« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(https://www.ncvvo.hr)
Od školske godine 2009./2010. Republika Hrvatska, kao i 23 zemlje članice Europske unije, sudjeluje u Europskom istraživanju jezičnih kompetencija (ESLC – European Survey on Language Competences). Istraživanjem se provjerava poznavanje dva najzastupljenija strana jezika u školama.
Ravnateljici Ivanki Škarić upućen je poziv Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja za sudjelovanje u ovom istraživanju, nakon čega se naša škola kao jedna od 80-ak škola u Republici Hrvatskoj uključila u Europsko istraživanje jezičnih kompetencija. U našoj školi u Istraživanju sudjelovalo je 15 učenika prvih razreda koji su učili njemački jezik u osnovnoj školi najmanje jednu školsku godinu. Na taj način pokazano je zanimanje za najnovija razmatranja o obrazovnoj i nastavnoj praksi.
26. studenog 2009. provedeno je inicijalno testiranje čija je svrha bila da učenici na probnom ispitivanju dobiju test koji najbolje odgovara njihovom znanju. Inicijalne testove ispravljale su profesorice njemačkoga jezika Sonja Jurić i Milana Kovačević Miškić, školska koordinatorica u provedbi projekta.
9. ožujka 2010. održano je probno testiranje na kojem je svaki od učenika pisao dva zasebna jezična testa (slušanje, čitanje, pisanje) na različitim razinama (početna, srednja, napredna) i popratni upitnik. Upitnike su ispunile i ravnateljica te nastavnice ispitivanog jezika ( profesorice Branka Topolnik, Sonja Jurić i Milana Kovačević Miškić).
Rezultati dobiveni ovim istraživanjem predstavljat će osnovu na kojoj će europske vlade razvijati obrazovne smjernice o učenju stranih jezika.
Zahvaljujemo učenicima i kolegama na suradnji u ovom istraživanju koje će utjecat će na buduću obrazovnu politiku u Republici Hrvatskoj.
Milana Kovačević Miškić