Kao budući marketinški stručnjaci koji su prije svega društveno odgovorni, naučili smo da je promocijom moguće djelovati na svijest potrošača kako ne bi rabili proizvode štetne za prirodu. Informirati ih o potrebi štednje i zaštite okoliša te poticati potrošače na uporabu i kupnju proizvoda nastalih reciklažom.
Ove značajne teme učenici maturanti komercijalnih razreda naše škole predstavili su 21.11.2019. na Eko trgu osječke tržnice. Riječ je o zelenom knowledge cafeu gdje su učenici razmjenjivali znanja, vještine i iskustva te praktično pokazali o čemu uče. Pozvali smo sve koje zanima tema tržnice: proizvođače, trgovce, zaposlenike, kupce i slučajne prolaznike.
Uz čaj i zajednički lagani doručak razgovarali smo, prezentirali, pitali, odgovarali, učili i naučili.
U fokusu je bila tržnica kao potencijalno atraktivno turističko odredište, odgovorna potrošnja hrane i problem rasipanja hrane te zbrinjavanje i recikliranje ambalaže.
"Zelena, atraktivna i pametna" – tako idealnu tržnicu sažeto definiraju učenici Trgovačke i komercijalne škole „Davor Milas“ iz Osijeka, pod vodstvom njihove profesorice Tatjane Petrač. Neki od njih već su odlučili kako žele biti marketinški stručnjaci; boja njihovog marketinga bila je zelena, a putanja ekonomije kružna. Viziju su oblikovali, ideja imaju, a ono što su naučili nesebično i podijelili na našem Eko trgu tako da je svatko otišao s nekim novim spoznajama i zaključcima, a mi bliže svojim ciljevima.
Želja nam je da kod naših budućih marketinških stručnjaka što više razvijamo prezentacijske vještine, društvenu odgovornost te potičemo kreativno rješavanje aktualnih problema.