društvenim mrežama što uvelike utječe na njihovo mentalno zdravlje.
Stoga, medijska pismenost i učenje medija je postala važna za učenike, a posebno u strukovnim školama. U školi su održana dva vrlo poučna edukativna predavanja i radionice s naglaskom na medijsku pismenost, dezinformacije i online sigurnost u strukovnim predmetima s praktičnim primjerima dobre prakse.
Prvo predavanje i radionica održani su na temu „Medijska pismenost i dezinformacije“, a drugo predavanje na temu „Medijska pismenost i online sigurnost“ . Predavanja i radionice održala je Nada Ratković, prof. mentor koja je ujedno i organizatorica događaja.
Nastavnica je učenike upoznali s digitalnim alatima i pedagoškim metodama za ispravan način pronalaženja, prepoznavanja i razlikovanja informacija u digitalnom okruženju. U svrhu zaštite od dezinformacija i prijevara, učenici su analizom medijskih sadržaja i rješavanjem praktičnih primjera razvili nove vještine za lakše razumijevanje problema medijske pismenosti, dezinformacija i lažnih vijesti.
Učenici su bili vrlo motivirani i nadahnuti novim znanjima te je na kraju svake radionice održana debata u kojoj se raspravljalo o važnosti medijske pismenosti kao kulture znanosti, iznoseći informacije, argumente, mišljenja i stavove stalno naglašavajući važnost medijske pismenosti u strukovnim predmetima.
Korištenjem medija kao učenje učenici su predstavili kreativne i inovativne interaktivne radove, prezentacije, audio i videozapisi, digitalne brošure, stripovi, umne mape i plakati koji su izrađeni u raznim digitalnim 2.0 alatima. Učenici su implementirati svoje znanje i razvili vještine i znanja potrebna za svijeti rada . Stoga su u procesu strukovnog učenja potrebni medijska pismenost, mediji za učenje, kritičko mišljenje među mladima koji mogu prihvatiti vještine i znanja učenika kao u stvarnom radu.
Zahvaljujemo svim učenicima i nastavnicima koji su prisustvovali događaju, a posebna zahvala organizatoru Agenciji za elektroničke medije i Uredu UNICEF-a za Hrvatsku te brojnim drugim partnerima pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, Organiziranim aktivnostima su se pridružili i zainteresirani učenici u školi, a prisustvo je omogućeno svim zainteresiranima uz prethodnu potvrdu.
Organizatorica događaja je Nada Ratković, prof. mentor.
Autor: Nada Ratković, prof. mentor
Dani medijske pismenosti 2022
Autor: Nada Ratković, 10. 5. 2022.
U Srednja strukovna škola ban Josip Jelačić Sinj u razdoblju od 2. do 10. svibnja organizirani i obilježeni su 5. Dani medijske pismenosti pod nazivom „Medijska pismenost i dezinformacije“. Cilj predavanja i radionice je učenicima ukazati na moguće negativne posljedice medija te njihovo funkcioniranje.
U edukaciji i različitim aktivnostima sudjelovali su učenici koji se obrazuju za strukovna zanimanja u sektoru ekonomija i trgovina. Učenicima se objasnio ispravan način pronalaženja, prepoznavanja i razlikovanja informacija, kako bi odabrali istinitu i provjerenu informaciju u digitalnom okruženju. Konzumacija medija i medijskih sadržaja su postali svakodnevica kao i razni načini na koje tražimo informacije. Učenici mnogo vremena provode na internetu i društvenim mrežama što uvelike utječe na njihovo mentalno zdravlje.
Stoga, medijska pismenost i učenje medija je postala važna za učenike, a posebno u strukovnim školama. U školi su održana dva vrlo poučna edukativna predavanja i radionice s naglaskom na medijsku pismenost, dezinformacije i online sigurnost u strukovnim predmetima s praktičnim primjerima dobre prakse.
Prvo predavanje i radionica održani su na temu „Medijska pismenost i dezinformacije“, a drugo predavanje na temu „Medijska pismenost i online sigurnost“ . Predavanja i radionice održala je Nada Ratković, prof. mentor koja je ujedno i organizatorica događaja.
Nastavnica je učenike upoznali s digitalnim alatima i pedagoškim metodama za ispravan način pronalaženja, prepoznavanja i razlikovanja informacija u digitalnom okruženju. U svrhu zaštite od dezinformacija i prijevara, učenici su analizom medijskih sadržaja i rješavanjem praktičnih primjera razvili nove vještine za lakše razumijevanje problema medijske pismenosti, dezinformacija i lažnih vijesti.
Učenici su bili vrlo motivirani i nadahnuti novim znanjima te je na kraju svake radionice održana debata u kojoj se raspravljalo o važnosti medijske pismenosti kao kulture znanosti, iznoseći informacije, argumente, mišljenja i stavove stalno naglašavajući važnost medijske pismenosti u strukovnim predmetima.
Korištenjem medija kao učenje učenici su predstavili kreativne i inovativne interaktivne radove, prezentacije, audio i videozapisi, digitalne brošure, stripovi, umne mape i plakati koji su izrađeni u raznim digitalnim 2.0 alatima. Učenici su implementirati svoje znanje i razvili vještine i znanja potrebna za svijeti rada . Stoga su u procesu strukovnog učenja potrebni medijska pismenost, mediji za učenje, kritičko mišljenje među mladima koji mogu prihvatiti vještine i znanja učenika kao u stvarnom radu.
Zahvaljujemo svim učenicima i nastavnicima koji su prisustvovali događaju, a posebna zahvala organizatoru Agenciji za elektroničke medije i Uredu UNICEF-a za Hrvatsku te brojnim drugim partnerima pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, Organiziranim aktivnostima su se pridružili i zainteresirani učenici u školi, a prisustvo je omogućeno svim zainteresiranima uz prethodnu potvrdu.
Organizatorica događaja je Nada Ratković, prof. mentor.
Autor: Nada Ratković, prof. mentor
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |