Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
ŠKOLSKI PREVENTIVNI PROGRAM 2023./20234.
POSTAVLJAM SVOJE TRENDOVE
Cilj ovogodišnjeg programa je educirati učenike o raznim sredstvima ovisnosti kroz radionice, predavanja, grupni rad, rad u paru i individualni rad. Učenici su izradili anketu na temu Ovisnosti i distribuirali je među sve naše učenike od kojih je njih 50% tu anketu popunilo i dalo podatke o zastupljenosti sredstava ovinosti. Naglasak ovogodišnjeg preventivnog programa je na suzbijanju ovinosti o pušenju.
Rezultate ankete, kao i sve ostale produkte možete pratiti na sljedećoj poveznici https://padlet.com/suzanazuzul/kolski-preventivni-program-2023-2024-j5yo2klzm2fql0ok.
Učenički posteri postavljeni su u školskoj knjižnici. Rađeni su u digitalnom alatu Canva.
ŠKOLSKI PREVENTIVNI PROJEKT 2022./2023. : "Brinem o sebi"
NAZIV PROJEKTA: "Brinem o sebi"
SAŽETAK PROJEKTA: Projekt “Brinem o sebi" uključuje univerzalnu prevenciju u sklopu Školskog preventivnog programa za šk. god. 2022./2023. za učenike od 1. do 4. razreda.
Cilj projekta je omogućiti učenicima znanja i vještine koje će im omogućiti očuvanje mentalnog zdravlja, ranu
prevenciju psihičkih poteškoća i ponuditi obrasce za suočavanje s neugodnim emocijama.
PROJEKTNE AKTIVNOSTI:
Prva projektna aktivnost bila je izraditi anketu o informiranosti o mentalnom zdravlju i mehanizmima zaštite
te primjeniti tu anketu na sve učenike i nastavnike unutar Škole. Anketu su izradili učenici trećeg razreda
prirodoslovno matematičke gimnazije vodeći se literaturom koju im je ponudila nastavnica psihologije, Suzana Žužul. Nakon izrade, učenici su anketu upisali u digitalni obrazac te poslali svim učenicima i nastavnicima
unutar škole. Anketa je bila anonimna i dobrovoljna te se veliki dio učenika odazvao. Rezultate koje su učenici dobili,
obradili su statistički te grafički prikazali potem Power Point prezentacije. Iduća planirana aktivnost bila je
izrađivanje vremenskog kalendara s prikazima psihičkih poremećaja kako bi se destigmatiziralo postojanje
psihičkih poteškoća te približilo svim djeltnicima škole. Također, poticala se i uporaba digitalnih tehnologija
budući da je kalendar izrađen u digitalnom alatu Canva. Nastavnica hrvatskog jezika Dina Šućur
i nastavnica psihologije Suzana Žužul zajedno su održale radionicu o mentalnom zdravlju u sklopu
Svjetskog dana mentalnog zdravlja na koju su pozvani svi nastavnici.
Nastavnice hrvatskog jezika Dina Šućur I Ivana Eterović na satovima su obrađivale književna djela s
tematikom mentalnih bolesti. Učenici su pisali eseje na tu temu I kao najbolji esej izabran je onaj učenice Nuše Mikulić,
drugog razreda opće gimnazije čiji rad dostavljamo u prilogu.
Učenici su kroz svoje radove odgovarali na pitanje: Jesu li osobe s mentalnim teškoćama dovoljno jake?
Nakon kupovine digitalne meteorološke stanice koja mjeri temperaturu zraka, tlak, količinu oborina i vlagu nastavnica
biologije i kemije Mila Jakić provela je zajedno s učenicima istraživački rad -Kako promjena vremenskih uvjeta utječe
na emocionalne promjene?Istraživanje je provedeno među drugim razredima gimnazije. Za promjenu vremena mjeren je tlak,
vlaga i temperatura preko vanjske digitalne stanice, a za raspoloženje je korišten Google forms i zadani upitnik
Trenutačnog raspoloženja.
Učenici trećih razreda su pod mentorstvom nastavnice povijesti Antonije Aračić samostalno istraživali i vrednovali dostupne povijesne izvore tijekom nastavne godine te ih prikazali pomoću
digitalnih alata. Prezentirani plakati su izloženi u prostorima škole kako bi bili dostupni svim učenicima i ukazivali na
važnost promicanja problema mentalne prirode i destigmatizirali njihovo postojanje. Plakate možete pogledati u prilogu.
Učenici su kroz proučavanje redovnog gradiva uočavali povijesne ličnosti koje su imale razne psihičke poremećaje.
Vremenski raspon koji smo uzeli za promatranje je od antike do modernih vremena. Pri tome smo obrađivali careve, predsjednike, književnike... Prilikom izrade plakata naglasak smo stavili na vizualni
dio te jedan dio posvetili općim podacima o povijesnoj osobi, a drugi o njenom psihičkom poremećaju.
Cilj samog rada je da učenici upoznaju više različitih osobnosti pojedine osobe. U udžbenicima smo upoznali njihov povijesni doprinos i nasljeđe koje nam je vidljivo i opipljivo, a kroz ove aktivnosti smo upoznali i ono što je danas manje vidljivo i dostupno. Za izradu plakata koristili smo digitalni
alat Canva.
Opremili smo ured školske psihologinje radnim stolom, uredskom stolicom i ormarom kako bi bio funkcionalan
za prijem roditelja i učenika za korištenje novog psihodijagnostičkog sredstva PAI-A koji će omogućiti ranu procjenu
učenika s rizikom od razvoja mentalnih poteškoća na individualnoj i grupnoj razini. Također, provedba ovog projekta
omogućiti će i edukaciju za psihologinju kako bi mogla koristiti to složeno psihodijagnostičko sredstvo.
Zaključno, možemo reći da tema metalnog zdravlja u našoj Školi više nije tabu tema i da su učenici krenuli
Brinuti o sebi i promišljati o važnosti prevencije i očuvanja mentalnog blagostanja.
Suzana Žužul, mag.psych. .
Radove naših učenika tijekom obilježavanja Tjedna mozga pogledajte na sljedećoj poveznici
https://hr.padlet.com/suzanazuzul/tjedan-mozga-2022-659at43wqhhijp2x.
Radove naših učenika tijekom obilježavanja Svjetskog dana mentalnog zdravlja pogledajte na
sljedećoj poveznici https://hr.padlet.com/suzanazuzul/svjetski-dan-mentalnog-zdravlja-2022-9fr8fgv6m000mt4d.