Cilj rada stručnog suradnika logopeda je poticanje razvoja glasovno - govorno - jezične komunikacije kako bi dijete s posebnim potrebama moglo razmijeniti informacije sa svojom okolinom, izraziti svoje želje, potrebe i osjećaje.
Kroz rehabilitacijske postupke s učenicima i polaznicima predškolskog odgoja logopedica radi na ublažavanju ili otklanjanju postojećih teškoća u razvoju govora. Vježba se slušati, čitaju se priče, želi se naučiti nove riječi i upotrijebiti ih baš tamo gdje treba. Vježba se izgovaranje riječi i rečenica što pravilnije, da nas svi razumiju. Rehabilitacijski postupci odvijaju se u suvremeno opremljenom logopedskom kabinetu (tablet, računalo, eye tracker, asistivna tehnologija).
Uz redoviti program rada provode se i radionice za roditelje u sklopu UNICEF-a, Rastimo zajedno Plus, za roditelje djece s teškoćama. Radionice se provode u ciklusu od 11 radionica u trajanju po dva sata u suradnji sa stručnom suradnicom psihologinjom.
Naša logopedica predsjednica je školskog povjerenstva za utvrđivanje psihofizičkog statusa djeteta i članica Gradskog povjerenstva za utvrđivanje psihofizičkog statusa djeteta.
Stalno se stručno usavršava na području asisitivne tehnologije i potpomognute komunikacije (Ljetna škola asisitivne tehnologije, ATAAC Konferencija), prati novije spoznaje struke ( Kongres logopeda) te pohađa stručna usavršavanja u ustanovi i izvan nje (Županijska stručna vijeća, edukacije).
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |