Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Naši učenici četvrtih razreda proveli sintetizirani model istraživačkog učenja iz filozofije, u nastavi na daljinu
Istražujući poimanje vode i zraka u filozofiji Predsokratika i uspoređujući ga sa poimanjem vode i zraka u današnje vrijeme, naš četvrtaši su proveli istraživačko učenje. Navedeno istraživanje dio je međupredmetnog projekta Voda i zrak. Filozofski fragmenti Talesa, Anaksimena, Anaksimandra, Empedokla, Heraklita, Leukipa i Demokrita te Filolaja i Pitagore bili su u centru njihovog interesa. Nakon iznošenja problema, postavljanja istraživačkog pitanja, formuliranja hipoteze, prikupljanja i analize podataka, sintetiziranja novih spoznaja, učenici su izveli zaključak te proveli raspravu na zadanu temu. Refleksija o svim etapama istraživanja te o metodama, postupcima i strategijama koje su koristili, sa evaluacijom provela se u nastavi te su se tako ostvarili i svi planirani ishodi, jednako kao i vrednovanje kao učenje i vrednovanje za učenje. Svakako valja istaknuti kako su naši učenici povezali zadanu temu sa ciljevima održivog razvoja i na taj način pokazali zavidnu sposobnost interdisciplinarnog i međupredmetnog povezivanja. Rezultate istraživanja prezentirali su koristeći web alate 2.0 te su ih predstavili svojim kolegama u razredu. Web stranice, stripovi, infografike, videa, vremenska linija, posteri, iskustva proširene realnosti, samo su neki od njihovih radova.
Pogledajte ih na sljedećoj poveznici: https://padlet.com/valsemark/voda2021
Slavenka Markota, prof. savjetnik