Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
eTwinning projekt: Homeostaza - ravnoteža za život
Trajanje projekta: 1 nastavna godina (rujan 2021. - lipanj 2022.)
Nositelji aktivnosti:
Martina Maršić, prof., informatike
Marijana Vuković, prof., biologije
Ciljevi aktivnosti: istraživačkim pristupom provoditi praktične radove, objasniti i dokumentirati uzročno posljedične veze narušavanja homeostaze na svim organizacijskim razinama živog svijeta, povezati stečena znanja s primjerima iz svakodnevnog života kako bi pravilno postupali u određenim životnim situacijama.
Namjena aktivnosti: razvijati suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika, odgovorno ponašanje prema svom organizmu.
Način realizacije: učenici će primjenjivati znanstvenu metodologiju, stjecati vještine izvedbe praktičnih radova, razvijati svoje digitalne kompetencije, razvijati kritičko mišljenje, analizirati svoja ponašanja te zaključiti kako svojim ponašanjem utječu na homeostazu.
Ciljana skupina: učenici 2. i 3. razreda.
Škole partneri u projektu: V. gimnazija Vladimir Nazor, Split, Gimnazija Franje Petrića, Zadar, Srednja škola „Antun Matijašević Karamaneo“, Vis.
Aktivnosti i rezultati projekta bit će objavljeni na platformi eTwinning.
U sklopu eTwinning projekta Homeostaza učenici 2.c, 3.c, 3b i 3e razreda obilježili su Svjetski dan zdravlja.
Jesu li u homeostazi njihove kolege, profesori pa i oni sami, sudionici projekta provjerili su mjerenjem krvnog tlaka i vitalnog kapaciteta pluća. Uz izrađene plakate i 3d modele opisivali su posjetiteljima mehanizme održavanja homeostaze.
Sve aktivnosti su održane pod mentorstvom svojih profesorica Martine Maršić i Marijane Vuković. Kako održavati homeostazu te kako ostati u homeostazi pitanja su na koje u ovom projektu pronalazimo odgovor.