OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI 2020 ONLINE
Autor: Nada Ratković, 22. 5. 2020.
U virtualnoj učionici online, učenici 1.a, 1.g, 2.a, 3.a, i 4.a su zajedno sa svojim nastavnicama N. Ratković i M. Šimunović, obilježili 22. svibnja, Međunarodni dan biološke raznolikosti i Dan zaštite prirode. Svjesni globalnog cilja za održivi razvoj, učenici su Primjerom dobre prakse pod nazivom Volim prirodu dokazali još jednom da je danas neophodno spriječiti uništavanje biološke raznolikosti te čuvati, promicati i uspostavljati održivo korištenje kopnenih ekosustava, održivo upravljati šumama, suzbiti dezertifikaciju i zaustaviti degradaciju tla.
Učenici su u sklopu projekta Učeničke akcije u borbi protiv klimatskih promjena-Zelenije sutra ponovili svoje dosadašnje stečeno znanje i stekli nova znanja o biološkoj raznolikosti koja se odnosi na ukupnost života svih živih bića na ovom planetu predlažući mjere prevencije. Isto tako oni znaju najčešće uzročnike smanjenja biološke raznolikosti. Kroz svoje aktivnosti u virtualnoj učionici dali su jasne odgovore i predložili mjere u borbi protiv klimatskih promjena, invazivnih vrsta, prekomjernim iskorištavanjem prirodnih resursa, onečišćenjem i urbanizacijom.
Učenici su svjesni kako je smanjenje biološke raznovrsnosti (geni, biljne i životinjske vrste i ekosustavi)prijetnja čovjeku i prirodi. U sklopu e twinning projekta Life&Money učenici provode akcije zaštite biološke raznolikosti i prirode te vode računa o globalnim ciljevima održivog razvoja akcijama protiv klimatskih promjena jačajući digitalnu i financijsku pismenost.
U sklopu aktivnosti Volim prirodu metodom oluja ideja i igrom asocijacija, učenici su navodili najčešće uzročnike smanjenja biološke raznolikosti.
Nastavnice N. Ratković i M. Šimunović, primjerom dobre prakse pod nazivom Volim prirodu, učenike stavljaju u aktivan odnos prema radu i sadržajima učenja. Provođenjem inovativnih pedagoških metoda koje su usmjerene na učenika, njegove potrebe, interese, motive kod učenika se potiču kreativnost, komunikacija, samostalnost i kritičko mišljenje.
Kroz primjere dobre prakse uspjeva se pratiti i provjeriti ostvarivanje zadanih ishoda u online okruženju i provodi se vrednovanja ishoda strukovnih nastavnih predmeta. Nastavnik u radu analizira kurikulume međupredmetnih tema i povezuje odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema s odgojno-obrazovnim ishodima predmetnih kurikuluma. Učenici na ovaj način razvijaju sliku o sebi i svoje potencijale, suradnički uče i rade u timu, preuzimaju odgovornost za svoje ponašanje i ponašaju se društveno odgovorno. Isto tako učenici kritički promišljaju o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš, ljude i utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo.
Primjerom dobre prakse pod nazivom Volim prirodu, učenici 1.a, 1.g, 2.a, 3.a, 4.a su na očuvanje biološke raznolikosti i zaštitu prirode odgovorili svojim interaktivnim uratcima izrađenim u raznim digitalnim alatima u virtualnoj učionici. Interaktivni uratci, video-uratci, digitalna knjiga, digitalni plakati, posteri, kolaži, powerpoint prezentacije i mapa poučavanja izrađeni su u digitalnim alatima: Issue, MS Publisher, MS PowerPoint,Canva, Popplet, Glogster i Piktochart.
1. Video uratci
https://drive.google.com/file/d/1sBN54PsRL2Fb9q6E3uoKCGKf6E_QkB5p/view?usp=sharing
Izradila: Laura Radanovič, učenica 1.a
https://drive.google.com/file/d/1tMVHTIrmJrwQdV7htg7NKSUhXT3q99sE/view?usp=sharing
Izradila: Iva Čovo, učenica 2.a
2. Mapa poučavanja: Biljke moga kraja
Izradila Iris Koprčina, učenica 3.a
3. Digitalna knjiga
https://issuu.com/home/published/me_unarodni_dan
U sklopu digitalne knjige se nalaze prezentacije koje su izradile učenice Ivana Milanović Litre, 1.a i Sara Budimir, učenica 2.a.
4. Crteži, digitalni posteri, plakati, kolaži
Izradila: Tina Vlajčević, učenica 3.a
Izadila: Natali Budimir Bekan, učenica 4.a
Izadila: Klara Ana Vuco, učenica 2.a
Izadila: Klara Rosandić, učenica 3.a
Izadio: Tomislav Jurković, učenik 1.g
Kolaž: Volim prirodu
Učenici vode računa o Zelenoj pismenosti što njihovi uradci i dokazuju. i sve u sklopu obilježavanja događaja Dani medijske pismenosti 2020 i međunarodnih događaja, Međunarodni dan biološke raznolikosti, Dan zaštite prirode, Svjetski dan zaštite okoliša koji se obilježava 5. lipnja.. Zelena pismenost je utkana i prožeta kroz sva događanja u virtualnoj učionici i nastavi online.
Na stranicama WWF (poveznica) nalaze se zabrinjavajući podaci koje možete pročitati
U virtualnoj učionici učenici osmišljavaju aktivnosti i koriste se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti. U svom radu koriste informacijko-komunikacijsku tehnologiju, kritički odabiru odgovarajuću digitalnu tehnologiju, samostalno provode složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju i odgovorno upravljaju prikupljenim informacijama. Uspješno surađuju s drugim učenicima u različitim situacijama, ostvaruju dobru komunikaciju i spremni su zatražiti i ponuditi pomoć.
Primjer dobre prakse Volim prirodu vrijedan je doprinos naporima na poboljšanju općeg i strukovnog obrazovanja, sustava STEM, društveno odgovornog ponašanja i naglašavanja uloge učenika i nastavnika u stvaranju modernog i učinkovitog sustava koji može pridonijeti pametnom i održivom rastu u virtualnoj učionici i suvremenoj učionici.
Učenici Srednje strukovne škole ban Josip Jelačić Sinj poručuju: Zelenije sutra za zeleniju školu i zeleniji grad!. Sigurno možmo zajednički to i ostvariti. Ostanimo i dalje odgovorni.
Pročitajte stručni rad na Portalu za škole:
OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI 2020 ONLINE
Autor: Nada Ratković, 22. 5. 2020.
U virtualnoj učionici online, učenici 1.a, 1.g, 2.a, 3.a, i 4.a su zajedno sa svojim nastavnicama N. Ratković i M. Šimunović, obilježili 22. svibnja, Međunarodni dan biološke raznolikosti i Dan zaštite prirode. Svjesni globalnog cilja za održivi razvoj, učenici su Primjerom dobre prakse pod nazivom Volim prirodu dokazali još jednom da je danas neophodno spriječiti uništavanje biološke raznolikosti te čuvati, promicati i uspostavljati održivo korištenje kopnenih ekosustava, održivo upravljati šumama, suzbiti dezertifikaciju i zaustaviti degradaciju tla.
Učenici su u sklopu projekta Učeničke akcije u borbi protiv klimatskih promjena-Zelenije sutra ponovili svoje dosadašnje stečeno znanje i stekli nova znanja o biološkoj raznolikosti koja se odnosi na ukupnost života svih živih bića na ovom planetu predlažući mjere prevencije. Isto tako oni znaju najčešće uzročnike smanjenja biološke raznolikosti. Kroz svoje aktivnosti u virtualnoj učionici dali su jasne odgovore i predložili mjere u borbi protiv klimatskih promjena, invazivnih vrsta, prekomjernim iskorištavanjem prirodnih resursa, onečišćenjem i urbanizacijom.
Učenici su svjesni kako je smanjenje biološke raznovrsnosti (geni, biljne i životinjske vrste i ekosustavi)prijetnja čovjeku i prirodi. U sklopu e twinning projekta Life&Money učenici provode akcije zaštite biološke raznolikosti i prirode te vode računa o globalnim ciljevima održivog razvoja akcijama protiv klimatskih promjena jačajući digitalnu i financijsku pismenost.
U sklopu aktivnosti Volim prirodu metodom oluja ideja i igrom asocijacija, učenici su navodili najčešće uzročnike smanjenja biološke raznolikosti.
Nastavnice N. Ratković i M. Šimunović, primjerom dobre prakse pod nazivom Volim prirodu, učenike stavljaju u aktivan odnos prema radu i sadržajima učenja. Provođenjem inovativnih pedagoških metoda koje su usmjerene na učenika, njegove potrebe, interese, motive kod učenika se potiču kreativnost, komunikacija, samostalnost i kritičko mišljenje.
Kroz primjere dobre prakse uspjeva se pratiti i provjeriti ostvarivanje zadanih ishoda u online okruženju i provodi se vrednovanja ishoda strukovnih nastavnih predmeta. Nastavnik u radu analizira kurikulume međupredmetnih tema i povezuje odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema s odgojno-obrazovnim ishodima predmetnih kurikuluma. Učenici na ovaj način razvijaju sliku o sebi i svoje potencijale, suradnički uče i rade u timu, preuzimaju odgovornost za svoje ponašanje i ponašaju se društveno odgovorno. Isto tako učenici kritički promišljaju o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš, ljude i utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo.
Primjerom dobre prakse pod nazivom Volim prirodu, učenici 1.a, 1.g, 2.a, 3.a, 4.a su na očuvanje biološke raznolikosti i zaštitu prirode odgovorili svojim interaktivnim uratcima izrađenim u raznim digitalnim alatima u virtualnoj učionici. Interaktivni uratci, video-uratci, digitalna knjiga, digitalni plakati, posteri, kolaži, powerpoint prezentacije i mapa poučavanja izrađeni su u digitalnim alatima: Issue, MS Publisher, MS PowerPoint,Canva, Popplet, Glogster i Piktochart.
1. Video uratci
https://drive.google.com/file/d/1sBN54PsRL2Fb9q6E3uoKCGKf6E_QkB5p/view?usp=sharing
Izradila: Laura Radanovič, učenica 1.a
https://drive.google.com/file/d/1tMVHTIrmJrwQdV7htg7NKSUhXT3q99sE/view?usp=sharing
Izradila: Iva Čovo, učenica 2.a
2. Mapa poučavanja: Biljke moga kraja
Izradila Iris Koprčina, učenica 3.a
3. Digitalna knjiga
https://issuu.com/home/published/me_unarodni_dan
U sklopu digitalne knjige se nalaze prezentacije koje su izradile učenice Ivana Milanović Litre, 1.a i Sara Budimir, učenica 2.a.
4. Crteži, digitalni posteri, plakati, kolaži
Izradila: Tina Vlajčević, učenica 3.a
Izadila: Natali Budimir Bekan, učenica 4.a
Izadila: Klara Ana Vuco, učenica 2.a
Izadila: Klara Rosandić, učenica 3.a
Izadio: Tomislav Jurković, učenik 1.g
Kolaž: Volim prirodu
Učenici vode računa o Zelenoj pismenosti što njihovi uradci i dokazuju. i sve u sklopu obilježavanja događaja Dani medijske pismenosti 2020 i međunarodnih događaja, Međunarodni dan biološke raznolikosti, Dan zaštite prirode, Svjetski dan zaštite okoliša koji se obilježava 5. lipnja.. Zelena pismenost je utkana i prožeta kroz sva događanja u virtualnoj učionici i nastavi online.
Na stranicama WWF (poveznica) nalaze se zabrinjavajući podaci koje možete pročitati
U virtualnoj učionici učenici osmišljavaju aktivnosti i koriste se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti. U svom radu koriste informacijko-komunikacijsku tehnologiju, kritički odabiru odgovarajuću digitalnu tehnologiju, samostalno provode složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju i odgovorno upravljaju prikupljenim informacijama. Uspješno surađuju s drugim učenicima u različitim situacijama, ostvaruju dobru komunikaciju i spremni su zatražiti i ponuditi pomoć.
Primjer dobre prakse Volim prirodu vrijedan je doprinos naporima na poboljšanju općeg i strukovnog obrazovanja, sustava STEM, društveno odgovornog ponašanja i naglašavanja uloge učenika i nastavnika u stvaranju modernog i učinkovitog sustava koji može pridonijeti pametnom i održivom rastu u virtualnoj učionici i suvremenoj učionici.
Učenici Srednje strukovne škole ban Josip Jelačić Sinj poručuju: Zelenije sutra za zeleniju školu i zeleniji grad!. Sigurno možmo zajednički to i ostvariti. Ostanimo i dalje odgovorni.
Pročitajte stručni rad na Portalu za škole:
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |