Svjetski dan svjesnosti o autizmu
Povodom Svjetskog dana svjesnosti o autizmu koji se obilježava 2. travnja, u holu škole postavljen je pano i plavi baloni, koji su simbol svakodnevne borbe protiv tromog sustava i okoline svih obitelji autističnih osoba. Plava boja balona simbolizira činjenicu da se poremećaji iz spektra autizma 5 puta češće pojavljuju kod dječaka nego li djevojčica.
Naša škola bogata je za jednog učenika u spektru kojem našim malim doprinosom možemo uljepšati dan, pružiti podršku i pokušati poboljšati kvalitetu života.
Znajući da plava boja simbolizira poremećaje iz spektra autizma, a još jedan od
simbola su i dijelovi puzzle, učenici škole sa psihologinjom Draganom Jozić i
školskom knjižničarkom Martinom Vujnović odlučili su pripremiti plakate, puzzle sa porukama i plave balone koje su imale za cilj da bolje razumijemo
potrebe osoba sa autizmom, ali i teškoće sa kojima se susreću.
Također, psihologinja je organizirala prigodne prezentacije i radionice kako bi
se učenicima što bolje približio način funkcioniranja i doživljavanja osoba s
autizmom. U sklopu toga učenici su pogledali i video Amazing Things Happen,
koji je osvijestio važnost prihvaćanja različitosti te koliko se zapravo zbog
straha i neznanja bojimo iste. Također, video je prikazao i načine na koje
svakodnevno možemo doprinositi da život osoba s autizmom učinimo lakšim i
ljepšim. Ove godine moto obilježavanja je bio "Naš autizam je stanje - sustav je bolestan." Svjesni smo da naši plavi baloni neće popraviti stanje u kojem se nalaze roditelji i obitelji djece autističnog spektra, jer njihov život nije lak i suočavaju se s nizom životnih poteškoća.
Međutim, nadamo da na ovaj način možemo utjecati na formiranje pozitivnijih
stavova u društvu i na taj način poboljšati kvalitetu i dostojanstveniji stil života.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |