« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
PROGRAM RADA GLAZBENO-PLESNE SKUPINE UČENIČKOG DOMA KUTINA ZA ŠK.GOD. 2021./2022.
Osnovni cilj suvremenog plesa je osposobiti učenike za izvođenje i stvaranje plesnih kompozicija, pokret tijela u prostoru, spoznaja prostora i usklađivanje s dinamikom pokreta, kreativno i pozitivno provođenje slobodnog vremena, razvijanje društvenih kompetencija, samopouzdanja i izgradnja poželjnih i društveno prihvaćenih međuljudskih odnosa.
Zadaće koje se planiraju kroz rad učenika u glazbeno-plesnoj skupini su:
1. Svijest o svojem tijelu u pokretu
Predviđenim sadržajima u ovom zadatku kod učenika se budi i razvija kinestetički osjećaj za pokrete čitavog tijela i njegovih dijelova.
2. Spoznaja vremenskog trajanja i dinamike pokreta
Predviđenim sadržajima u učeniku se budi i razvija subjektivan i objektivan osjećaj za brzinu izvođenja pokreta i za snagu pokreta.
3. Spoznaja prostora i prostorne orijentacije
Sadržajima u okviru ovog zadatka učenici stječu znanja o odnosu tijela prema prostoru koji ih okružuje.
4. Tijek pokreta
Kroz ovaj zadatak učenici razvijaju kinestetički osjećaj za tijelo u kretanju i mirovanju, za izvođenje pokreta u slijedu iz zgloba u zglob (sukcesivno) i iz nekoliko zglobova istovremeno (simultano).
5. Prilagođavanje drugim učenicima i timski rad
Kroz ovaj zadatak obrađujemo socijalni aspekt plesa u plesu u skupini.
6. Tijelo kao instrument u plesu
na ovom području planiramo različite vježbe i savladavanje plesne tehnike.
7. Spoznaja osnovnih izražajnih akcija
Kroz ovaj zadatak razvijamo kinestetički osjećaj za izražajnost pokreta.
8. Radni ritmovi i plesovi rada
Sadržajima u okviru ovog zadatka pojačavamo osjećaj za izražajnost pokreta.
Ishodi u radu glazbeno- plesne skupine:
1.učenici će aktivno i planski provoditi svoje slobodno vrijeme
2.učenici će aktivno sudjelovati u odabiru glazbe i glazbene podloge za skupinu
3.učenici će biti kompetentni korisnici glazbene i plesne kulture
4.učenici će usvojiti određeno znanje iz područja plesne i glazbene umjetnosti
5.učenici će izraziti svoje osjećaje, stavove i uvjerenja kroz različite glazbene i plesne izričaje i tako razvijati kritičko mišljenje
6.učenici će nadograđivati stečena znanja i razvijati stvaralaštvo, ritmičnost, dinamičnost, vježbati pravilno držanje tijela
Aktivnosti u radu glazbeno-plesne skupine
1.planiranje rada skupine
2.održavanje glazbenih i plesnih radionica 2 puta tjedno
3.organizacija zajedničkih posjeta različitim glazbenim ili plesnim događanjima
4.prezentacija rada ostalim učenicima i djelatnicima Doma na zajedničkim programima , kao i široj javnosti nastupima na gradskim priredbama i programima
5. nastupi na natjecanjima učenika učeničkih domova-Regionalna i/ili državna domijada
Oblici rada u glazbeno-plesnoj skupini:
1.individualni, pojedinačni rad sa svakim učenikom
2.demonstracije plesnih pokreta, vježbe, probe
3.analiza rada i osvrti na nastupe kroz praćenje video uradaka s nastupa ili proba
4.timski, skupni rad svih članova skupine i voditeljice
5.prezentacije,tematska izlaganja, iskustveno učenje
Nositelji rada:
Mjesto rada:
Načini vrednovanja:
1.anketiranje učenika zadovoljstvom rada u skupni
2.analiza postignutih rezultata ili dojmova nakon nastupa ili natjecanja
Planirani broj sati:
Učenica-voditeljica skupine:
Petra Stojaković
Voditeljica glazbeno-plesne skupine:
Vesna Vuković, prof.