« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(https://www.ncvvo.hr)
Učenici naše škole 22. rujna u pratnji su profesorica Ivane Černeha, Irene Kuvačić te stručne suradnice Sanje Bradić krenuli put Pule.
Kako bi se udovoljilo svačijem ukusu i interesima, učenici su bili podijeljeni u dvije skupine. Prva skupina, koja pohađa izbornu nastavu ekologije, krenula je u otkrivanje čari rta Kamenjak. To je dio Istre koji svojim prirodnim bogatstvima privlači brojne posjetitelje. Na Kamenjaku, koji je dugačak tek nešto više od 3 kilometara nalazi se 600 različitih biljnih vrsta pa su učenici uživali u netaknutoj prirodi s pogledom na kristalno čisto more obližnjih uvala. Na zabavan su način uz stručnog vodiča i profesoricu Kuvačić utvrdili znanje ekologije. Druga se skupina u sastavu učenika koji pohađaju izbornu nastavu sociologije te aktivista škole uputila u društveni centar Rojc (Karl Rojc antifašistički borac). Kustosica Danijela Poropat učenicima je predstavila rad samoga centra te ih detaljnije upoznala s udrugama, aktivnostima i zanimljivostima koje nudi. Objasnila je kako je Rojc nekoć bio vojarna, a danas u njemu djeluje čak 110 organizacija civilnoga društva. Njegovim dugim, oslikanim i šarenim hodnicima dnevno prođe tisuće aktivnih članova udruga, aktivista i posjetitelja, a nitko iz njega ne može izaći rezigniran. Učenici su naposljetku pogledali film o samom centru i doživljajima ljudi iz svih krajeva svijeta koji su ga posjetili. Kako se susret bližio kraju, početne predrasude prema ovome nadasve neobičnom mjestu u potpunosti su nestale te su učenici uživali u inovativnosti prostora, obiteljskoj i toploj atmosferi i umjetnosti stvaranja i održavanja nezamislivoga. Uslijedio je obilazak grada Pule, njenih najvažnijih znamenitosti i upoznavanje njene prošlosti. Time je završio obrazovni dio puta te su se obje skupine susrele kako bi podijelile dojmove i prepričale dogodovštine dana.
Uslijedio je odlazak kući popraćen smijehom i pjesmom te su se svi složili kako bi ovakvih putovanja trebalo biti više.
Petra Peloza, 4.a