Eksperimentalne vježbe u projektu Phys – Me
Autor: Spomenka Hardi, Mirta Lulić, 21. 5. 2018.
Četrdeset učenika drugih i trećih razreda nastavlja s aktivnostima u projektu Phys – Me. Svaki tjedan pohađaju dodatnu eksperimentalnu nastavu fizike i rade eksperimente s novom opremom nabavljenom u okviru projekta. Podijeljeni su u četiri grupe i izvode vježbe u paru. Pet nastavnika fizike, iz sve tri škole u projektu, izradili su Kurikulum eksperimentalne nastave fizike i Priručnik za nastavnike. Učenici su na uvodnim satima upoznati s kurikulumom, planom i programom eksperimentalne nastave fizike, računom pogrešaka i mjerama opreza u radu s instrumentima. Učenici drugih razreda su, uz pomoć prof. S. Hardi, odradili vježbe „Određivanje komponenti sile teže na kosini“, „ Određivanje gustoće tvari pomoću uzgona“ i „Određivanje toplinskoga koeficijenta promjene tlaka plina“. Učenici trećih razreda su, uz pomoć prof. M. Lulić, odradili vježbe „Proučavanje ovisnosti perioda titranja o koeficijentu elastičnosti“, „Proučavanje ovisnosti perioda titranja elektrostatskog njihala o naponu između ploča kondenzatora“ i „Proučavanje ovisnosti perioda titranja matematičkog njihala o duljini niti“.
U prilogu su fotografije vrijednih učenika prilikom izvođenja navedenih vježbi.
Način izdavanja duplikata svjedodžbi
Zahtjev za izdavanje duplikata svjedodžbe
Obrazac za suglasnost roditelja za uključivanje učenika u aktivnosti