Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Trajanje projekta: 1 nastavna godina (rujan 2022. - lipanj 2023.)
Nositelji aktivnosti:
Marina Aračić, prof. talijanskog i engleskog jezika
Martina Maršić, prof., matematike i informatike
Slavenka Markota, prof. filozofije, francuskog jezika i književnosti
Ana Mendeš, prof. matematike i fizike
Marijana Vuković, prof., biologije i kemije
Ciljevi aktivnosti: istraživačkim pristupom provoditi praktične radove, objasniti i dokumentirati uzročno posljedične veze događaja, procesa, promjena (kemijskih i bioloških) odabranih koncepata, povezati stečena znanja s primjerima iz svakodnevnog života kako bi osvijestili promjene u različitim životnim situacijama.
Namjena aktivnosti: razvijati suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika, odgovorno ponašanje prema okolišu te obilježavanje značajnih datuma vezanih za očuvanje okoliša i očuvanja zdravlja.
Način realizacije: učenici će primjenjivati znanstvenu metodologiju, stjecati vještine izvedbe praktičnih radova, razvijati svoje digitalne kompetencije, razvijati kritičko mišljenje, analizirati vlastita ponašanja u odnosu na proces prilagodbe i prihvaćanje promjena.
Ciljana skupina: učenici 1. - 4. razreda.
Škole partneri u projektu: V. gimnazija Vladimir Nazor - Split, Srednja škola „Antun Matijašević Karamaneo“, Vis, Srednja škola Bartula Kašića Pag, Gimnazija Vladimira Nazora, Zadar, III. gimnazija Split
Aktivnosti i rezultati projekta bit će objavljeni na platformi eTwinning.