LJUBAV KROZ GRAFOVE
Autor: Mirta Lulić, 16. 2. 2022.
Usvojivši odgojno-obrazovne ishode FIZ SŠ C.1.1. Analizira pravocrtno gibanje, učenici 1.a razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije prikazali su ljubav kroz grafove.
Učenici su dobili zadatak da pomoću grafova ispišu VALENTINOVO. Rok za izvršenje zadatka bio je 14 dana, a potom su odrađeni zadatak poslali učenicima koji su bili zaduženi sve pregledati, provjeriti i ispraviti.
Jedanaestero učenika prikazalo je u s-t, v-t ili a-t grafu jedno slovo riječi VALENTINOVO, a zatim su opisali kakvo gibanje prikazuje graf.
V – su prikazali grafom pomaka, ovisnost položaja tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
A – su prikazali grafom pomaka, ovisnost položaja tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
L – su prikazali grafom brzine, ovisnost brzine tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
E – su prikazali grafom akceleracije, ovisnost akceleracije tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
N – su prikazali grafom pomaka, ovisnost položaja tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
T – su prikazali grafom akceleracije, ovisnost akceleracije tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
I – su prikazali grafom brzine, ovisnost brzine tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
N – su prikazali grafom brzine, ovisnost brzine tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
O – su prikazali grafom puta, ovisnost prijeđenog puta nekog tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
V – su prikazali grafom brzine, ovisnost brzine tijela koje se giba duž osi x o vremenu t.
O – su prikazali grafom puta, ovisnost prijeđenog puta nekog tijela koje se giba duž osi x o vremenu t
Učenici su ponovili koncepte vezane uz put i pomak, jednoliko pravocrtno gibanje, jednoliko ubrzano gibanje, jednoliko usporeno gibanje i nejednoliko gibanje.
Način izdavanja duplikata svjedodžbi
Zahtjev za izdavanje duplikata svjedodžbe
Obrazac za suglasnost roditelja za uključivanje učenika u aktivnosti