preskoči na sadržaj

Gimnazija Dr. Mate Ujevića Imotski

Login
Tražilica
 
e-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
e-D Razrednik.pdf
e-D Nastavnik.pdf

e-Dnevnik za učenike

Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole

____________________________

Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica

Priloženi dokumenti:
e-D Upute za ucenike i roditelje.pdf

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 2. 2012.

Ovaj mjesec: 1992
Ovaj tjedan: 144
Danas: 43
Kalendar
« Listopad 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Hrvatski jezik

Hrvatski jezik materinski je jezik većini učenika, jezik na kojemu uče učenici drugih naroda i nacionalnih manjina, jezik javne komunikacije i jezik u službenoj uporabi u Republici Hrvatskoj. Osposobljenost za komunikaciju na hrvatskome standardnom jeziku učenicima je polazište za učenje svih drugih nastavnih predmeta, stoga se predmet Hrvatski jezik poučava na svim odgojno-obrazovnim razinama i ciklusima. Učeći hrvatski jezik, učenici ovladavaju komunikacijskom jezičnom kompetencijom na svim djelatnim idiomima hrvatskoga jezika te stječu osnove čitalačke, medijske, informacijske i međukulturne pismenosti što je preduvjet osobnomu razvoju, uspješnom školovanju, cjeloživotnom učenju te kritičkom odnosu prema nizu pojava u društvenom i poslovnom životu.

 

CILJ

Svrha je učenja i poučavanja predmeta Hrvatski jezik osposobljavanje učenika za jasno, točno i prikladno sporazumijevanje hrvatskim standardnim jezikom. Učenicima se omogućuje primanje, razumijevanje, vrednovanje i stvaranje različitih govornih i pisanih tekstova svjesnom primjenom komunikacijskih strategija. Djetetu i mladoj osobi jezik je najčešće sredstvo samospoznaje i spoznaje svijeta koji ju okružuje, a vještine slušanja, govorenja, čitanja, pisanja i njihova međudjelovanja pridonose njezinoj osobnoj dobrobiti i omogućuju joj djelovanje u osobnim, društvenim, poslovnim, političkim i kulturnim prigodama.

 

Izvor: Nacionalni kurikulum nastavnog predmeta Hrvatski jezik; MZOS; veljača, 2016.

 

preskoči na navigaciju