eTwinning Quality Label - "Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki"
Autor: Nada Ratković, 19. 7. 2022.
Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki je projekt namijenjen nastavnicima i učenicima srednjih škola iz poslovnog sektora Ekonomija, trgovina i poslovna administracija koji u sklopu svog programa provode nastavni predmet Vježbenička tvrtka.
U sklopu ovog predmeta obvezno je provođenje sajma vježbeničkih tvrtki, a obzirom na rijetkost održavanja sajmova, financijske izazove kao i uvjete pandemije, eTwinning je idealna platforma za provođenje ovih aktivnosti.
Cilj ovog projekta je bio omogućiti suradnju učenika diljem Hrvatske kao i njihove kolaborativne aktivnosti, omogućiti jednake mogućnosti svim učenicima te razvijati digitalne i komunikacijske vještine učenika.
Sve informacije o projektu se nalaze na Facebook stranici projekta https://www.facebook.com/Virtualni-sajam-vje%C5%BEbeni%C4%8Dkih-tvrtki-101006455348442
Kao i na mrežnoj stranici projekta
https://sites.google.com/view/virtualnisajam-vt/po%C4%8Detna-stranica
- omogućiti učenicima sudjelovanje na sajmu vježbeničkih tvrtki
- razviti komunikacijske vještine učenika
- poticati kolaboraciju među učenicima srednjih škola
- povezati održivo poslovanje s radom vježbeničkih tvrtki
Svaku partner školu predstavljat će:
- tri učenika koji su zaposleni u vježbeničkoj tvrtki
- mentor
- ocjenjivač.
Ocjenjivači zajedno razrađuju kriterije vrednovanja za bodovanje učeničkih radova te sudjeluju u vrednovanju istih.
Mentori osim koordinacije rada učenika sudjeluju u izradi digitalne brošure na temu digitalnih alata.
Učenici će predstavljati vlastitu vježbeničku tvrtku s pomoću:
- izrađene mrežne stranice
- Facebook stranice
- prezentacije.
Tri najuspješnije vježbeničke tvrtke bit će nagrađene simboličnim poklonima osiguranim od strane sponzora projekta.
- digitalna brušura s popisom digitalnih alata projekta
- ploča s vidljivim mrežnim stranicama vježbeničkih tvrtki kao primjer dobre prakse
- povećanje znanja učenika o digitalnom marketingu putem Facebook stranice
- razvijanje komunikacijskih vještina putem prezentiranja poslovanja vlastite vježbeničke tvrtke
„U virtualni sajam se uključi i nešto novo nauči“
Autor: Nada Ratković, prof. mentor
eTwinning Quality Label - "Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki"
Autor: Nada Ratković, 19. 7. 2022.
Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki je projekt namijenjen nastavnicima i učenicima srednjih škola iz poslovnog sektora Ekonomija, trgovina i poslovna administracija koji u sklopu svog programa provode nastavni predmet Vježbenička tvrtka.
U sklopu ovog predmeta obvezno je provođenje sajma vježbeničkih tvrtki, a obzirom na rijetkost održavanja sajmova, financijske izazove kao i uvjete pandemije, eTwinning je idealna platforma za provođenje ovih aktivnosti.
Cilj ovog projekta je bio omogućiti suradnju učenika diljem Hrvatske kao i njihove kolaborativne aktivnosti, omogućiti jednake mogućnosti svim učenicima te razvijati digitalne i komunikacijske vještine učenika.
Sve informacije o projektu se nalaze na Facebook stranici projekta https://www.facebook.com/Virtualni-sajam-vje%C5%BEbeni%C4%8Dkih-tvrtki-101006455348442
Kao i na mrežnoj stranici projekta
https://sites.google.com/view/virtualnisajam-vt/po%C4%8Detna-stranica
- omogućiti učenicima sudjelovanje na sajmu vježbeničkih tvrtki
- razviti komunikacijske vještine učenika
- poticati kolaboraciju među učenicima srednjih škola
- povezati održivo poslovanje s radom vježbeničkih tvrtki
Svaku partner školu predstavljat će:
- tri učenika koji su zaposleni u vježbeničkoj tvrtki
- mentor
- ocjenjivač.
Ocjenjivači zajedno razrađuju kriterije vrednovanja za bodovanje učeničkih radova te sudjeluju u vrednovanju istih.
Mentori osim koordinacije rada učenika sudjeluju u izradi digitalne brošure na temu digitalnih alata.
Učenici će predstavljati vlastitu vježbeničku tvrtku s pomoću:
- izrađene mrežne stranice
- Facebook stranice
- prezentacije.
Tri najuspješnije vježbeničke tvrtke bit će nagrađene simboličnim poklonima osiguranim od strane sponzora projekta.
- digitalna brušura s popisom digitalnih alata projekta
- ploča s vidljivim mrežnim stranicama vježbeničkih tvrtki kao primjer dobre prakse
- povećanje znanja učenika o digitalnom marketingu putem Facebook stranice
- razvijanje komunikacijskih vještina putem prezentiranja poslovanja vlastite vježbeničke tvrtke
„U virtualni sajam se uključi i nešto novo nauči“
Autor: Nada Ratković, prof. mentor
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |