Koja je svrha nastave psihologije u gimnaziji?
Tim pitanjem započinje prvi sat nastave psihologije.
Odgovore tražimo zajedno.
Učenici imaju psihologiju u drugom i trećem razredu opće gimnazije, ( jedan sat tjedno), što . ukupno iznosi 35 sati u jednoj školskoj godini.
U programu prirodoslovno matematičke gimnazije psihologija se sluša samo u trećem razredu, također jedan sat tjedno.
Tijekom gimnazijskog obrazovanja, u općem smjeru učenici slušaju nastavu iz psihologije ukupno 70 sati, a učenici matematičkog smjera 35 sati.
Koje se teme obrađuju?
Teme koje će učenicima pomoći u boljem razumijevanju sebe, drugih i društva u cjelini.
Psihologija učenja i pamćenja, inteligencija i stvaralaštvo, emocije i motivacija, psihologija razvojnih razdoblja kroz koja se prolazi tijekom života, psihologija ličnosti, mentalno zdravlje, socijalna psihologija… samo su neke od tema.
Nadam se da će učenje ovoga predmeta biti zanimljivo otkrivanje novih spoznaja, koje ne samo što će proširiti vašu opću kulturu, već će bar malo potaknuti svakoga od vas na razmišljanje i probuditi interes za psihologiju.
I na kraju priča (jer priče imaju svoju psihološku vrijednost)
Zašto ideš kroz život želeći da netko nebitan otkrije tvoju pravu vrijednost?
POTVRDE O REDOVNOM ŠKOLOVANJU
E - POTVRDE ZA UČENIKE
COVID - INFORMACIJA ZA RODITELJE DJECE U SAMOIZOLACIJI