eTwinning project "My Literacy Glasses"
Autor: Nada Ratković, 25. 1. 2021.
Početkom prosinca 2020. godine, učenici Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića Sinj uključili su se u novi međunarodni eTwinning projekt pod nazivom "My Literacy Glasses" što u prijevodu znači Moje naočale za opismenjavanje.
Ovogodiišnja eTwinning tema je "Media Literacy & Disinformation" radi se o dva važna fenomena, medijska pismenost i borba protiv dezinformacija. Učenici i nastavnici, sudionici projekta "My Literacy Glasses" tijekom 2021. godine će radeći na projektu, zajednički učiti i provoditi planirane projektne aktivnosti.
eTwinning projekt su pokrenule Seçil Uçum, profesorica engleskog jezika i Zeynep Öz profesorica fizike iz škole Babaeski Atatürk Anadolu Lisesi, Babaeski iz Turske. Projektni partneri su iz Hrvatske, Španjolske, Irske, Gruzije, Sjeverne Makedonije i Rumunjske.
Na digitalnoj ploči Padlet, partneri projekta su na karti označili mjesto gdje žive, opisali školu iz koje dolaze i napisali pokoju zanimljivost o svojoj školi.
U projektu sudjeluju dvije škole iz Španjolske, Turske i Hrvatske, te po jedna škola iz Sjeverne Makedonije, Rumunjske, Irske i Gruzije. Iz svake škole sudjeluje od 5 do 10 učenika i jedan nastavnik.
Iz naše škole u projektu sudjeluju učenici 2. razreda koji se obrazuju za zanimanje ekonomist i Nada Ratković, prof. mentor koja je nositeljica projekta u školi.
U virtualnom okruženju učenici i nastavnici škola sudionica će se povezati, podijeliti iskustva i zajedno razvijati pozitivno radno okruženje.
Link za web stranicu projekta: http://secilucum.wixsite.com/website
Cilj ovog projekta je educiranje učenika o medijskoj pismenosti i njihovo osvještavanje o tome što su dezinformacije i kako prepoznati lažne vijesti, kao i istraživanje učinaka upotrebe IKT digitalnih alata u nastavi za razvoj digitalnih kompetencija.
Cijeli projekt je razrađen po modulima u kojima aktivnosti za učenike i nastavnike traju do konca lipnja.
Na samom početku projekta nastavnici su se međusobno upoznali i dogovorili projektne aktivnosti putem ZOOM aplikacije.
Obzirom kako se tijekom eTwinning projekta surađuje i komunicira u online okruženju, osobita pažnja će se posvetiti poštivanju mrežnog bontona, autorskih prava te zaštiti osobnih podataka.
Prva projektna aktivnost za učenike bila je na Twinspace-u gdje su se učenici predstavili korištenjem različitih web alata (Voki, Avatar, Chatterpix, Bitmoji). Komunikacija je na engleskom jeziku što je za učenike uvijek najveći izazov.
Upravo je završen prvi modul projekta. Svaka škola sudionica je napravila nekoliko loga projekta i putem ankete odabrala jedan logo.
U videu su loga koji su učenici naše škole izradili koristeći različite web 2.0 alate.
Konačnom anketom izabran je najbolji logo koji je postao ujedno i logo projekta.
Dana 20. siječnja smo prisustvovali prvom webinaru o medijskoj pismenosti pod nazivom "Webinar o medijskoj pismenosti u Europi - Hrvatska, koji su organizirali Udruženje za medije i učenje (MLA) i Nordicom, a čiji je cilj podržati sve veći broj učitelja koji žele mladima pomoći da postanu medijski pismeniji.
U okviru projekta stvarat će se sigurno virtualno okruženje za razvoj i razmjenu iskustava učenika i nastavnika. Kroz virtualnu suradnju, učenicima se daje prilika da na novi, no već poznati način svladavaju nastavne sadržaje, ali i pridonosu realizaciji projekta. Projekt omogućava upoznavanje drugih kultura i običaja, uvažavanje međusobnih razlika te širi njihove horizonte. Sudionici projekta naučit će komunicirati sa svojim kolegama na način da razvijaju kritičko mišljenje, kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju, timski rad i odgovornost. Suradnja projektnih partnera će se odvijati jednom tjedno i prema potrebi. Osim nastavnog sadržaja potrebnog za nastavne predmete u školi, učenici će razvijati i druge vještine poput jezičnih, medijskih, poduzetničkih, socijalnih i digitalnih kompetencij što je i cilj projktne nastave. Tijekom cijelog projekta provodit će se istraživanja i razni oblici aktiviranja učenika. Koristit će se suvremene nastavne metode i suradnički web alati (chat, diskusija na Forumu, online sastanci, anketa, TwinBoard) koji će se implementirati u okviru eTwinning projekta i ugraditi u Twinspace.
U tijeku je priprema za 2. modul, a aktivnosti će započeti nakon provedenog pred istraživanja o poznavanju medijske pismenosti i dezinformacija.
Nastavimo s našom novom avanturom!
Autor: Nada Ratković
eTwinning project "My Literacy Glasses"
Autor: Nada Ratković, 25. 1. 2021.
Početkom prosinca 2020. godine, učenici Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića Sinj uključili su se u novi međunarodni eTwinning projekt pod nazivom "My Literacy Glasses" što u prijevodu znači Moje naočale za opismenjavanje.
Ovogodiišnja eTwinning tema je "Media Literacy & Disinformation" radi se o dva važna fenomena, medijska pismenost i borba protiv dezinformacija. Učenici i nastavnici, sudionici projekta "My Literacy Glasses" tijekom 2021. godine će radeći na projektu, zajednički učiti i provoditi planirane projektne aktivnosti.
eTwinning projekt su pokrenule Seçil Uçum, profesorica engleskog jezika i Zeynep Öz profesorica fizike iz škole Babaeski Atatürk Anadolu Lisesi, Babaeski iz Turske. Projektni partneri su iz Hrvatske, Španjolske, Irske, Gruzije, Sjeverne Makedonije i Rumunjske.
Na digitalnoj ploči Padlet, partneri projekta su na karti označili mjesto gdje žive, opisali školu iz koje dolaze i napisali pokoju zanimljivost o svojoj školi.
U projektu sudjeluju dvije škole iz Španjolske, Turske i Hrvatske, te po jedna škola iz Sjeverne Makedonije, Rumunjske, Irske i Gruzije. Iz svake škole sudjeluje od 5 do 10 učenika i jedan nastavnik.
Iz naše škole u projektu sudjeluju učenici 2. razreda koji se obrazuju za zanimanje ekonomist i Nada Ratković, prof. mentor koja je nositeljica projekta u školi.
U virtualnom okruženju učenici i nastavnici škola sudionica će se povezati, podijeliti iskustva i zajedno razvijati pozitivno radno okruženje.
Link za web stranicu projekta: http://secilucum.wixsite.com/website
Cilj ovog projekta je educiranje učenika o medijskoj pismenosti i njihovo osvještavanje o tome što su dezinformacije i kako prepoznati lažne vijesti, kao i istraživanje učinaka upotrebe IKT digitalnih alata u nastavi za razvoj digitalnih kompetencija.
Cijeli projekt je razrađen po modulima u kojima aktivnosti za učenike i nastavnike traju do konca lipnja.
Na samom početku projekta nastavnici su se međusobno upoznali i dogovorili projektne aktivnosti putem ZOOM aplikacije.
Obzirom kako se tijekom eTwinning projekta surađuje i komunicira u online okruženju, osobita pažnja će se posvetiti poštivanju mrežnog bontona, autorskih prava te zaštiti osobnih podataka.
Prva projektna aktivnost za učenike bila je na Twinspace-u gdje su se učenici predstavili korištenjem različitih web alata (Voki, Avatar, Chatterpix, Bitmoji). Komunikacija je na engleskom jeziku što je za učenike uvijek najveći izazov.
Upravo je završen prvi modul projekta. Svaka škola sudionica je napravila nekoliko loga projekta i putem ankete odabrala jedan logo.
U videu su loga koji su učenici naše škole izradili koristeći različite web 2.0 alate.
Konačnom anketom izabran je najbolji logo koji je postao ujedno i logo projekta.
Dana 20. siječnja smo prisustvovali prvom webinaru o medijskoj pismenosti pod nazivom "Webinar o medijskoj pismenosti u Europi - Hrvatska, koji su organizirali Udruženje za medije i učenje (MLA) i Nordicom, a čiji je cilj podržati sve veći broj učitelja koji žele mladima pomoći da postanu medijski pismeniji.
U okviru projekta stvarat će se sigurno virtualno okruženje za razvoj i razmjenu iskustava učenika i nastavnika. Kroz virtualnu suradnju, učenicima se daje prilika da na novi, no već poznati način svladavaju nastavne sadržaje, ali i pridonosu realizaciji projekta. Projekt omogućava upoznavanje drugih kultura i običaja, uvažavanje međusobnih razlika te širi njihove horizonte. Sudionici projekta naučit će komunicirati sa svojim kolegama na način da razvijaju kritičko mišljenje, kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju, timski rad i odgovornost. Suradnja projektnih partnera će se odvijati jednom tjedno i prema potrebi. Osim nastavnog sadržaja potrebnog za nastavne predmete u školi, učenici će razvijati i druge vještine poput jezičnih, medijskih, poduzetničkih, socijalnih i digitalnih kompetencij što je i cilj projktne nastave. Tijekom cijelog projekta provodit će se istraživanja i razni oblici aktiviranja učenika. Koristit će se suvremene nastavne metode i suradnički web alati (chat, diskusija na Forumu, online sastanci, anketa, TwinBoard) koji će se implementirati u okviru eTwinning projekta i ugraditi u Twinspace.
U tijeku je priprema za 2. modul, a aktivnosti će započeti nakon provedenog pred istraživanja o poznavanju medijske pismenosti i dezinformacija.
Nastavimo s našom novom avanturom!
Autor: Nada Ratković
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |