Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Etička opravdanost laganja, eudaimonia, sreća, dobro, odnos pažnje, znanja i osjetila, čovjek i priroda te bioetika, teme su sintetiziranog modela istraživačkog učenja provedenog u nastavi filozofije u drugom polugodištu.
Filozofski tekstovi te internetski izvori znanja bili su našim maturantima 4.a, 4.b i 4.e razreda nastavni poticaj za polazak na zanimljivi put istraživačkog učenja. Polazišna točka bila je orijentacija u kojoj su učenici u skupinama proveli diskusiju formulirajući adekvatna pitanja vezana za temu istraživanja, zatim su u konceptualizaciji postavili istraživačko pitanje i hipotezu, odredili ciljnu skupinu, prionuli izradi upitnika pomoću digitalnih alata te prikupljanju podataka, analizirali podatke te kreirali zaključak pa ih u obliku videa, prezentacija, plakata i predstavili u razredu. Na kraju su proveli diskusiju i refleksiju vezanu za potvrđivanje ili opovrgavanje početne hipoteze uz potkrijepu prikupljenim podatcima. Prilikom vršnjačkog vrednovanja učenici su pokazali veliku zrelost, kao i samokritičnost u procjeni vlastitog istraživačkog rada i doprinosa radu prilikom samovrednovanja, navodeći konkretne prijedloge za poboljšanje u budućnosti. Stavljajući učenike u poziciju planiranja vlastitog učenja, biranja strategija te metoda koje će koristiti, potičemo ih na odgovornost i autonomiju te time utječemo na dobrobiti samoreguliranog učenja koje će učenici svakako prepoznati. Rad u skupinama, suradničko učenje, kritičko razmišljanje, izvođenje valjanih zaključaka pri analizi podataka, kreativnost i komunikacijske vještine te rješavanje problema ovdje su došle do izražaja, a pogotovo će se razvoj istih vidjeti u budućnosti u autentičnim životnim situacijama.
Više informacija o njihovom istraživanju možete pronaći u eknjizi koju je ilustrirala naša učenica Anamaria Zovko iz 4.a. razreda.
Slavenka Markota, prof. savjetnik