Najbolji biseri iz škole
PROF.: Dosta je sad bilo toga, ajde sjedni u prvo banco.
PROF.: Kako se možemo zaštiti od side?
UČ.: Cijepljenjem.
PROF.: Sumpor je žuta tvar, čvrste boje.
Prijevod s latinskog na hrvatski:
Mens sana in corpore sano. (Zdrav duh u zdravom tijelu.)
Zdrav duh u zdravom kruhu.
Panem et circenses! ( Kruha i igara!)
Svinje u cirkusu!
PROF.: Tko je u povijesti nosio lovorov vijenac?
UČ.: Isus.
PROF.: Kako se zove proces usitnjavanje zemljišta?
UČ.: Fermentacija.
PROF.: Ovo je bio heksametar iz Verdijeve Eneide.
PROF.: Tko je imao viziju ujedinjena Europe?
UČ.: Hitler.
PROF.: Što je šumarstvo?
UČ.: Grana ribarstva.
PROF.: Za zadaću deklinirajte: dva automobila...
UČ.: Zar moramo obadva?
- Dok nabrajamo ljudske organe, nestane nam ideja pa počinjemo jedni druge ispitivati:
Učenica 1: Ej, je li tko rekao testise?
Učenica 2: Mislim da je on.
Učenik: Što? Što sam opet ja?
Učenica 2: Zar nisi ti rekao testise?
Učenik: Koga?! Što je to?!
UČ.: Isus je stvorio svijet u 7 dana.
-Za vrijeme čitanje zanimljivog štiva o rimskim bogovima.
PROF.: Gdje smo?
UČ.: Kod Marsa.
PROF.: Jupiter, vrhunsko rimsko bogatstvo.
PROF.: U kojem je vremenu ovaj glagol?
UČ.: U ženskom.
PROF.: Koga nazivamo Helvećanima?
UČ.: Grke.
PROF.: Što je infantilni mortalitet?
UČ.: Broj mrtvorođene djece.
PROF.: Da li je onda infantilni mortalitet kada umre dijete od jedne godine?
UČ.: Da.
PROF.: U kineskom dijelu New Yorka djeca uopće ne znaju govoriti hrvatski.
PROF.: Kako se naziva nagli porast broja stanovnika?
UČ.: Demokratska eksplozija.
PROF.: Kako se zove sustav nasljeđivanje u kojem zemlju nasljeđuje najstariji?
UČ.: Majordom.
PROF.: ...To su bile drame koje su se izvodile za izvođenje.
PROF.: Kompariraj pridjev bolestan.
UČ.: Bolestan, bolesniji, mrtav
PROF.: Po čemu je značajan Ozaljski krug?
UČ.: Pa...po tome što su svi u nekakvom rodu.
PROF.: Koje je djelo napisala Ana Katarina Zrinski?
UČ.: Putni tovar.
PROF.: Kako se još naziva kuga?
UČ.: Crna zmija.
PROF.: Da li jedna lasta čini proljeće?
UČ.: Ne, nego čopor.
PROF.: We are all travelling abroad and you?
UČ.: Ako brod dođe do mene, možda i odem nekud.
PROF.: Što proizvodi petrokemija?
UČ.: Petarde.
PROF.: Kako se Kolumbo snalazio na moru?
UČ.: Pomoću mahovine.
PROF.: Da bi dobili magnetnu INDUSTRIJU (*indukciju*)…
PROF.: To ćemo izračunati po Pitagorinom PAUČKU (poUČku)…
PROF.: Vidite? Gledajte!
PROF.: Pogledajte, ustvari još bolje pogledajte!
PROF..: Da li nosite knjige svaki put'?
UČ..: Da, samo ih danas nemamo.
PROF.: Kroz koji se medij najbrže širi zvuk?
UČ.: Kroz telefon.
PROF.: Da li bi znala objasniti… (ne dovrši rečenicu, učenica ga prekine)
UČ.: Ne bih!
UČ.: Profesorice, kako se preziva Dimitrije DEMETER?
PROF.: Gdje ljudi rade u Rijeci?
UČ.: Na tržnici.
PROF.: Što je bila točka dva na vijeću učenika?
UČ.: Da ćemo imati školu u nastavi.
PROF.: Kako je nastala kravata?
UČ.: Kravi su odrezali rep.
PROF.: Prije su vam HRBI i SRBATI bili…(Srbi i Hrvati)
UČ.: Profesore, kada završava korizma?
PROF.: Na Badnjak.
PROF.: U kojem je licu imenica Luka?
UČ.: U muškom.
PROF.: Zbog čega neke ljude volimo više od drugih? Odgovorite jednom riječju.
UČ.: Zato!
PROF.: Može li subjekt biti u vokativu?
UČ.: Može, npr. Starče je otišlo u vojsku.
(čitajući tekst) PROF.: Kod toga je skinuo glavu s kape.
PROF.: Puhalo je. Puhati može samo vjetar i kada kažemo »puhalo je« znamo na što se to odnosi.
UČ.: Profesorice, puhati može i fen.
Učenik slučajno lopticom pogodi profesora u glavu.
PROF.: Znaš li ti da ja imam upalu oka?
UČ.: E, da sam znao, ne bih vas gađao.
PROF.: Što nam je glazba? (misli se na vrstu riječi)
UČ.: Preglasna.
PROF.: Ja sam tu nešto našla o trigonometrijskim funkcijama i TALESA sam skinula (*s Interneta*).
PROF.: Je li prije nastao pojedinac ili društvo?
UČ.: Jaje!
PROF.: Princ Charles se oženio sa PAMELOM. (*Camillom*)
PROF.: Da li se vi više sjećate lijepih ili ružnih stvari koje su vam se dogodile u životu? Ja se npr. ne sjećam kako smo šezdeset i neke pekli janjca, pjevali, valjali se, al se dobro sjećam kad sam si slomio nogu.
UČ.: Pizza se najbolje ispeče u štednjaku na peć.
PROF.: Malo si pomognite. Olakšajte sami SEBE. (*sebi*)
PROF.: Što trebamo za sanjkanje?
UČ.: Par skija.
PROF.: Kako se na talijanskom kaže benzinska pumpa?
UČ.: Pumpa del benzin. (*distributori di benzina*)
UČ.: U Americi su imali svoju kulturu, svoje običaje i sve svoje.
Učenici u knjizi gledaju sliku na kojoj se nalaze dvojica muškaraca i jedna žena.
UČ.: I tko je je sada Mussolini?
PROF.: Kako »koji«, pa ne nosi valjda Mussolini najlonke?!
PROF.: Kako se prikazuje Krist?
UČ.: Krist ima križ oko glave.
PROF.: Tada su se ljudi počeli već baviti MOČVARNIM poslovima. (*novčanim*)
PROF.: Tada se nije slikalo temperom kao što je danas nego se slikalo JAČANOM temperom.
PROF.: Jeste zapisali to što sam rekla?
UČ.: Ne!
PROF.: Onda dobro.
PROF.: Ja moram biti savršena mama svojoj mami.
PROF: Navedite jedan primjer glagolskog pridjeva trpnog
UČ: Boli me.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |