Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Martina Žužul i Mate Boban, učenici 3.c razreda vratili su se s 24. ljetne škole iz Komiže s otoka Visa u drušvu svoje mentorice prof. Marijane Vuković. Pet dana predavanja, radionica, terenske nastave te ostalih aktivnosti kojima smo izmjenjivali iskustva i poticali jedni druge kako primijeniti i širiti djelovanja o smanjenju klimatskih promjena. Mentori i učenici iz 20 škola predstavili su svoje projekte ostalima. Dio programa pogledajte OVDJE
SEMEP, South Eastern Mediterranean Sea Project
Ovaj međunarodni projekt UNESCO-a u školi okuplja učenike od 1. do 4. razreda određenih sposobnosti i interesa za područje ekologije i održivog razvoja.
Nositeljica aktivnosti: školska koordinatorica Marijana Vuković, prof. biologije
Ciljevi aktivnosti: utvrditi i proširiti osnovna znanja iz ekologije, pravilno razumijevanje uzročno-posljedične veze čovjekovog djelovanja na okoliš, njegovati odgovorni odnos prema prirodi, razvijati učeničke sklonosti prema znanstvenom pristupu. Tema za ovu školsku godinu je „Smanjivanje ugljičnog otiska u RH i svijetu“.
Namjena aktivnosti: poticati ljubav prema svim živim bićima, razvijati suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, interdisciplinarno učenje kroz odgoj i obrazovanje o okolišu, odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika.
Način realizacije: učenici će u sklopu SEMEP PROJEKTA provoditi aktivnosti vezane uz temu te će prezentirati godišnje rezultate u obliku PowerPoint prezentacija u kojima će iznijeti svoja zapažanja, stavove i zaključke. Aktivnosti će se provoditi sudjelovanjem u ekološkim akcijama i izvođenjem terenske nastave. Tijekom istraživanja na različitim lokacijama koristit će se brojne metode rada. Nakon analize podataka i obrade rezultata, učenici izrađuju prezentaciju.
Vremenik aktivnosti: Tema za rad određena je od UNESCO-a, a školska koordinatorica odabire učenike početkom školske godine. Nakon analiziranja problema, tijekom nastavne godine pristupa se izradi projekta. Školski projekt prezentiraju dva učenika na ljetnoj školi u Komiži (srpanj 2022.).
Troškovnik:
Izrada ekološkog projekta s učenicima (terenski rad, potrošni materijal) |
2000,00 kn |
Ljetna škola u Komiži na Visu , srpanj 2022. |
6000,00 kn |
UKUPNO: |
8000,00 kn |
Vrednovanje: obrađena i istražena tematika predstavlja se putem prezentacije drugim sredinama i obratno, te se na taj način razmjenjuju za budućnost vrlo korisni podaci; učenici i nastavnici sudjeluju na radionicama, predavanjima i terenskoj nastavi; izvješće školske koordinatorice; objava na školskoj stranici i u medijima.