preskoči na sadržaj

Umjetnička škola Matka Brajše Rašana

 > Naslovnica
Vijesti

Pravilnik o polaganju razednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama

Autor: Administrator , 20. 5. 2014.

Temeljem članka 20. Pravilnika o osnovnom umjetničkom školovanju (NN br. 53/93) i članka 59. Pravilnika o ustrojstvu, djelatnosti i načinu rada Osnovne glazbene škole Matka Brajše Rašana pri Pučkom otvorenom učilištu Labin KLASA: 003-05/13-01/6, URBROJ: 2144-23-01-13-1 od 12.07.2013., Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin na svojoj sjednici održanoj dana 30.07.2013. godine  donosi

PRAVILNIK

o polaganju razrednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.
Ovim pravilnikom utvrđuju se uvjeti za stjecanje osnovnoškolskog glazbenog obrazovanja polaganjem razrednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama u Osnovnoj glazbenoj školi Matka Brajše Rašana pri Pučkom otvorenom učilištu Labin (u daljnjem tekstu: Škola).

 

 

Članak 2.

Razredne i predmetne ispite prema osobnim potrebama mogu polagati osobe koje su privatno podučavane, a koje nisu mogle pohađati nastavu i izvršavati druge propisane obveze.

Članak 3.
Razredni i predmetni ispiti polažu se prema Nastavnom planu i programu za osnovnu glazbenu školu koji donosi Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta.

Članak 4.
Razredni ispit kandidati polažu iz svih nastavnih predmeta po nastavnom programu za određeni razred osnovne glazbene škole.

Predmetni ispiti polažu se iz onih predmeta pojedinih razreda osnovne glazbene škole za koje se kandidati prijave i za koje Škola posjeduje verifikaciju Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

II. UVJETI ZA POLAGANJE ISPITA PREMA OSOBNIM POTREBAMA

Članak 5.
Razredni i predmetni ispiti organiziraju se u dva redovna roka: u lipnju i kolovozu.U izvanrednim slučajevima Učiteljsko vijeće može odrediti druge rokove.

Članak 6.
U istom ispitnom roku kandidat može pristupiti polaganju više predmeta iz istog razreda kao i polaganju ispita iz dva uzastopna razreda, s tim da se ne može pristupiti polaganju ispita iz višeg razreda dok se prethodno ne položi ispit iz nižeg razreda. Kandidat može polagati najviše dva razreda u jednoj školskoj godini.

Članak 7.
Kandidati polažu razredni i predmetni ispit pred ispitnim povjerenstvom koje imenuje Učiteljsko vijeće Škole.
Povjerenstvo se sastoji od tri člana: predsjednika, ispitivača i trećeg člana, a dolaze iz reda učitelja predmeta koji se polaže ili učitelja srodnog predmeta. Kada se za polaganje ispita prijavi veći broj kandidata i to iz različitih odgojno-obrazovnih područja osniva se više povjerenstva.

Članak 8.
Neposredni nadzor nad radom povjerenstva koje provodi razredne i predmetne ispite vrši ravnatelj Škole.

III.  ORGANIZACIJA ISPITA

Članak 9.
Radom ispitnog povjerenstva rukovodi predsjednik kojeg imenuje Učiteljsko vijeće. Prije pristupanja ispitu članovi povjerenstva utvrđuju identitet kandidata.

Članak 10.
Ispit se sastoji iz pismenog i usmenog dijela (solfeggio) i praktičnog dijela (sviranje na instrumentu i skupno muziciranje). Kandidati koji prilože potvrdu da su bili članovi pjevačkog zbora, orkestra ili komornog sastava, ne moraju polagati ispit iz skupnog muziciranja.

Članak 11.
Ispiti se provode u jednom danu, a u slučaju većeg broja kandidata ispiti se mogu provoditi u više dana.

Članak 12.
Kandidat može polagati ispit najviše tri puta iz istog predmeta za pojedinu godinu.

Članak 13.
Nadzor na pismenom dijelu ispita vrši nastavnik predmeta iz kojeg se piše pismeni rad. Kandidati su dužni samostalno izrađivati pismeni rad. U slučaju da se kandidati služe nedopuštenim sredstvima, predmetni nastavnik će ih udaljiti s ispita s pravom ponovnog polaganja u narednom ispitnom roku, a udaljenje će se tretirati kao negativna ocjena.

Članak 14.
Pismeni rad pregledava, ispravlja i ocjenjuje predmetni nastavnik uz suglasnost ostalih članova povjerenstva prije polaganja usmenog dijela ispita. Nakon izvršenog ocjenjivanja pismenog rada kandidat pristupa usmenom dijelu ispita, bez obzira na rezultat pismenog rada.

Članak 15.
Usmeni i praktični dio obavlja se pred povjerenstvom prema pismenim ili usmenim pitanjima ispitivača. Kandidat polaže nastavno gradivo u opsegu i na način određen nastavnim sadržajima u sklopu nastavnih planova i programa za osnovne glazbene škole.

Članak 16.
Članovi povjerenstva ne mogu ispitivati kandidate koje su privatno podučavali i s kojima su u rodbinskoj vezi. Ispitu može prisustvovati osoba koja je podučavala kandidata, bez mogućnosti pomaganja kandidatu i sudjelovanja u njegovu ocjenjivanju. Ukoliko se utvrdi povreda prethodnih stavaka, ispit će se poništiti.

Članak 17.
U toku ispita kandidati ne mogu bez odobrenja ispitivača napustiti prostoriju u kojoj se polažu ispiti. Ispitivač ne može odobriti izlazak iz prostorije dva ili više kandidata u isto vrijeme.

Članak 18.
Ispitno povjerenstvo utvrđuje ocjenu iz pojedinog nastavnog predmeta na prijedlog ispitivača. Ocjena iz nastavnog predmeta koji uključuje i pismeni rad utvrđuje se uzimajući u obzir i ocjenu koju je kandidat dobio u pismenom dijelu ispita. Uspjeh učenika iz svih nastavnih predmeta ocjenjuje se ocjenama: odličan (5), vrlo dobar (4), dobar (3), dovoljan (2), nedovoljan (1). Sve ocjene osim ocjene nedovoljan (1) su prolazne. Nakon položenih ispita iz svih nastavnih predmeta jednog razreda, ispitno povjerenstvo utvrđuje opći uspjeh učenika na temelju aritmetičke sredine.

Članak 19.
Ako kandidat nije zadovoljan ocjenom koju je utvrdilo ispitno povjerenstvo, može u roku od tri dana od dana primitka pismene obavijesti o postignutom uspjehu dati Učiteljskom vijeću Škole pismeni prigovor. Odluka Učiteljskog vijeća je konačna.

Članak 20.
Kandidati koji su položili razredni ispit prema osobnim potrebama mogu podnijeti molbu Učiteljskom vijeću za upis u slijedeći razred redovnog glazbenog obrazovanja pod uvjetom da to dozvoljavaju prostorni i kadrovski uvjeti.

IV. ADMINISTRACIJA ISPITA

Članak 21.
Za polaganje ispita prema osobnim potrebama nije potreban prethodan upis u Školu. Kandidati koji žele polagati ispit dužni su podnijeti Školi pismenu zamolbu najkasnije 15 dana prije ispitnog roka. U zamolbi moraju navesti rok u kojem žele polagati ispit, nastavne predmete i za koji razred.

Uz prijavu se prilaže:
1. Originalna svjedodžba prethodnog razreda
2. Rodni list (preslika)
3. Domovnica (preslika)
4. Popis obrađenog gradiva i pripremljenog gradiva za ispit iz instrumenta
5. Dokaz o uplati ispitnih troškova
6. Za kandidate iz članka 4. stavka 2. ovog Pravilnika dokazi o već položenim ispitima.
Tajništvo Škole primat će prijave samo onih kandidata koji su priložili dokumente iz prethodnog stavka. Ako kandidat iz bilo kojeg razloga ne može pristupiti ispitu, dužan ga je odjaviti najkasnije 48 sati prije dana određenog za polaganje ispita i u tom će slučaju imati pravo na povrat troškova.

Članak 22.
Vijeće pročelnika odjela utvrđuje termine za polaganje ispita, a predsjednik ispitnog povjerenstva mjesto i vrijeme polaganja ispita. Obavijest o mjestu i vremenu polaganja ispita bit će objavljena na oglasnoj ploči i web stranicama Škole u pravilu 8 dana prije početka ispita.

Članak 23.
U tijeku ispita kandidata se upisuje u Ispitni arak, te se vodi zapisnik za svakog kandidata. Ispitni arak vodi predsjednik povjerenstva, a potpisuju ga ispitivač i treći član.

Članak 24.
U zapisnik se unose osobni podaci o kandidatu, datum i vrijeme trajanja ispita, pitanja i ispitni zadaci, ocjene koje je kandidat dobio iz svakog nastavnog predmeta i ocjena općeg uspjeha s datumom kada je ta ocjena utvrđena od strane ispitnog povjerenstva. Zapisniku se prilažu i pismeni radovi kandidata. Zapisnik o ispitima i pismeni radovi kandidata pohranjuju se u arhivi Škole i čuvaju najmanje pet godina od završetka polaganja razrednog ispita. Ispitni arci čuvaju se trajno.

Članak 25.
Predsjednik ispitnog povjerenstva proglašava rezultate ispita istog dana kada je završeno ispitivanje, a potom učitelj predmeta struke upisuje kandidate i ocjene u posebnu matičnu knjigu i e-maticu.

Članak 26.
Kandidatima koji su položili predmetni ispit izdaje se pismena potvrda, a nakon položenih ispita iz svih predmeta jednog razreda izdaje se svjedodžba.

Članak 27.
Pismene potvrde i svjedodžbe ispunjava i potpisuje učitelj kod kojega je kandidat polagao predmet struke, a svojim potpisom ovjerava ravnatelj Škole, s napomenom da je kandidat završio razred glazbene škole prema osobnim potrebama po posebnom postupku.

Članak 28.
Troškove predmetnih i razrednih ispita snose prijavljeni kandidati u cijelosti i unaprijed. Dokaz o izvršenoj uplati kandidati su dužni predočiti ispitnom povjerenstvu prije početka ispita. Visinu ispitnih troškova utvrđuje Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin na prijedlog ravnatelja Škole.

V. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 29.
Pravo tumačenja odredaba ovog Pravilnika ima Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin.

Članak 30.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana po objavi na oglasnoj ploči Škole.

KLASA: 003-05/13-01/7
URBROJ: 2144-23-01-13-1

Labin, 30.07.2013.
Predsjednik Upravnog vijeća POU: Edi Juričić, prof.

Ovaj Pravilnik je objavljen na oglasnoj ploči Škole dana 31.07.2013., i stupio je na snagu dana 07.08.2013.

U Labinu, 30.07.2013.

Ravnateljica POU:
Daniela Mohorović, prof.

 

                                                           








Vijesti

Pravilnik o polaganju razednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama

Autor: Administrator , 20. 5. 2014.

Temeljem članka 20. Pravilnika o osnovnom umjetničkom školovanju (NN br. 53/93) i članka 59. Pravilnika o ustrojstvu, djelatnosti i načinu rada Osnovne glazbene škole Matka Brajše Rašana pri Pučkom otvorenom učilištu Labin KLASA: 003-05/13-01/6, URBROJ: 2144-23-01-13-1 od 12.07.2013., Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin na svojoj sjednici održanoj dana 30.07.2013. godine  donosi

PRAVILNIK

o polaganju razrednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.
Ovim pravilnikom utvrđuju se uvjeti za stjecanje osnovnoškolskog glazbenog obrazovanja polaganjem razrednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama u Osnovnoj glazbenoj školi Matka Brajše Rašana pri Pučkom otvorenom učilištu Labin (u daljnjem tekstu: Škola).

 

 

Članak 2.

Razredne i predmetne ispite prema osobnim potrebama mogu polagati osobe koje su privatno podučavane, a koje nisu mogle pohađati nastavu i izvršavati druge propisane obveze.

Članak 3.
Razredni i predmetni ispiti polažu se prema Nastavnom planu i programu za osnovnu glazbenu školu koji donosi Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta.

Članak 4.
Razredni ispit kandidati polažu iz svih nastavnih predmeta po nastavnom programu za određeni razred osnovne glazbene škole.

Predmetni ispiti polažu se iz onih predmeta pojedinih razreda osnovne glazbene škole za koje se kandidati prijave i za koje Škola posjeduje verifikaciju Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

II. UVJETI ZA POLAGANJE ISPITA PREMA OSOBNIM POTREBAMA

Članak 5.
Razredni i predmetni ispiti organiziraju se u dva redovna roka: u lipnju i kolovozu.U izvanrednim slučajevima Učiteljsko vijeće može odrediti druge rokove.

Članak 6.
U istom ispitnom roku kandidat može pristupiti polaganju više predmeta iz istog razreda kao i polaganju ispita iz dva uzastopna razreda, s tim da se ne može pristupiti polaganju ispita iz višeg razreda dok se prethodno ne položi ispit iz nižeg razreda. Kandidat može polagati najviše dva razreda u jednoj školskoj godini.

Članak 7.
Kandidati polažu razredni i predmetni ispit pred ispitnim povjerenstvom koje imenuje Učiteljsko vijeće Škole.
Povjerenstvo se sastoji od tri člana: predsjednika, ispitivača i trećeg člana, a dolaze iz reda učitelja predmeta koji se polaže ili učitelja srodnog predmeta. Kada se za polaganje ispita prijavi veći broj kandidata i to iz različitih odgojno-obrazovnih područja osniva se više povjerenstva.

Članak 8.
Neposredni nadzor nad radom povjerenstva koje provodi razredne i predmetne ispite vrši ravnatelj Škole.

III.  ORGANIZACIJA ISPITA

Članak 9.
Radom ispitnog povjerenstva rukovodi predsjednik kojeg imenuje Učiteljsko vijeće. Prije pristupanja ispitu članovi povjerenstva utvrđuju identitet kandidata.

Članak 10.
Ispit se sastoji iz pismenog i usmenog dijela (solfeggio) i praktičnog dijela (sviranje na instrumentu i skupno muziciranje). Kandidati koji prilože potvrdu da su bili članovi pjevačkog zbora, orkestra ili komornog sastava, ne moraju polagati ispit iz skupnog muziciranja.

Članak 11.
Ispiti se provode u jednom danu, a u slučaju većeg broja kandidata ispiti se mogu provoditi u više dana.

Članak 12.
Kandidat može polagati ispit najviše tri puta iz istog predmeta za pojedinu godinu.

Članak 13.
Nadzor na pismenom dijelu ispita vrši nastavnik predmeta iz kojeg se piše pismeni rad. Kandidati su dužni samostalno izrađivati pismeni rad. U slučaju da se kandidati služe nedopuštenim sredstvima, predmetni nastavnik će ih udaljiti s ispita s pravom ponovnog polaganja u narednom ispitnom roku, a udaljenje će se tretirati kao negativna ocjena.

Članak 14.
Pismeni rad pregledava, ispravlja i ocjenjuje predmetni nastavnik uz suglasnost ostalih članova povjerenstva prije polaganja usmenog dijela ispita. Nakon izvršenog ocjenjivanja pismenog rada kandidat pristupa usmenom dijelu ispita, bez obzira na rezultat pismenog rada.

Članak 15.
Usmeni i praktični dio obavlja se pred povjerenstvom prema pismenim ili usmenim pitanjima ispitivača. Kandidat polaže nastavno gradivo u opsegu i na način određen nastavnim sadržajima u sklopu nastavnih planova i programa za osnovne glazbene škole.

Članak 16.
Članovi povjerenstva ne mogu ispitivati kandidate koje su privatno podučavali i s kojima su u rodbinskoj vezi. Ispitu može prisustvovati osoba koja je podučavala kandidata, bez mogućnosti pomaganja kandidatu i sudjelovanja u njegovu ocjenjivanju. Ukoliko se utvrdi povreda prethodnih stavaka, ispit će se poništiti.

Članak 17.
U toku ispita kandidati ne mogu bez odobrenja ispitivača napustiti prostoriju u kojoj se polažu ispiti. Ispitivač ne može odobriti izlazak iz prostorije dva ili više kandidata u isto vrijeme.

Članak 18.
Ispitno povjerenstvo utvrđuje ocjenu iz pojedinog nastavnog predmeta na prijedlog ispitivača. Ocjena iz nastavnog predmeta koji uključuje i pismeni rad utvrđuje se uzimajući u obzir i ocjenu koju je kandidat dobio u pismenom dijelu ispita. Uspjeh učenika iz svih nastavnih predmeta ocjenjuje se ocjenama: odličan (5), vrlo dobar (4), dobar (3), dovoljan (2), nedovoljan (1). Sve ocjene osim ocjene nedovoljan (1) su prolazne. Nakon položenih ispita iz svih nastavnih predmeta jednog razreda, ispitno povjerenstvo utvrđuje opći uspjeh učenika na temelju aritmetičke sredine.

Članak 19.
Ako kandidat nije zadovoljan ocjenom koju je utvrdilo ispitno povjerenstvo, može u roku od tri dana od dana primitka pismene obavijesti o postignutom uspjehu dati Učiteljskom vijeću Škole pismeni prigovor. Odluka Učiteljskog vijeća je konačna.

Članak 20.
Kandidati koji su položili razredni ispit prema osobnim potrebama mogu podnijeti molbu Učiteljskom vijeću za upis u slijedeći razred redovnog glazbenog obrazovanja pod uvjetom da to dozvoljavaju prostorni i kadrovski uvjeti.

IV. ADMINISTRACIJA ISPITA

Članak 21.
Za polaganje ispita prema osobnim potrebama nije potreban prethodan upis u Školu. Kandidati koji žele polagati ispit dužni su podnijeti Školi pismenu zamolbu najkasnije 15 dana prije ispitnog roka. U zamolbi moraju navesti rok u kojem žele polagati ispit, nastavne predmete i za koji razred.

Uz prijavu se prilaže:
1. Originalna svjedodžba prethodnog razreda
2. Rodni list (preslika)
3. Domovnica (preslika)
4. Popis obrađenog gradiva i pripremljenog gradiva za ispit iz instrumenta
5. Dokaz o uplati ispitnih troškova
6. Za kandidate iz članka 4. stavka 2. ovog Pravilnika dokazi o već položenim ispitima.
Tajništvo Škole primat će prijave samo onih kandidata koji su priložili dokumente iz prethodnog stavka. Ako kandidat iz bilo kojeg razloga ne može pristupiti ispitu, dužan ga je odjaviti najkasnije 48 sati prije dana određenog za polaganje ispita i u tom će slučaju imati pravo na povrat troškova.

Članak 22.
Vijeće pročelnika odjela utvrđuje termine za polaganje ispita, a predsjednik ispitnog povjerenstva mjesto i vrijeme polaganja ispita. Obavijest o mjestu i vremenu polaganja ispita bit će objavljena na oglasnoj ploči i web stranicama Škole u pravilu 8 dana prije početka ispita.

Članak 23.
U tijeku ispita kandidata se upisuje u Ispitni arak, te se vodi zapisnik za svakog kandidata. Ispitni arak vodi predsjednik povjerenstva, a potpisuju ga ispitivač i treći član.

Članak 24.
U zapisnik se unose osobni podaci o kandidatu, datum i vrijeme trajanja ispita, pitanja i ispitni zadaci, ocjene koje je kandidat dobio iz svakog nastavnog predmeta i ocjena općeg uspjeha s datumom kada je ta ocjena utvrđena od strane ispitnog povjerenstva. Zapisniku se prilažu i pismeni radovi kandidata. Zapisnik o ispitima i pismeni radovi kandidata pohranjuju se u arhivi Škole i čuvaju najmanje pet godina od završetka polaganja razrednog ispita. Ispitni arci čuvaju se trajno.

Članak 25.
Predsjednik ispitnog povjerenstva proglašava rezultate ispita istog dana kada je završeno ispitivanje, a potom učitelj predmeta struke upisuje kandidate i ocjene u posebnu matičnu knjigu i e-maticu.

Članak 26.
Kandidatima koji su položili predmetni ispit izdaje se pismena potvrda, a nakon položenih ispita iz svih predmeta jednog razreda izdaje se svjedodžba.

Članak 27.
Pismene potvrde i svjedodžbe ispunjava i potpisuje učitelj kod kojega je kandidat polagao predmet struke, a svojim potpisom ovjerava ravnatelj Škole, s napomenom da je kandidat završio razred glazbene škole prema osobnim potrebama po posebnom postupku.

Članak 28.
Troškove predmetnih i razrednih ispita snose prijavljeni kandidati u cijelosti i unaprijed. Dokaz o izvršenoj uplati kandidati su dužni predočiti ispitnom povjerenstvu prije početka ispita. Visinu ispitnih troškova utvrđuje Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin na prijedlog ravnatelja Škole.

V. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 29.
Pravo tumačenja odredaba ovog Pravilnika ima Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin.

Članak 30.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana po objavi na oglasnoj ploči Škole.

KLASA: 003-05/13-01/7
URBROJ: 2144-23-01-13-1

Labin, 30.07.2013.
Predsjednik Upravnog vijeća POU: Edi Juričić, prof.

Ovaj Pravilnik je objavljen na oglasnoj ploči Škole dana 31.07.2013., i stupio je na snagu dana 07.08.2013.

U Labinu, 30.07.2013.

Ravnateljica POU:
Daniela Mohorović, prof.

 

                                                           








Vijesti

Pravilnik o polaganju razednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama

Autor: Administrator , 20. 5. 2014.

Temeljem članka 20. Pravilnika o osnovnom umjetničkom školovanju (NN br. 53/93) i članka 59. Pravilnika o ustrojstvu, djelatnosti i načinu rada Osnovne glazbene škole Matka Brajše Rašana pri Pučkom otvorenom učilištu Labin KLASA: 003-05/13-01/6, URBROJ: 2144-23-01-13-1 od 12.07.2013., Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin na svojoj sjednici održanoj dana 30.07.2013. godine  donosi

PRAVILNIK

o polaganju razrednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.
Ovim pravilnikom utvrđuju se uvjeti za stjecanje osnovnoškolskog glazbenog obrazovanja polaganjem razrednih i predmetnih ispita prema osobnim potrebama u Osnovnoj glazbenoj školi Matka Brajše Rašana pri Pučkom otvorenom učilištu Labin (u daljnjem tekstu: Škola).

 

 

Članak 2.

Razredne i predmetne ispite prema osobnim potrebama mogu polagati osobe koje su privatno podučavane, a koje nisu mogle pohađati nastavu i izvršavati druge propisane obveze.

Članak 3.
Razredni i predmetni ispiti polažu se prema Nastavnom planu i programu za osnovnu glazbenu školu koji donosi Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta.

Članak 4.
Razredni ispit kandidati polažu iz svih nastavnih predmeta po nastavnom programu za određeni razred osnovne glazbene škole.

Predmetni ispiti polažu se iz onih predmeta pojedinih razreda osnovne glazbene škole za koje se kandidati prijave i za koje Škola posjeduje verifikaciju Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

II. UVJETI ZA POLAGANJE ISPITA PREMA OSOBNIM POTREBAMA

Članak 5.
Razredni i predmetni ispiti organiziraju se u dva redovna roka: u lipnju i kolovozu.U izvanrednim slučajevima Učiteljsko vijeće može odrediti druge rokove.

Članak 6.
U istom ispitnom roku kandidat može pristupiti polaganju više predmeta iz istog razreda kao i polaganju ispita iz dva uzastopna razreda, s tim da se ne može pristupiti polaganju ispita iz višeg razreda dok se prethodno ne položi ispit iz nižeg razreda. Kandidat može polagati najviše dva razreda u jednoj školskoj godini.

Članak 7.
Kandidati polažu razredni i predmetni ispit pred ispitnim povjerenstvom koje imenuje Učiteljsko vijeće Škole.
Povjerenstvo se sastoji od tri člana: predsjednika, ispitivača i trećeg člana, a dolaze iz reda učitelja predmeta koji se polaže ili učitelja srodnog predmeta. Kada se za polaganje ispita prijavi veći broj kandidata i to iz različitih odgojno-obrazovnih područja osniva se više povjerenstva.

Članak 8.
Neposredni nadzor nad radom povjerenstva koje provodi razredne i predmetne ispite vrši ravnatelj Škole.

III.  ORGANIZACIJA ISPITA

Članak 9.
Radom ispitnog povjerenstva rukovodi predsjednik kojeg imenuje Učiteljsko vijeće. Prije pristupanja ispitu članovi povjerenstva utvrđuju identitet kandidata.

Članak 10.
Ispit se sastoji iz pismenog i usmenog dijela (solfeggio) i praktičnog dijela (sviranje na instrumentu i skupno muziciranje). Kandidati koji prilože potvrdu da su bili članovi pjevačkog zbora, orkestra ili komornog sastava, ne moraju polagati ispit iz skupnog muziciranja.

Članak 11.
Ispiti se provode u jednom danu, a u slučaju većeg broja kandidata ispiti se mogu provoditi u više dana.

Članak 12.
Kandidat može polagati ispit najviše tri puta iz istog predmeta za pojedinu godinu.

Članak 13.
Nadzor na pismenom dijelu ispita vrši nastavnik predmeta iz kojeg se piše pismeni rad. Kandidati su dužni samostalno izrađivati pismeni rad. U slučaju da se kandidati služe nedopuštenim sredstvima, predmetni nastavnik će ih udaljiti s ispita s pravom ponovnog polaganja u narednom ispitnom roku, a udaljenje će se tretirati kao negativna ocjena.

Članak 14.
Pismeni rad pregledava, ispravlja i ocjenjuje predmetni nastavnik uz suglasnost ostalih članova povjerenstva prije polaganja usmenog dijela ispita. Nakon izvršenog ocjenjivanja pismenog rada kandidat pristupa usmenom dijelu ispita, bez obzira na rezultat pismenog rada.

Članak 15.
Usmeni i praktični dio obavlja se pred povjerenstvom prema pismenim ili usmenim pitanjima ispitivača. Kandidat polaže nastavno gradivo u opsegu i na način određen nastavnim sadržajima u sklopu nastavnih planova i programa za osnovne glazbene škole.

Članak 16.
Članovi povjerenstva ne mogu ispitivati kandidate koje su privatno podučavali i s kojima su u rodbinskoj vezi. Ispitu može prisustvovati osoba koja je podučavala kandidata, bez mogućnosti pomaganja kandidatu i sudjelovanja u njegovu ocjenjivanju. Ukoliko se utvrdi povreda prethodnih stavaka, ispit će se poništiti.

Članak 17.
U toku ispita kandidati ne mogu bez odobrenja ispitivača napustiti prostoriju u kojoj se polažu ispiti. Ispitivač ne može odobriti izlazak iz prostorije dva ili više kandidata u isto vrijeme.

Članak 18.
Ispitno povjerenstvo utvrđuje ocjenu iz pojedinog nastavnog predmeta na prijedlog ispitivača. Ocjena iz nastavnog predmeta koji uključuje i pismeni rad utvrđuje se uzimajući u obzir i ocjenu koju je kandidat dobio u pismenom dijelu ispita. Uspjeh učenika iz svih nastavnih predmeta ocjenjuje se ocjenama: odličan (5), vrlo dobar (4), dobar (3), dovoljan (2), nedovoljan (1). Sve ocjene osim ocjene nedovoljan (1) su prolazne. Nakon položenih ispita iz svih nastavnih predmeta jednog razreda, ispitno povjerenstvo utvrđuje opći uspjeh učenika na temelju aritmetičke sredine.

Članak 19.
Ako kandidat nije zadovoljan ocjenom koju je utvrdilo ispitno povjerenstvo, može u roku od tri dana od dana primitka pismene obavijesti o postignutom uspjehu dati Učiteljskom vijeću Škole pismeni prigovor. Odluka Učiteljskog vijeća je konačna.

Članak 20.
Kandidati koji su položili razredni ispit prema osobnim potrebama mogu podnijeti molbu Učiteljskom vijeću za upis u slijedeći razred redovnog glazbenog obrazovanja pod uvjetom da to dozvoljavaju prostorni i kadrovski uvjeti.

IV. ADMINISTRACIJA ISPITA

Članak 21.
Za polaganje ispita prema osobnim potrebama nije potreban prethodan upis u Školu. Kandidati koji žele polagati ispit dužni su podnijeti Školi pismenu zamolbu najkasnije 15 dana prije ispitnog roka. U zamolbi moraju navesti rok u kojem žele polagati ispit, nastavne predmete i za koji razred.

Uz prijavu se prilaže:
1. Originalna svjedodžba prethodnog razreda
2. Rodni list (preslika)
3. Domovnica (preslika)
4. Popis obrađenog gradiva i pripremljenog gradiva za ispit iz instrumenta
5. Dokaz o uplati ispitnih troškova
6. Za kandidate iz članka 4. stavka 2. ovog Pravilnika dokazi o već položenim ispitima.
Tajništvo Škole primat će prijave samo onih kandidata koji su priložili dokumente iz prethodnog stavka. Ako kandidat iz bilo kojeg razloga ne može pristupiti ispitu, dužan ga je odjaviti najkasnije 48 sati prije dana određenog za polaganje ispita i u tom će slučaju imati pravo na povrat troškova.

Članak 22.
Vijeće pročelnika odjela utvrđuje termine za polaganje ispita, a predsjednik ispitnog povjerenstva mjesto i vrijeme polaganja ispita. Obavijest o mjestu i vremenu polaganja ispita bit će objavljena na oglasnoj ploči i web stranicama Škole u pravilu 8 dana prije početka ispita.

Članak 23.
U tijeku ispita kandidata se upisuje u Ispitni arak, te se vodi zapisnik za svakog kandidata. Ispitni arak vodi predsjednik povjerenstva, a potpisuju ga ispitivač i treći član.

Članak 24.
U zapisnik se unose osobni podaci o kandidatu, datum i vrijeme trajanja ispita, pitanja i ispitni zadaci, ocjene koje je kandidat dobio iz svakog nastavnog predmeta i ocjena općeg uspjeha s datumom kada je ta ocjena utvrđena od strane ispitnog povjerenstva. Zapisniku se prilažu i pismeni radovi kandidata. Zapisnik o ispitima i pismeni radovi kandidata pohranjuju se u arhivi Škole i čuvaju najmanje pet godina od završetka polaganja razrednog ispita. Ispitni arci čuvaju se trajno.

Članak 25.
Predsjednik ispitnog povjerenstva proglašava rezultate ispita istog dana kada je završeno ispitivanje, a potom učitelj predmeta struke upisuje kandidate i ocjene u posebnu matičnu knjigu i e-maticu.

Članak 26.
Kandidatima koji su položili predmetni ispit izdaje se pismena potvrda, a nakon položenih ispita iz svih predmeta jednog razreda izdaje se svjedodžba.

Članak 27.
Pismene potvrde i svjedodžbe ispunjava i potpisuje učitelj kod kojega je kandidat polagao predmet struke, a svojim potpisom ovjerava ravnatelj Škole, s napomenom da je kandidat završio razred glazbene škole prema osobnim potrebama po posebnom postupku.

Članak 28.
Troškove predmetnih i razrednih ispita snose prijavljeni kandidati u cijelosti i unaprijed. Dokaz o izvršenoj uplati kandidati su dužni predočiti ispitnom povjerenstvu prije početka ispita. Visinu ispitnih troškova utvrđuje Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin na prijedlog ravnatelja Škole.

V. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 29.
Pravo tumačenja odredaba ovog Pravilnika ima Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Labin.

Članak 30.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana po objavi na oglasnoj ploči Škole.

KLASA: 003-05/13-01/7
URBROJ: 2144-23-01-13-1

Labin, 30.07.2013.
Predsjednik Upravnog vijeća POU: Edi Juričić, prof.

Ovaj Pravilnik je objavljen na oglasnoj ploči Škole dana 31.07.2013., i stupio je na snagu dana 07.08.2013.

U Labinu, 30.07.2013.

Ravnateljica POU:
Daniela Mohorović, prof.

 

                                                           








 > Naslovnica
CMS za škole logo
Umjetnička škola Matka Brajše Rašana / Aldo Negri 11, HR-52220 Labin / us-mbrasana.skole.hr / ured@us-mbrasana.skole.hr
preskoči na navigaciju