Izrada mobilnih aplikacija u sklopu nastave informatike - izvještaj
Autor: Andrija Novaković, Dominik Plješa, 9. 7. 2021.
U sklopu projektnog zadatka na nastavi informatike u 3.sA i 3.sB razredu kroz školsku godinu, učenici su samostalno izrađivali mobilne aplikacije slobodnih tema. Sve grupe učenika su uspješno izvršile zadatak, a u nastavku ovoga teksta možete pogledati video kojim su predstavljene aplikacije dvije najbolje grupe iz oba razreda. Pohvala istaknutim učenicima, ali i ostalima koji su također vrhunski odradili zadatak.
Učenici Gabriel Barac, Nikola Dujmović, Luka Martinović i Dominik Plješa na nastavi informatike u školskoj godini 2020/2021 osmislili su aplikaciju LikSKG kao pomoć pri učenju predmeta Likovne kulture u Salezijanskoj klasičnoj gimnaziji. Aplikacija sadrži nastavne materijale za učenje (Power Point prezentacije), pitanja za ponavljanje, radionice za razvijanje kreativnosti i sl. Cilj je bio prikupiti sve potrebno za učenje gradiva iz predmeta Likovne kulture od 1. do 4. razreda na jedno mjesto kako bi učenici mogli pristupiti digitalnim materijalima za učenje na bilo kojem mjestu i u bilo koje vrijeme uz uvjet da imaju pristup internetu.
Učenici Sanjin Troskot, Roko Jurić, Dorian Mulac, Karlo Germovšek i Borna Žgombić su osmislili aplikaciju RiBingo kojom su odlučili predstaviti svoj grad Rijeku. Aplikacija je edukativnog karaktera te služi za učenje i upoznavanje znamenitosti grada Rijeke. Nakon samog učenja i pregledavanja znamenitosti, korisnici mogu interaktivnom igrom provjeriti svoje znanje, odnosno, fotografirati određene znamenitosti koje su ponuđene korisniku te, ukoliko je fotografiran ispravan pojam, otkriti glavno rješenje.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |