Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Peti sastanak našeg međunarodnog Erasmus+ projekta S.M.I.L.E. održao se od 9. do 11. svibnja u prelijepom grčkom gradu Thessaloniki. Dvije profesorice A. Mendeš i M. Maršić te sedam naših učenika iz 4.c i 4. b razreda V. Erceg, A. Selak-Zeljko, I. Udiljak, I. Ćubić, M. Ribičić, K. Kuštra i A. Jukić sudjelovali su u aktivnostima učenja i poučavanja na temu Tangrami i origami, moj grad u brojevima.
Evo kako je učenik Ivan Udiljak opisao boravak u Grčkoj:
„ Iskustva i doživljaje koje smo stekli u projektu SMILE pamtit ćemo cijeloga života, a posebice odlazak na razmjenu u Grčku. Prepuni dojmova proveli smo 5 nepunih dana u gradu Thessaloniki (Solunu) gdje smo prvo jutro sudjelovali na ceremoniji otvaranja. Imali smo priliku vidjeti grčke tradicionalne plesove i pjesme, a nakon toga su slijedile brojne aktivnosti u kojima su sudjelovali učenici svih zemalja. Budući da je naša škola jedina srednja škola u projektu, nakon aktivnosti imali smo male povlastice, bili smo smješteni u domove djelatnika škole koji su bili iznimno ljubazni i gostoljubivi te su nam omogućili da se međusobno družimo i istražujemo grad. Idući dan svaka je zemlja predstavila vlastito istraživanje na temu „My city in numbers.“ i izradila vlastiti grad različitim tehnikama (tangrami, origami, slagalice i sl.), a na kraju smo posadili stablo prijateljstva u znak zajedništva svih prisutnih sudionika. Popodne smo s vodičem obišli grad. Spomenici i građevine oduševili su nas svojim upečatljivim oblikom, namjenom i umjetničkom vrijednošću. Manjka slobodnoga vremena nije bilo pa smo nakon grupnih aktivnosti sami imali priliku prošetati gradskom rivom te uživati u toploj ljetnoj večeri. Posljednjega smo dana posjetili Science Dissemination Center and Technology Museum of Thessaloniki „NOESIS“, pri čemu smo se mogli upoznati s drevnom grčkom tehnologijom, pogledati motivirajući 3D film o budućnosti čovječanstva te posjetiti Planetarium (projekciju svemira). Posebice zanimljiv dio bila je interaktivna prostorija Technopark, mjesto gdje smo na zanimljiv način rješavali zagonetke, matematičke slagalice i igre koje potvrđuju zakone fizike i kemije. U sumrak istoga dana u školi smo imali zabavu i domjenak koji je zaključen dodjelom certifikata i potvrda sudjelovanja na projektu. Rano ujutro krenuli smo natrag u Imotski, pomalo tužni što je došao kraj, ali isto tako sretni što se vraćamo odmorni i spremni za nove školske uspjehe. Ovakav oblik nastave posebno nas uči o drugim kulturama te o važnosti međusobnih suradnji svih zemalja svijeta. Prihvaćanje razlika i ugodno okruženje temelj su budućim generacijama u cilju očuvanja Zemlje i prestanka svih ratova i nedaća koje su potresle čovječanstvo.“
Nadamo se da će i naša buduća iskustva u međunarodnim projektima biti jednako pozitivna kao i ovo.
Slavenka Markota, prof. savjetnik