preskoči na sadržaj

Gimnazija Dr. Mate Ujevića Imotski

Login
Možda će te zanimati..

RASPORED UČIONICA

DEŽURNI NASTAVNICI

 

ŠKOLSKA METEO STANICA:

_____________________________

mToken app

aktivacija i reaktivacija:

____________________________

_____________________________

Školski portal

Prijavi zlostavljanje nad djecom

Studiji u Hrvatskoj

eduvizija.hr

Suradnici u učenju

 

 

 
e-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
e-D Razrednik.pdf
e-D Nastavnik.pdf

e-Dnevnik za učenike

Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole

____________________________

Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica

Priloženi dokumenti:
e-D Upute za ucenike i roditelje.pdf

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 2. 2012.

Ovaj mjesec: 1992
Ovaj tjedan: 144
Danas: 43
Kalendar
« Siječanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
O laži, sreći i dobru
Autor: Slavenka Markota, 8. 6. 2022.

 

Etička opravdanost laganja, eudaimonia, sreća, dobro,  odnos pažnje, znanja i osjetila,  čovjek i priroda te bioetika, teme su sintetiziranog modela istraživačkog učenja provedenog u nastavi filozofije u drugom polugodištu.


Filozofski tekstovi te internetski izvori znanja bili su našim maturantima  4.a, 4.b i 4.e razreda nastavni poticaj za polazak na zanimljivi put istraživačkog učenja.  Polazišna točka  bila je orijentacija u kojoj su učenici u skupinama proveli diskusiju formulirajući adekvatna pitanja vezana za temu istraživanja, zatim su u konceptualizaciji postavili istraživačko pitanje i hipotezu, odredili ciljnu skupinu, prionuli izradi upitnika pomoću digitalnih alata te prikupljanju podataka, analizirali podatke te kreirali zaključak pa ih u obliku videa, prezentacija, plakata i predstavili u razredu. Na kraju su  proveli diskusiju i refleksiju vezanu za potvrđivanje ili opovrgavanje početne hipoteze uz potkrijepu  prikupljenim podatcima. Prilikom vršnjačkog vrednovanja učenici su pokazali veliku zrelost, kao i samokritičnost u procjeni vlastitog  istraživačkog rada i doprinosa radu prilikom samovrednovanja, navodeći konkretne prijedloge za poboljšanje u budućnosti. Stavljajući učenike u poziciju planiranja vlastitog učenja, biranja strategija te metoda koje će koristiti, potičemo ih na odgovornost i autonomiju te time utječemo na dobrobiti samoreguliranog učenja koje će učenici svakako prepoznati. Rad u skupinama, suradničko učenje, kritičko razmišljanje, izvođenje valjanih  zaključaka pri analizi podataka, kreativnost i komunikacijske vještine te rješavanje problema ovdje su došle do izražaja, a pogotovo će se razvoj istih vidjeti u budućnosti u autentičnim životnim situacijama.

Više informacija o njihovom istraživanju možete pronaći u eknjizi koju je ilustrirala naša učenica Anamaria Zovko iz 4.a. razreda.

                                                                       Slavenka Markota, prof. savjetnik





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju