Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
TRAJANJE PROJEKTA:
jedna nastavna godina (od rujna 2022. do lipnja 2023.)
NOSITELJI PROJEKTA:
Antonija Aračić, Gimnazija dr. Mate Ujević (Imotski)
Marta Tomkova, Náměšť nad Oslavou (Czech Republic)
CILJEVI AKTIVNOSTI:
Kroz upotrebu digitalnih alata i jezičnih kompetencija poticanje na samostalno istraživanje i upoznavanje drugih kultura i naroda. Razvijanje kritičkog mišljenja te poticanje na korektan suradnički odnos i komunikaciju kroz uvažavanje i toleranciju prema drugim kulturama i narodima.
NAČIN REALIZACIJE:
Upoznavanje drugih naroda sa svojom kulturnom i povijesnom baštinom. Upoznavanje češke kulture, povijesti i narodne predaje. Upoznavanje vršnjaka u Češkoj sa svojom kulturom, povješću i narodnom predajom. Jedan dio rada je zamišljen kao individualno istraživanje, a drugi kao razmjena znanja.
CILJNA SKUPINA:
Učenici 1.c razreda
VRIJEME REALIZACIJE:
Tijekom školske godine 2022./2023.
VREDNOVANJE AKTIVNOSTI:
Izrada digitalnih interaktivnih sadržaja i njihova objava. Prezentacija svojih radova i usporedba s radovima čeških vršnjaka.
Učenice 1.c razreda Laura Bajić, Katarina Bilopavlović, Tena Žužul, Iva Šuto i Marija Benedikta Jonjić su se predstavile češkim kolegama u digitalnom alatu Genially. Odabrali su pozadinu koja simbolizira njihovu domovinu, a u predstavljanju su opisale svoje hobije, interese i želje.
Predstavljanje naših učenika kolegama iz Češke možete vidjeti na linku:
https://view.genial.ly/63356a5962f8a400149666f0/presentation-copy-basic-presentation