6. Dani Medijske Pismenosti 2023.
Autor: Nada Ratković, 7. 4. 2023.
6. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održat će se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga.
6. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održat će se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga.
Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
Na portalu medijskapismenost.hr, koji je glavna komunikacijska platforma Dana medijske pismenosti, već su dostupna 33 obrazovna materijala i 20 videolekcija, koji su od objave prvih materijala 2018. do sada preuzeti više od 850 tisuća puta, a objavljujemo i nove obrazovne materijale.
U projekt se redovito uključuju brojni vrtići, škole, fakulteti, knjižnice, kina, medijske kuće, udruge i druge ustanove koje organiziraju predavanja, radionice, filmske projekcije, panel diskusije i druge aktivnosti s ciljem promicanja medijske pismenosti – uživo ili online. Saznajte kako se uključiti i ako organizirate svoj događaj, prijavite nam ga putem obrasca, kako bismo ga najavili u Rasporedu događanja.
Ove godine slogan Dana medijske pismenosti je “U ravnoteži – online i offline” i fokus je na utjecaju medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih, na problemu dezinformacija te važnosti kritičkog promišljanja i medijskog obrazovanja.
U skladu s time, tema filmskog natječaja koji su u sklopu Dana medijske pismenosti organizirali Agencija za elektroničke medije, UNICEF i Hrvatski filmski savez, ove su godine bili “Odnosi i prijateljstva – online i offline“. Mladi autori – osnovnoškolci i srednjoškolci, odnosno njihovi mentori, filmove su mogli prijaviti do 7. travnja i stiglo je rekordnih 77 prijava.
6. Dani Medijske Pismenosti 2023.
Autor: Nada Ratković, 7. 4. 2023.
6. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održat će se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga.
6. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održat će se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga.
Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
Na portalu medijskapismenost.hr, koji je glavna komunikacijska platforma Dana medijske pismenosti, već su dostupna 33 obrazovna materijala i 20 videolekcija, koji su od objave prvih materijala 2018. do sada preuzeti više od 850 tisuća puta, a objavljujemo i nove obrazovne materijale.
U projekt se redovito uključuju brojni vrtići, škole, fakulteti, knjižnice, kina, medijske kuće, udruge i druge ustanove koje organiziraju predavanja, radionice, filmske projekcije, panel diskusije i druge aktivnosti s ciljem promicanja medijske pismenosti – uživo ili online. Saznajte kako se uključiti i ako organizirate svoj događaj, prijavite nam ga putem obrasca, kako bismo ga najavili u Rasporedu događanja.
Ove godine slogan Dana medijske pismenosti je “U ravnoteži – online i offline” i fokus je na utjecaju medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih, na problemu dezinformacija te važnosti kritičkog promišljanja i medijskog obrazovanja.
U skladu s time, tema filmskog natječaja koji su u sklopu Dana medijske pismenosti organizirali Agencija za elektroničke medije, UNICEF i Hrvatski filmski savez, ove su godine bili “Odnosi i prijateljstva – online i offline“. Mladi autori – osnovnoškolci i srednjoškolci, odnosno njihovi mentori, filmove su mogli prijaviti do 7. travnja i stiglo je rekordnih 77 prijava.
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |