OBILJEŽEN SVJETSKI DAN PRAVA POTROŠAČA 2020 ONLINE
Autor: Nada Ratković, 17. 3. 2020.
Obilježavanju Svjetskog dana prava potrošača 2020, pridružili su se učenici naše škole koji su kreativnim uradcima poslali jasnu poruku o potrebi zaštite i poštivanja prava potrošača i svojim aktivnostima ostvarili ishode. Na Natječaj „Kako postati zeleni potrošač" koje je raspisalo MINGO u suradnji s MZO se prijavio Antonio Čović, učenik 2.a razreda pod mentorstvom prof. Nade Ratković. Rad pod nazivom "Zelenije sutra" biti će objavljen u Zborniku školskih radova pod temom Održiva potrošnja.
Izradila Ivana Jenjić, učenica 3. b razreda
Obilježavanju Svjetskog dana prava potrošača (World Consumer Rights Day) online pridružili su se učenici 1.a, 3.b., i 4.b. te su kreativnim interaktivnim uradcima izrađenim u raznim digitalnim alatima i raznim drugim tehnikama poslali jasnu poruku o potrebi zaštite i poštivanja prava potrošača i ostvarili odgojno-obrazovne ishode učenja i očekivanja međupredmetnih tema.
Radovi: https://issuu.com/nadaratkovic/docs/zelenije_sutra.pptx
Izradili učenici 1.a
Izradile: Marijeta Dotur, Tea Glavinić, Lucija Jakelić, Antea Paleško i Mihaela Samardžić, učenice 3.b
Rad: https://www.powtoon.com/c/btgQXIGX8N0/1/m
Izradio: Tomislav Jurković, učenik 1.g
Izradile: Pava Gulić i Sara Kamber, učenice 4. b
Na Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu: „Kako postati zeleni potrošač koje je raspisalo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja se prijavio Antonio Čović, učenik 2.a razreda zanimanja ekonomist. pod mentorstvom profesorice Nade Ratković. Učenik je izradio prezentaciju u kojoj je dao svoje mišljenje o aktivnosti koje treba provoditi škola, grad i svatko od nas kako bismo postali odgovorni zeleni potrošači. Rad pod nazivom "Zelenije sutra" je objavljen u Zborniku školskih radova pod temom Održiva potrošnja.
Rad:
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/u_eni_ki_rad-kako_postati_zeleni_potrosac
Prijavom na natječaj i svojim kreativnim radom je želio potaknuti učenike da u svrhu zaštite planeta za sadašnje i buduće generacije razmisle na koji način se može promijeniti način potrošnje tako da se prednost daje proizvodima proizvedenim na održivi način, odnosno onima koji su dobiveni uporabom manje količine resursa i smanjenjem negativnih učinaka na okoliš.
Ishodi učenja:
- navesti deset osnovnih načela ponašanja potrošača
- interpretirati svako pojedino načelo ponašanja potrošača
- uočiti aktualne probleme u zajednici
- objasniti načine zaštite ljudskih prava
- raspravljati u debatama, tribinama i okruglim stolovima o zaštiti ljudskih prava
- vrednovati odnos prema ljudskim pravima u zajednici
- razvijati suradnički odnos pri radu u grupi
- ostvariti dobru komunikaciju s drugima
- uvažavati mišljenja sugovornika
- uspješno surađivati u različitim situacijama
- kreativno djelovati u različitim područjima učenja
OBILJEŽEN SVJETSKI DAN PRAVA POTROŠAČA 2020 ONLINE
Autor: Nada Ratković, 17. 3. 2020.
Obilježavanju Svjetskog dana prava potrošača 2020, pridružili su se učenici naše škole koji su kreativnim uradcima poslali jasnu poruku o potrebi zaštite i poštivanja prava potrošača i svojim aktivnostima ostvarili ishode. Na Natječaj „Kako postati zeleni potrošač" koje je raspisalo MINGO u suradnji s MZO se prijavio Antonio Čović, učenik 2.a razreda pod mentorstvom prof. Nade Ratković. Rad pod nazivom "Zelenije sutra" biti će objavljen u Zborniku školskih radova pod temom Održiva potrošnja.
Izradila Ivana Jenjić, učenica 3. b razreda
Obilježavanju Svjetskog dana prava potrošača (World Consumer Rights Day) online pridružili su se učenici 1.a, 3.b., i 4.b. te su kreativnim interaktivnim uradcima izrađenim u raznim digitalnim alatima i raznim drugim tehnikama poslali jasnu poruku o potrebi zaštite i poštivanja prava potrošača i ostvarili odgojno-obrazovne ishode učenja i očekivanja međupredmetnih tema.
Radovi: https://issuu.com/nadaratkovic/docs/zelenije_sutra.pptx
Izradili učenici 1.a
Izradile: Marijeta Dotur, Tea Glavinić, Lucija Jakelić, Antea Paleško i Mihaela Samardžić, učenice 3.b
Rad: https://www.powtoon.com/c/btgQXIGX8N0/1/m
Izradio: Tomislav Jurković, učenik 1.g
Izradile: Pava Gulić i Sara Kamber, učenice 4. b
Na Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu: „Kako postati zeleni potrošač koje je raspisalo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja se prijavio Antonio Čović, učenik 2.a razreda zanimanja ekonomist. pod mentorstvom profesorice Nade Ratković. Učenik je izradio prezentaciju u kojoj je dao svoje mišljenje o aktivnosti koje treba provoditi škola, grad i svatko od nas kako bismo postali odgovorni zeleni potrošači. Rad pod nazivom "Zelenije sutra" je objavljen u Zborniku školskih radova pod temom Održiva potrošnja.
Rad:
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/u_eni_ki_rad-kako_postati_zeleni_potrosac
Prijavom na natječaj i svojim kreativnim radom je želio potaknuti učenike da u svrhu zaštite planeta za sadašnje i buduće generacije razmisle na koji način se može promijeniti način potrošnje tako da se prednost daje proizvodima proizvedenim na održivi način, odnosno onima koji su dobiveni uporabom manje količine resursa i smanjenjem negativnih učinaka na okoliš.
Ishodi učenja:
- navesti deset osnovnih načela ponašanja potrošača
- interpretirati svako pojedino načelo ponašanja potrošača
- uočiti aktualne probleme u zajednici
- objasniti načine zaštite ljudskih prava
- raspravljati u debatama, tribinama i okruglim stolovima o zaštiti ljudskih prava
- vrednovati odnos prema ljudskim pravima u zajednici
- razvijati suradnički odnos pri radu u grupi
- ostvariti dobru komunikaciju s drugima
- uvažavati mišljenja sugovornika
- uspješno surađivati u različitim situacijama
- kreativno djelovati u različitim područjima učenja
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |