eTwinning projekt Life and Money
Autor: Nada Ratković, 13. 1. 2020.
Početkom studenoga 2019. godine učenici naše škole su se ukljućili u međunarodni eTwinning projekt pod nazivom „Life & Money" kojeg pokreće profesorica Ramune Jukneliene iz Litve i profesor Branko Rumenović, Gimnazija i strukovna škola Bernardina Frankopana iz Ogulina. U projektu sudjeluju učenici 3. a razreda naše škole, zanimanja ekonomist i profesorica N. Ratković. U projektu sudjeluju i ostali partneri iz Litve, Hrvatske, Gruzije, Mađarske, Italije, Poljske, Rumunjske i Turske. Projektom se želi potaknuti učenike na istraživanje o novcu.
Projektom Life&Money se želi potaknuti učenike na istraživanje o novcu, razmatra se povijesni razvoj novca, a učenici će imati priliku i osnovati vlastitu banku te izraditi vlastiti novac. Svaka će banka imati svoj videouradak.
Cilj projekta je: naučiti komunicirati sa svojim kolegama na način da slušaju jedni druge i prihvate različito mišljenje te razvijaju kritičko mišljenje, uvježbati javni nastup, približiti učenicima novac, potaknuti učenike na istraživanje o povijesti, povijesti novca te o aktivnosti stanovnika svojega kraja, prezentirati prikupljene podatke, izraditi video.
Ostali su ciljevi projekta razvijanje komunikacije s kolegama iz stranih zemalja, kritičkoga razmišljanja, vježbanje javnog nastupa, prikupljanje i prezentacija podataka.
Projekt u našoj školi je organizirala i vodi nastavnica Nada Ratković. U sklopu predmeta Računovodstvo i Vježbenička tvrtka, učenici 3.a razreda Andrija, Anđela, Antonia, Ema, Gabrijela, Josip, Katja, Mateo, Mirna, Tonija, aktivno doprinose međunarodnom eTwinning projektu Life&Money, uspješno provode planirane aktivnosti projekta uz partnere iz Hrvatske, Litve, Turske, Rumunjske, Italije, Poljske i Gruzije.
1. Radni postupak
1st month: Introduce yourself (teachers and students), represent your state, city and school, write a short text, create a presentation, and use photos.meeting the participants of the project, exploring the historical and geographic characteristics their place, presentation of research.
https://drive.google.com/file/d/1awowfpuxFzJdyvyGJ0WFW_e_7EX1w8PQ/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1b4OLo8K6PL7WkLQzXOGntdJlQtkkPWk2/view?usp=sharing
Promotivni video škole:
https://www.youtube.com/watch?v=_JapGx_MDJo&t=69s
Webinar MZO, Ministry of Science and Education
https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/14045
Innovative methods in teaching-Examples of good practice
2.month: exploring the history of money, presentation of research
https://photos.app.goo.gl/776JtxgUYTFe2cBSA
Digital broschure is involved in the paper:
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/green___digital_-_innovative_approaches_to_learnin
3rd month: bank set up, make money
4th month: video, completion of the project
Vrijeme trajanja projekta listopad 2019 - prosinac 2020.
Kako bi bilo koji projekt bio uspješan potrebno je :
Za uspjeh projekta važno je istraživanje:
Tijekom školske godine sudionici projekta proveli su istraživanje o povijesti europske valute. Svoje istraživanje i rezultate su objavili na stranicama projekta na hrvatskom i engleskom jeziku putem MS Powerpointa. Učenici su izradili PowerPoint prezentaciju države, grada i škole iz koje dolaze, logo projekta te proučavaju radove svojih kolega. Istražuju povijest novca, a rezultate objavljuju na e-Twinning platformi.
Tijekom projekta sudjelovali su u obilježavanju mnogih međunarodnih i europskih događaja,koje su osmislili, pripremili i organizirali:
1. Dani sigurnijeg interneta.
http://ss-strukovna-banajosipajelacica-sinj.skole.hr/?news_hk=1&news_id=753&mshow=1413#mod_news
2. Svjetski i Europski tjedan novca
http://ss-strukovna-banajosipajelacica-sinj.skole.hr/?news_hk=1&news_id=798&mshow=1413#mod_news
1. https://padlet.com/nada_ratkovic1/feriygqcvc18
2. https://padlet.com/nada_ratkovic1/xsk96js85mi8
3. https://padlet.com/nada_ratkovic1/twgixtrndlqf
3. STEM Discovery Campaign
Green & Digital – Innovative Approaches to Learning and Teaching Online
Poveznica na digitalnu brošuru:
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/green___digital_-_innovative_approaches_to_learnin
Na međunarodnom STEM Discovery Campaign 2020 Online napravljena je diseminacija međunarodnog eTwinning projekta Life&Money.
4. Međunarodni dan biološke raznolikosti i Dan prirode
http://skole.hr/nastavnici/iz_prakse?news_hk=5887&news_id=21145#mod_news
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/me_unarodni_dan
5. Dan planeta Zemlja
6. E Twinning Day i Dan Europe
http://ss-strukovna-banajosipajelacica-sinj.skole.hr/?news_hk=1&news_id=825&mshow=1413#mod_news
U sklopu projekta Life & Money učenici naše škole i prof. Nada Ratković, zajedno sa svim ostalim sudionicima projekta su uputili svoje čestitke povodom Dana Europe:
Let's celebrate Europe Day; 9 May 2020.
Write greeting card on Lino:
http://linoit.com/users/brankoogulin/canvases/Europe%20Day%202020.
Čestitka učenika sudionika projekta Life&Money za Dan Europe 2020
Čestitka učenika sudionika projekta Life&Money
Čestitka učenika sudionika projekta Life&Money
Učenici su online, putem platforme Zoom zajedno sa učenicima iz partnerskih škola sudjelovali u online predavanju.
7. E-book promote eTwinning project: Life & Money
https://sites.google.com/view/promoting-democracy/home
Učenici koriste različite digitalne alate, kao što su Kahoot, Canva, Linnoit, Word Art, Postermywall i sl. U okviru projekta stvara se sigurno okruženje za razvoj i razmjenu iskustava učenika i nastavnika.
Učenički interaktivni radovi, digitalni posteri, digitalne brošure, stripovi, umne mape i plakati su izrađeni u alatima: Issue, Canva, Popplet, Glogster i Piktochart.
Na ovaj način kroz primjere dobre prakse uspjeva se pratiti i provjeriti ostvarivanje zadanih ishoda u online okruženju koristeći inovativne metode poučavanja provodeći vrednovanja ishoda svojih nastavnih predmeta.
Učenici razvijaju kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju i odgovornost. Naćin praćenja, provjera ishoda, ostvarenost odgojno-obrazovnih ishoda, očekivanja i ishoda međupredmetnih tema su u prilogu.
Učenici se bave aktivnim istraživanjem novca a svoje istraživanje i rezultate su objavili na stranicama projekta na hrvatskom i engleskom jeziku.
Istraživanje učenika:
https://photos.app.goo.gl/776JtxgUYTFe2cBSA
STARI NOVAC - IZLOŽBA SINJ:
Učenici su osnovali vlastitu banku–Nezavisna banka Sinj d.o.o. Croatia i izradili vlastiti novac koji su nazvali Alka. Banka ima svoje papirnati i kovani novac. Time su partnerima u projektu predstavili svoju valutu.
Objasnili su svojim partnerima u projektu da je to naziv viteške igre koja se slavi u čast pobjede nad Turcima. Kovanice smo nazvali alka. Naziv banke simbolički obuhvaća prošlost grada Sinja i viziju za budućnost. Partnerima u projektu su time predstavili naš grad i školu. Projekt je omogućio još bolje ostvarivanje ishoda učenja u svim strukovnim predmetima.
Banka novaca: Nezavisna banka Sinj d.o.o. Croatia
Izradili učenici 3.a razreda
Sudionici projekta naučili su komunicirati sa svojim kolegama na način da razvijaju kreativnost, kritičko mišljenje i timski rad. Potaknuli su učenike na istraživanje povijesti novca, naučili su prezentirati prikupljene podatke, izraditi video o radu fiktivne banke i dati svoj doprinos u financijskom opismenjavanju mladih.
Učenici su objavljivali svoje uratke na stranicama eTwinning Twinspace: https://twinspace.etwinning.net/100111/home.
Logo projekta
Učenici su povodom obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna poslali čestitku na Linoit virtualnoj ploči gdje ih je profesorica Nada Ratković u sklopu projekta Life & Money uključila i pridružila se zajedničkoj čestitki svih uključenih međunarodnih partnera.
Svjetski tjedan novca 2020
GLOBAL MONEY WEEK, eTwinning project: Life & Money
Europski tjedan novca 2020
EUROPEAN MONEY WEEK, eTwinning project: Life & Money
Učenik Tomislav Jurković je snimio kratki video u Powtoon-u:
https://www.powtoon.com/c/gjNui9huo5S/2/m
Izradila Natali Budimir Bekan Izradio: Josip Domjanović 3.a
Izradila: Ivana Milanović Litre, 1.a
Virtualna ploča, Padlet
Učenici su napravili prezentacije o novcu povodom Svjetskog i Europskog tjedna novca 2020. Prezentacije su u prilogu.
Project Life&Money strengthens and develops financial and digital literacy at our students, exploring the history of money. Project Life&Money is really an “Innovative Trends in Education”. All vocational and general subjects are corellated through the project: Statistics, Banking and Insurance, Accounting, Training Firms, The basics of economy, Corporate social responsibility, Marketing, English, Math.
Research:
- research link
QR kod:
Publication abaut reseacrh:
Evaluacija projekta:
1.https://issuu.com/nadaratkovic/docs/rezultati_istra_ivanja-life_money
2.https://issuu.com/nadaratkovic/docs/rezultati_istra_ivanja-life_money__students_and_te
Projektom će nastavnici usporediti ili usvojiti nove nastavne metode s ciljem poboljšanja znanja i poboljšanja kvalitete znanja, steći iskustvo o novim tehnološkim pitanjima Škole te obogatiti svoje aktivnosti sudjelovanjem u europskom projektu.
Način praćenja i provjera ishoda
Vrednovanje za učenje:
- praćenje rada i napretka učenika i timova, praćenjem njihova rada u online okruženju
- e-portfolio
Vrednovanje kao učenje:
- vršnjačko vrednovanje rezultata rada učenika itimova
- samovrednovanje
Vrednovanje naučenog:
- vrednovanje učeničkih radova, audio, video i/ili ppt prezentacija
Ishodi međupredmetnih tema
OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ A 5.1. Razvija sliku o sebi. A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. A.5.3. Razvija svoje potencijale. B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora. B.5.2. Suradnički uči i radi u timu. B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje. C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.
ODRŽIVI RAZVOJ A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude. B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo. B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.
UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju. A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti. C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju. C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama. D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti.
UČITI KAKO UČITI Upravljanje informacijama A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. Kreativno mišljenje A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja. Kritičko mišljenje A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje. Suradnja s drugima D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
ZDRAVLJE B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju. B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima. B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice.
Projekt Life & Money
Be responsible. Stay safe. Stay at home.
https://twinspace.etwinning.net/100111/home
#ostanimo doma
E Twinning projekt Life & Money je pravi primjer "Putovanja kroz obrazovanje u Europi".
Preuzeto sa: School Education Gateway
Učenici napravili značku za eTwinning projekt Life & Money
https://live.etwinning.net/projects/project/205038
Evaluacija projekta:
1. Rezultati istraživanja u projektu „Life&Money“
2. Rezultati istraživanja u projektu "Life&Money": Evaluacija učenika i nastavnika
Diseminacija projekta:
1. http://www.skole.hr/nastavnici/iz_prakse?news_id=21475
2 .https://www.facebook.com/photo?fbid=289208055656013&set=a.103226010920886
3.http://ss-strukovna-banajosipajelacica-sinj.skole.hr/?news_hk=1&news_id=799&mshow=1413#mod_news
E Twinning projekt Life&Money.
eTwinning projekt Life and Money
Autor: Nada Ratković, 13. 1. 2020.
Početkom studenoga 2019. godine učenici naše škole su se ukljućili u međunarodni eTwinning projekt pod nazivom „Life & Money" kojeg pokreće profesorica Ramune Jukneliene iz Litve i profesor Branko Rumenović, Gimnazija i strukovna škola Bernardina Frankopana iz Ogulina. U projektu sudjeluju učenici 3. a razreda naše škole, zanimanja ekonomist i profesorica N. Ratković. U projektu sudjeluju i ostali partneri iz Litve, Hrvatske, Gruzije, Mađarske, Italije, Poljske, Rumunjske i Turske. Projektom se želi potaknuti učenike na istraživanje o novcu.
Projektom Life&Money se želi potaknuti učenike na istraživanje o novcu, razmatra se povijesni razvoj novca, a učenici će imati priliku i osnovati vlastitu banku te izraditi vlastiti novac. Svaka će banka imati svoj videouradak.
Cilj projekta je: naučiti komunicirati sa svojim kolegama na način da slušaju jedni druge i prihvate različito mišljenje te razvijaju kritičko mišljenje, uvježbati javni nastup, približiti učenicima novac, potaknuti učenike na istraživanje o povijesti, povijesti novca te o aktivnosti stanovnika svojega kraja, prezentirati prikupljene podatke, izraditi video.
Ostali su ciljevi projekta razvijanje komunikacije s kolegama iz stranih zemalja, kritičkoga razmišljanja, vježbanje javnog nastupa, prikupljanje i prezentacija podataka.
Projekt u našoj školi je organizirala i vodi nastavnica Nada Ratković. U sklopu predmeta Računovodstvo i Vježbenička tvrtka, učenici 3.a razreda Andrija, Anđela, Antonia, Ema, Gabrijela, Josip, Katja, Mateo, Mirna, Tonija, aktivno doprinose međunarodnom eTwinning projektu Life&Money, uspješno provode planirane aktivnosti projekta uz partnere iz Hrvatske, Litve, Turske, Rumunjske, Italije, Poljske i Gruzije.
1. Radni postupak
1st month: Introduce yourself (teachers and students), represent your state, city and school, write a short text, create a presentation, and use photos.meeting the participants of the project, exploring the historical and geographic characteristics their place, presentation of research.
https://drive.google.com/file/d/1awowfpuxFzJdyvyGJ0WFW_e_7EX1w8PQ/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1b4OLo8K6PL7WkLQzXOGntdJlQtkkPWk2/view?usp=sharing
Promotivni video škole:
https://www.youtube.com/watch?v=_JapGx_MDJo&t=69s
Webinar MZO, Ministry of Science and Education
https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/14045
Innovative methods in teaching-Examples of good practice
2.month: exploring the history of money, presentation of research
https://photos.app.goo.gl/776JtxgUYTFe2cBSA
Digital broschure is involved in the paper:
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/green___digital_-_innovative_approaches_to_learnin
3rd month: bank set up, make money
4th month: video, completion of the project
Vrijeme trajanja projekta listopad 2019 - prosinac 2020.
Kako bi bilo koji projekt bio uspješan potrebno je :
Za uspjeh projekta važno je istraživanje:
Tijekom školske godine sudionici projekta proveli su istraživanje o povijesti europske valute. Svoje istraživanje i rezultate su objavili na stranicama projekta na hrvatskom i engleskom jeziku putem MS Powerpointa. Učenici su izradili PowerPoint prezentaciju države, grada i škole iz koje dolaze, logo projekta te proučavaju radove svojih kolega. Istražuju povijest novca, a rezultate objavljuju na e-Twinning platformi.
Tijekom projekta sudjelovali su u obilježavanju mnogih međunarodnih i europskih događaja,koje su osmislili, pripremili i organizirali:
1. Dani sigurnijeg interneta.
http://ss-strukovna-banajosipajelacica-sinj.skole.hr/?news_hk=1&news_id=753&mshow=1413#mod_news
2. Svjetski i Europski tjedan novca
http://ss-strukovna-banajosipajelacica-sinj.skole.hr/?news_hk=1&news_id=798&mshow=1413#mod_news
1. https://padlet.com/nada_ratkovic1/feriygqcvc18
2. https://padlet.com/nada_ratkovic1/xsk96js85mi8
3. https://padlet.com/nada_ratkovic1/twgixtrndlqf
3. STEM Discovery Campaign
Green & Digital – Innovative Approaches to Learning and Teaching Online
Poveznica na digitalnu brošuru:
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/green___digital_-_innovative_approaches_to_learnin
Na međunarodnom STEM Discovery Campaign 2020 Online napravljena je diseminacija međunarodnog eTwinning projekta Life&Money.
4. Međunarodni dan biološke raznolikosti i Dan prirode
http://skole.hr/nastavnici/iz_prakse?news_hk=5887&news_id=21145#mod_news
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/me_unarodni_dan
5. Dan planeta Zemlja
6. E Twinning Day i Dan Europe
http://ss-strukovna-banajosipajelacica-sinj.skole.hr/?news_hk=1&news_id=825&mshow=1413#mod_news
U sklopu projekta Life & Money učenici naše škole i prof. Nada Ratković, zajedno sa svim ostalim sudionicima projekta su uputili svoje čestitke povodom Dana Europe:
Let's celebrate Europe Day; 9 May 2020.
Write greeting card on Lino:
http://linoit.com/users/brankoogulin/canvases/Europe%20Day%202020.
Čestitka učenika sudionika projekta Life&Money za Dan Europe 2020
Čestitka učenika sudionika projekta Life&Money
Čestitka učenika sudionika projekta Life&Money
Učenici su online, putem platforme Zoom zajedno sa učenicima iz partnerskih škola sudjelovali u online predavanju.
7. E-book promote eTwinning project: Life & Money
https://sites.google.com/view/promoting-democracy/home
Učenici koriste različite digitalne alate, kao što su Kahoot, Canva, Linnoit, Word Art, Postermywall i sl. U okviru projekta stvara se sigurno okruženje za razvoj i razmjenu iskustava učenika i nastavnika.
Učenički interaktivni radovi, digitalni posteri, digitalne brošure, stripovi, umne mape i plakati su izrađeni u alatima: Issue, Canva, Popplet, Glogster i Piktochart.
Na ovaj način kroz primjere dobre prakse uspjeva se pratiti i provjeriti ostvarivanje zadanih ishoda u online okruženju koristeći inovativne metode poučavanja provodeći vrednovanja ishoda svojih nastavnih predmeta.
Učenici razvijaju kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju i odgovornost. Naćin praćenja, provjera ishoda, ostvarenost odgojno-obrazovnih ishoda, očekivanja i ishoda međupredmetnih tema su u prilogu.
Učenici se bave aktivnim istraživanjem novca a svoje istraživanje i rezultate su objavili na stranicama projekta na hrvatskom i engleskom jeziku.
Istraživanje učenika:
https://photos.app.goo.gl/776JtxgUYTFe2cBSA
STARI NOVAC - IZLOŽBA SINJ:
Učenici su osnovali vlastitu banku–Nezavisna banka Sinj d.o.o. Croatia i izradili vlastiti novac koji su nazvali Alka. Banka ima svoje papirnati i kovani novac. Time su partnerima u projektu predstavili svoju valutu.
Objasnili su svojim partnerima u projektu da je to naziv viteške igre koja se slavi u čast pobjede nad Turcima. Kovanice smo nazvali alka. Naziv banke simbolički obuhvaća prošlost grada Sinja i viziju za budućnost. Partnerima u projektu su time predstavili naš grad i školu. Projekt je omogućio još bolje ostvarivanje ishoda učenja u svim strukovnim predmetima.
Banka novaca: Nezavisna banka Sinj d.o.o. Croatia
Izradili učenici 3.a razreda
Sudionici projekta naučili su komunicirati sa svojim kolegama na način da razvijaju kreativnost, kritičko mišljenje i timski rad. Potaknuli su učenike na istraživanje povijesti novca, naučili su prezentirati prikupljene podatke, izraditi video o radu fiktivne banke i dati svoj doprinos u financijskom opismenjavanju mladih.
Učenici su objavljivali svoje uratke na stranicama eTwinning Twinspace: https://twinspace.etwinning.net/100111/home.
Logo projekta
Učenici su povodom obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna poslali čestitku na Linoit virtualnoj ploči gdje ih je profesorica Nada Ratković u sklopu projekta Life & Money uključila i pridružila se zajedničkoj čestitki svih uključenih međunarodnih partnera.
Svjetski tjedan novca 2020
GLOBAL MONEY WEEK, eTwinning project: Life & Money
Europski tjedan novca 2020
EUROPEAN MONEY WEEK, eTwinning project: Life & Money
Učenik Tomislav Jurković je snimio kratki video u Powtoon-u:
https://www.powtoon.com/c/gjNui9huo5S/2/m
Izradila Natali Budimir Bekan Izradio: Josip Domjanović 3.a
Izradila: Ivana Milanović Litre, 1.a
Virtualna ploča, Padlet
Učenici su napravili prezentacije o novcu povodom Svjetskog i Europskog tjedna novca 2020. Prezentacije su u prilogu.
Project Life&Money strengthens and develops financial and digital literacy at our students, exploring the history of money. Project Life&Money is really an “Innovative Trends in Education”. All vocational and general subjects are corellated through the project: Statistics, Banking and Insurance, Accounting, Training Firms, The basics of economy, Corporate social responsibility, Marketing, English, Math.
Research:
- research link
QR kod:
Publication abaut reseacrh:
Evaluacija projekta:
1.https://issuu.com/nadaratkovic/docs/rezultati_istra_ivanja-life_money
2.https://issuu.com/nadaratkovic/docs/rezultati_istra_ivanja-life_money__students_and_te
Projektom će nastavnici usporediti ili usvojiti nove nastavne metode s ciljem poboljšanja znanja i poboljšanja kvalitete znanja, steći iskustvo o novim tehnološkim pitanjima Škole te obogatiti svoje aktivnosti sudjelovanjem u europskom projektu.
Način praćenja i provjera ishoda
Vrednovanje za učenje:
- praćenje rada i napretka učenika i timova, praćenjem njihova rada u online okruženju
- e-portfolio
Vrednovanje kao učenje:
- vršnjačko vrednovanje rezultata rada učenika itimova
- samovrednovanje
Vrednovanje naučenog:
- vrednovanje učeničkih radova, audio, video i/ili ppt prezentacija
Ishodi međupredmetnih tema
OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ A 5.1. Razvija sliku o sebi. A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. A.5.3. Razvija svoje potencijale. B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora. B.5.2. Suradnički uči i radi u timu. B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje. C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.
ODRŽIVI RAZVOJ A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude. B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo. B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.
UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju. A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti. C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju. C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama. D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti.
UČITI KAKO UČITI Upravljanje informacijama A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. Kreativno mišljenje A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja. Kritičko mišljenje A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje. Suradnja s drugima D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
ZDRAVLJE B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju. B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima. B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice.
Projekt Life & Money
Be responsible. Stay safe. Stay at home.
https://twinspace.etwinning.net/100111/home
#ostanimo doma
E Twinning projekt Life & Money je pravi primjer "Putovanja kroz obrazovanje u Europi".
Preuzeto sa: School Education Gateway
Učenici napravili značku za eTwinning projekt Life & Money
https://live.etwinning.net/projects/project/205038
Evaluacija projekta:
1. Rezultati istraživanja u projektu „Life&Money“
2. Rezultati istraživanja u projektu "Life&Money": Evaluacija učenika i nastavnika
Diseminacija projekta:
1. http://www.skole.hr/nastavnici/iz_prakse?news_id=21475
2 .https://www.facebook.com/photo?fbid=289208055656013&set=a.103226010920886
3.http://ss-strukovna-banajosipajelacica-sinj.skole.hr/?news_hk=1&news_id=799&mshow=1413#mod_news
E Twinning projekt Life&Money.
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |