« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIPREMA ZA ONLINE PEDAGOŠKU RADIONICU
NAZIV: Što činiti u slučaju potresa?
Održana: 19.1.2021.
TRAJANJE RADIONICE: cijeli tjedan
TEMA: Što činiti u slučaju potresa?
ODGOJNO-OBRAZOVNO PODRUČJE: čuvanje i unapređivanje zdravlja , kognitivno, kreativno područje
VRIJEME TRAJANJA: koliko treba (tijekom tjedna)
CILJ: zdravstveno, emocionalno i kognitivno osnaživanje i podrška učenicima; poticati cjelovit razvoj mladih
ZADACI/ISHODI:
-poticati odgovoran pristup prema osobnom zdravlju; usvojiti osnovna znanja i vještine za pozitivan stav i odgovorno ponašanje usmjereno prema zdravlju koje doprinosi očuvanju i unaprjeđenju tjelesnoga, mentalnoga, emocionalnoga i socijalnoga zdravlja te osiguranju i poboljšanju kvalitete života;komunicirati u grupi - podijeliti svoje mišljenje s članovima grupe –pročitati brošure i pogledati edukativni film; primijeniti savjete iz ponuđenog materijala- iskazati svoju uključenost i kreativnost povratnom informacijom
OBLICI I METODE RADA:
- individualni rad, praktični rad, online poruke – razgovor.
MATERIJALI/SREDSTVA:
- mobilni telefon - WhatsApp grupa –I. odgojna skupina
TIJEK IZVEDBE PEDAGOŠKE RADIONICE:
UVODNA AKTIVNOST: Što je potres?
Potres je u većini slučajeva normalna pojava koja se najčešće manifestira kao pomicanje ili podrhtavanje tla, ali ponekad može dovesti i do pucanja Zemljine kore. Potres najčešće nastaje uslijed pomicanja odnosno sudaranja zemljinih tektonskih ploča, što je potaknuto velikim količinama energije koje oslobađa Zemlja. Ponekad može nastati i iz drugih razloga, primjerice zbog aktiviranja vulkana, pada meteorita ili određenih ljudskih djelovanja. Znanost koja se bavi proučavanjem potresa zove se seizmologija.
GLAVNA AKTIVNOST:
Suosjećamo sa svim ugroženim građanima Petrinje, Siska, Gline, Sisačko-moslavačke županije, Zagreba i svih gradova, mjesta i općina koji su pretrpjeli utjecaj i štetu razornih potresa. Podrška i pomoć svih potrebna je kako bismo zajedno prevladali ove teške izazove te svima pružili podršku i sigurnost u nadolazećem razdoblju.
Mladi u Hrvatskoj se suočavaju s brojnim izazovima, a razorni potresi koji su pogodili središnju Hrvatsku i pandemija koronavirusa njihove su živote učinili još zahtjevnijima.
Kako bi se lakše nosili s ovom neuobičajenom situacijom potrebno je imati određena saznanja što činiti prije , za vrijeme i nakon potresa.
Ove tri ponuđene brošure govore o tome pa je dobro pročitati ih.
https://civilna-zastita.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Za%C5%A1tita%20i%20spa%C5%A1avanje//UPUTE%20ZA%20POSTUPANJE.pdf
Pogledajte i edukativni film za djecu i mlade o tome što činiti u slučaju potresa. Video je rezultat suradnje UNICEF-a i DUZS-a na području zaštite djece u velikim nesrećama i katastrofama.
Pritisnite link:
https://www.youtube.com/watch?v=6_8RzYG6EbU&list=PL9Mz0Kqh3YKoDK0EQt87m-J60sZu9cjFm&index=22
ZAVRŠNA AKTIVNOST:
Ove primjerene preventivne pripreme i sveobuhvatne i pravovremene mjere zaštite i spašavanja čuvaju naše živote i imovinu, umanjuju nastale posljedice, a cjelokupan sustav čine učinkovitijim.
Očekivana povratna informacija:
Dragi učenici puno vas pozdravljam i čuvajte sebe i svoje bližnje!
Odgajateljica: Dž. Lukač
Korišteni izvori:
http://www.eduvizija.hr/portal/sadrzaj/potres-ili-za-zemlja-odlu-i-zadrhtati