RAZMJENA UČENIKA XVIII. GIMNAZIJE I ÉCOLE FRANÇAISE DE ZAGREB
Autor: Tamara Rabuzin, 29. 3. 2018.
Naših 12 učenika francuskog dijela dvojezičnog 1.a razreda gostovalo je 9. i 23. ožujka 2018. na nastavi u Francuskoj školi u Zagrebu. Višegodišnji projekt razmjene učenika između École française de Zagreb i XVIII. gimnazije uspješno nastavljamo. Veselimo se budućoj suradnji na zajedničkim radionicama kao i na zajedničkom druženju te razmjeni dojmova i iskustava. Zahvaljujemo ravnateljci Francuske škole, gospođi Catherine Fronsacq na suradnji i susretljivosti! Dojmove o boravku učenika pročitajte u nastavku.
Dvanaest učenika francuskog dvojezičnog programa 1.a razreda imali su 9.3. i 23.3 mogućnost posjetiti Francusku školu na Fratrovcu. Jako mi se svidio posjet školi jer sam imala priliku prisustvovati i sudjelovati nastavi na francuskom. Toga dana po rasporedu je bila geografija, francuski i matematika (blok satovi). Jako mi se svidjelo to što profesori vode nastavu na način da se svi učenici mogu uključiti i iznositi svoje mišljenje o temi koja se obrađuje. Pritom svi govore francuski prilično brzo, stoga treba pozorno pratiti sadržaj predavanja. Javljala sam se svaki puta kada je trebalo izravno sudjelovati u nastavi, a to je bilo vrlo često. Bilo je vrlo zanimljivo razgovarati sa izvornim govornicima za vrijeme odmora. Sve u svemu, i nastava i druženje u Francuskoj školi bili su ugodno iskustvo i ostat će mi u lijepom sjećanju.
Kristina Lešić, 1.a
9. ožujka polovica francuskog dijela 1.A razreda provela je dan u Francuskoj školi. Razred s kojim smo proveli dan prvi je sat imao hrvatski pa smo mi došli na drugi. U učionicu smo ušli s profesorom iz geografije i povijesti i tamo smo proveli ostatak dana. Sudjelovali smo u nastavi kao i ostatak razreda. Iz geografije su radili populaciju Francuske i frankofonih država, iz francuskog su obrađivali djelo „Antigona“, a pod matematikom su pisali test koji je, po mom mišljenju, bolje osmišljen nego testovi u našoj školi. Svi profesori su bili jako ljubazni i pomagali nam razumjeti gradivo. Nakon pet sati nastave imali smo ručak za vrijeme kojeg smo svi sjeli oko velikog stola, jeli i razgovarali. Pričali smo o tome kako provodimo slobodno vrijeme, što volimo, kako to izgleda u našoj školi... Nakon ručka imali smo dva školska namijenjena rješavanju zadaća, učenju i izrađivanju referata. Na kraju smo svi zajedno igrali vješala s pojmovima na francuskom i zabavljali se. Nastava im se ne razlikuje toliko od naše, ali sam naučila neke nove stvari, lijepo se provela i stekla nove prijatelje.
Miriam Marinović, 1.A
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |