OBILJEŽEN SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2020 ONLINE
Autor: Nada Ratković, 21. 4. 2020.
Klimatske promjene - ovogodišnja tema
Ovogodišnja tema su klimatske promjene i akcije koje bi se trebale provoditi kako bi one što manje utjecale na okoliš i čovječanstvo. Posljedice klimatskih promjena osjećaju se u svim dijelovima svijeta. A što mi možemo napraviti da pomognemo Zemlji? Biti ekološki osviješten i nije tako teško. Postoji mnogo malih stvari koje svakodnevno možemo raditi, a pomažu očuvanju naše planete.
Nekoliko korisnih savjeta:
- Jedite više lokalno i ekološki uzgojene hrane.
- Ne bacajte smeće u prirodu.
- Više koristite papirnatu ambalažu, a manje onu plastičnu.
- Odvajajte otpad i reciklirajte ga.
- Pažljivo trošite vodu.
- Gasite svjetla kada vam nisu potrebna.
- Koristite baterije koje se mogu ponovno napuniti.
Dan planeta Zemlje 2020. godine poseban je iz više razloga. To je 25. obljetnica programa Globe, 50. obljetnica Dana planeta Zemlje i 1. Dan planeta Zemlje koji se obilježava širom svijeta u zatvorenom prostoru.
Učenici 1.a i 4.a obilježili su Dan planeta zemlje u virtualnoj učionici sa svojom profesoricom Nadom Ratković, prof. mentor, i podijelili primjere dobre prakse, organizirajući različite online aktivnosti. Učenički interaktivni radovi, digitalni posteri, digitalne brošure, stripovi, umne mape i plakati su izrađeni u alatima: Issue, Canva, Popplet, Glogster i Piktochart.
Na ovaj način kroz primjere dobre prakse uspjeva se pratiti i provjeriti ostvarivanje zadanih ishoda u online okruženju koristeći inovativne metode poučavanja provodeći vrednovanja ishoda svojih nastavnih predmeta. Učenici razvijaju kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju i odgovornost. Naćin praćenja, provjera ishoda, ostvarenost odgojno-obrazovnih ishoda, očekivanja i ishoda međupredmetnih tema su u prilogu.
Aktivnosti učenika:
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/dan_planeta_zemlje-petra_mandac
Izradila : Petra Mandac, učenica 1.a razreda
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/dan_planeta_zemlje-lana_mandac.pptx
Izradila : Lana Mandac, učenica 1.a razreda
Izradila : Ivana Milanović-Litre, učenica 1.a razreda
Izradila :Laura Radanović, učenica 1.a razreda
Izradila :Anja Jagnjić, učenica 4.a razreda
Način praćenja i provjera ishoda
Vrednovanje za učenje:
- praćenje rada i napretka učenika i timova, praćenjem njihova rada u online okruženju
- e-portfolio
Vrednovanje kao učenje:
- vršnjačko vrednovanje rezultata rada učenika itimova
- samovrednovanje
Vrednovanje naučenog:
- vrednovanje učeničkih radova, audio, video i/ili ppt prezentacija
Ostvareni ishodi međupredmetnih tema:
GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE
C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici. (Objašnjava društvenu isključenost.)
(Reagira na društvenu isključenost i nasilno ponašanje.)
OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ
A 5.1. Razvija sliku o sebi.
A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
A.5.3. Razvija svoje potencijale.
B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora.
B.5.2. Suradnički uči i radi u timu.
B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje.
C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.
ODRŽIVI RAZVOJ
A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude.
B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo.
B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.
UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.
A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti.
C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.
C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti.
UČITI KAKO UČITI
Upravljanje informacijama
A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
Kreativno mišljenje
A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.
Kritičko mišljenje
A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.
Samovrednovanje/samoprocjena
B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.
Emocije
C.4/5.4. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.
Suradnja s drugima
D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
ZDRAVLJE
B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju.
B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima.
B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice.
Sretan nam Dan planeta Zemlje 2020.!
ZELENIJE SUTRA ZA ZELENIJU ŠKOLU I ZELENIJI GRAD!.
#ostanite doma.
OBILJEŽEN SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2020 ONLINE
Autor: Nada Ratković, 21. 4. 2020.
Klimatske promjene - ovogodišnja tema
Ovogodišnja tema su klimatske promjene i akcije koje bi se trebale provoditi kako bi one što manje utjecale na okoliš i čovječanstvo. Posljedice klimatskih promjena osjećaju se u svim dijelovima svijeta. A što mi možemo napraviti da pomognemo Zemlji? Biti ekološki osviješten i nije tako teško. Postoji mnogo malih stvari koje svakodnevno možemo raditi, a pomažu očuvanju naše planete.
Nekoliko korisnih savjeta:
- Jedite više lokalno i ekološki uzgojene hrane.
- Ne bacajte smeće u prirodu.
- Više koristite papirnatu ambalažu, a manje onu plastičnu.
- Odvajajte otpad i reciklirajte ga.
- Pažljivo trošite vodu.
- Gasite svjetla kada vam nisu potrebna.
- Koristite baterije koje se mogu ponovno napuniti.
Dan planeta Zemlje 2020. godine poseban je iz više razloga. To je 25. obljetnica programa Globe, 50. obljetnica Dana planeta Zemlje i 1. Dan planeta Zemlje koji se obilježava širom svijeta u zatvorenom prostoru.
Učenici 1.a i 4.a obilježili su Dan planeta zemlje u virtualnoj učionici sa svojom profesoricom Nadom Ratković, prof. mentor, i podijelili primjere dobre prakse, organizirajući različite online aktivnosti. Učenički interaktivni radovi, digitalni posteri, digitalne brošure, stripovi, umne mape i plakati su izrađeni u alatima: Issue, Canva, Popplet, Glogster i Piktochart.
Na ovaj način kroz primjere dobre prakse uspjeva se pratiti i provjeriti ostvarivanje zadanih ishoda u online okruženju koristeći inovativne metode poučavanja provodeći vrednovanja ishoda svojih nastavnih predmeta. Učenici razvijaju kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju i odgovornost. Naćin praćenja, provjera ishoda, ostvarenost odgojno-obrazovnih ishoda, očekivanja i ishoda međupredmetnih tema su u prilogu.
Aktivnosti učenika:
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/dan_planeta_zemlje-petra_mandac
Izradila : Petra Mandac, učenica 1.a razreda
https://issuu.com/nadaratkovic/docs/dan_planeta_zemlje-lana_mandac.pptx
Izradila : Lana Mandac, učenica 1.a razreda
Izradila : Ivana Milanović-Litre, učenica 1.a razreda
Izradila :Laura Radanović, učenica 1.a razreda
Izradila :Anja Jagnjić, učenica 4.a razreda
Način praćenja i provjera ishoda
Vrednovanje za učenje:
- praćenje rada i napretka učenika i timova, praćenjem njihova rada u online okruženju
- e-portfolio
Vrednovanje kao učenje:
- vršnjačko vrednovanje rezultata rada učenika itimova
- samovrednovanje
Vrednovanje naučenog:
- vrednovanje učeničkih radova, audio, video i/ili ppt prezentacija
Ostvareni ishodi međupredmetnih tema:
GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE
C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici. (Objašnjava društvenu isključenost.)
(Reagira na društvenu isključenost i nasilno ponašanje.)
OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ
A 5.1. Razvija sliku o sebi.
A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
A.5.3. Razvija svoje potencijale.
B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora.
B.5.2. Suradnički uči i radi u timu.
B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje.
C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.
ODRŽIVI RAZVOJ
A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude.
B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo.
B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.
UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.
A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti.
C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.
C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti.
UČITI KAKO UČITI
Upravljanje informacijama
A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
Kreativno mišljenje
A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.
Kritičko mišljenje
A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.
Samovrednovanje/samoprocjena
B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.
Emocije
C.4/5.4. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.
Suradnja s drugima
D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
ZDRAVLJE
B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju.
B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima.
B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice.
Sretan nam Dan planeta Zemlje 2020.!
ZELENIJE SUTRA ZA ZELENIJU ŠKOLU I ZELENIJI GRAD!.
#ostanite doma.
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |