« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. Izjava o zaštiti osobnih podataka
2. Zahtjev za izdavanje duplikata - prijepisa svjedodžbe
Pričekajte s kupnjom udžbenika do rujna i prvog sata s predmetnim nastavnikom.
3. UDŽBENICI ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./25.
Obrtnička komora iz Provincije Sassari osnovana 1922 (preimenovana u Sjeverna Sardinija 2005) je najstarija komora u Sardiniji.
Organizacijske promjene uvijek su pratile i podržavale industrijske proizvodne trendove: u prvom dijelu dvadesetog stoljeća, proizvodnju kože, mlinskih proizvoda, proizvodnju ulja, vina, pluta te proizvoda iz rudnika; u 50 '70 pojavljuju se petrokemijska industrija te „pilot“ ulaganja u sektor turizma u Costa Smeralda i u Riviera del Corallo, u novije vrijeme, širenje modela „malog i srednjeg poduzetništva“, prepoznavanje suvremenih industrijskih okruga pluta i granita, progresivni razvoj proizvodnih lanaca, čak i međunarodno, prehrambene industrije (sira, maslinovog ulja, vina, mineralne vode, domaći proizvodi, itd.)., mehanike, građevinarstva, informatičke tehnologije, zrakoplovnog transporta.
U perspektivi suvremene konkurencije, Industrijska komora Sjeverne Sardinije je ponudila značajan doprinos idejama, projektima i resursima za modernizaciju institucionalnog ponašanja i stvaranje boljih uvjeta za nove poslovne investicije.
Dokaz tome je izravno sudjelovanje udruge u: konzorcij društva za upravljanje nacionalnim sredstvima i sredstvima zajednice za područja iz Cilja 1; projekte i sporazume "pregovaračko planiranje"; istraživačkim centrima i programima visokog obrazovanja, uključujući specifične sporazume s akademskim institucijama; specifične inicijative usmjerene na potporu novih poduzeća i valorizacija prijedloga proizvodnih inovacija i infrastruktura; razne aktivnosti za promicanje područja u suradnji s lokalnim i nacionalnim tijelima i institucijama. Jak angažman u svim poljima pokrenuo je strateške misije i ciljeve i povećao broj članstva poduzetnika za više od 40% u posljednjih nekoliko godina.
Članstvo, međutim, unatoč prisutnosti nekoliko velikih tvrtki, karakterizira velika većina malih i srednjih poduzeća (preko 90%), snažna otvorenost prema vanjskim tržištima i, u većini slučajeva, vodstvo na tržištu usko specijaliziranih proizvoda.