Jedna od bitnih odrednica pedagoški djelotvorne škole i učeničkog doma je razvijena suradnja s roditeljima. Suradnja predstavlja zajedničko djelovanje i pregovaranje koje je usmjereno prema nalaženju rješenja, odnosno novog, zajedničkog polazišta. Suradnja-NE postoji kada su glasovi povišeni a ljudi uzbuđeni i ljuti; NE postoji kada su ljudi pasivni ili se učestalo vraćaju na iste probleme. Suradnja škole i obitelji, odnosno učitelja i roditelja, može biti tradicionalna i partnerska a ovisi o školskom ozračju, individualnim osobinama učitelja/odgajatelja i psihosoc. i sociodemografskim osobinama roditelja.
Tematiku skupa prezentirala je Kristina Jurić, prof. i održala radionicu o problemskim situacijama i važnosti suradnje obitelji, škole, doma i učenika i gosti iz Učeničkog doma Hrvatskoga radiše, kolege Božica Krajnović, prof. i Marin Režić, prof. Učitelji/odgajatelji trebaju uvažavati roditelje, kao što roditelji trebaju uvažavati njih. Njihove su uloge u odgoju i obrazovanju djeteta različite, ali komplementarne. Uzajamno poštovanje, dijeljenje informacija, osjećaja i vještina, dogovaranje i zajedničko odlučivanje, nužno je kako bi se ispunila odgovornost za razvitak djeteta. Treba imati na umu da je za postizanje navedenog potrebno vrijeme i trud uključenih.
Trud se isplati! Sretno i zadovoljno dijete!
Kristina Jurić, prof.