Ruksak pun kulture
U sklopu projekta Ruksak pun kulture u školi su gostovali članovi Kazališta Hotel Bulić. S učenicima drugog i trećeg razreda proveli su glumačku radionicu. Radionica se održala u srijedu 7. lipnja.
Nakon prijave u projekt Ruksak pun kulture, Ministarstvo kulture i medija našoj je školi dodijelilo provedbu glumačke radionice koju su realizirali članovi Kazališta Hotel Bulić: Senka Bulić i Jure Radnić.
U radionici su se učenici upoznali s mehanizmima izvedbe u suvremenom kazalištu.
Autorica i voditeljica radionice, Senka Bulić, učenike je upoznala s načinom odabira teksta, pripreme teksta za kazališno istraživanje, otkrivanjem različitih sadržajnih slojeva, definiranjem konteksta lika, govornom otvorenosti i usmjerenosti u izvedbenom kontekstu suvremenog kazališta. „Navedenim postupcima postiže se povećanje interesa za izražavanjem putem kreativnog procesa, sposobnost samoizražavanja i kritičkog mišljenja, ali i informiranost o različitim formama suvremene umjetnosti, formiranje stava prema novim umjetničkim formama.", izjavila je Senka Bulić, glumica, redateljica i producentica.
Glumac Jure Radnić s učenicima je radio na improvizacijskim tehnikama vezanim uz pokret, stvaranje odnosa govora i tijela jer osnovna karakteristika suvremenog kazališta zvođačko je tijelo i njegovo kretanje. „Način na koji se izvođač kreće i koristi svoje tijelo, određuje karakter cjelokupnog sadržaja. Pozicija suvremenog glumca/izvođača zahtjeva vrhunsku fizičku spremu i korištenje plesnih/fizičkih tehnika u postizanju kvalitete kretanja. Osvještavanje vlastitog tijela i njegovih mogućnosti te pomicanje granica olakšavaju glumački/izvođački proces u kontekstu suvremenog kazališta.“ Rekao je glumac Jure Radnić.
Voditelji su bili veoma zadovoljni aktivnošću i zainteresiranošću naših učenika.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |