« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Erasmus+ akreditacija - velik uspjeh za XVI. gimnaziju!
XVI. gimnazija je u veljači 2023. Odlukom o dodjeli Erasmus+ akreditacije u području odgoja i općega obrazovanja postala jedna od novoakreditiranih škola u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 1. veljače 2023. do 31. prosinca 2027. godine za program Erasmus+.Time smo postali član obitelji Erasmus+ 128 akreditiranih škola u 2023.godini, što nam omogućuje direktni izvor financiranja iz EU fondova, bez ocjene kvalitete pojedinačnih projekata, pa već sad planiramo brojne aktivnosti mobilnosti u svrhu učenja, grupne i individualne, za naše učenike i profesore.
Prethodno je trebalo proučiti zahtjevni obrazac Poziva za prijavu programa za Erasmus+ akreditaciju na stranicama Europske komisije, analizirati potrebe naše škole i na temelju njih osmisliti ciljeve u skladu s prioritetima i ciljevima Erasmus+ programa. U tu svrhu, proveden je upitnik za učenike i profesore o sudjelovanju u projektima, gdje se velik dio njih izjasnio da žele sudjelovati više u projektima. Jer takvi su naši učenici i profesori, otvoreni, komunikativni, vole i žele učiti o drugim kulturama, upoznavati druge učenike i škole u Europskoj uniji, razvijati svoje jezične, socijalne, međukulturne i digitalne vještine, i tako se što više povezivati u europskom obrazovnom prostoru.
Naše dosadašnje iskustvo u europskim projektima sastojalo se od dva dvogodišnja Erasmus+ KA2 projekta koja je XVI. gimnazija provela do sada, a to su projekt „C.E.Z.A.R.“ (2018-2021), te projekt „Greenies“ (2021-2023), koji je nedavno završio. Također, sudjelovanje u eTwinning projektima, jednoj od aktivnosti programa Erasmus+ kao obliku međunarodne suradnje, dio je našeg „iskustva“ na platformama ESEP-a (Europska platforma za školsko obrazovanje – European School Education Platform). U školi smo u svrhu povećanja kvalitete škole pokrenuli SWOT analizu nakon niza godina, kako bismo stvorili kvalitetan razvojni plan škole, a je i jasna dugoročna strategiju za integraciju europskih aktivnosti u rad XVI. gimnazije.
Ciljevi Erasmus+ akreditacije XVI. gimnazije su sljedeći:
1. Internacionalizacija škole
2. Razvoj jezičnih i digitalnih kompetencija osoblja i učenika
3. Aktivno uključivanje u europsko građanstvo i multikulturalizam
4. Jačanje osobnih kompetencija učenika (soft skills)
Projektne aktivnosti za ostvarivanje ciljeva akreditacije obuhvaćaju grupne i individualne projekte mobilnosti učenika u svrhu učenja, te projekte mobilnosti profesora i ostalih djelatnika (jobshadowing ili praćenje nastave, poučavanje u europskim školama, te stručno usavršavanje na tečajevima) u sklopu ključne aktivnosti 1. U školi je formiran i Tim za praćenje, koji se sastoji od 4 člana, ravnatelja i zamjenika, te projektnog koordinatora i zamjenika. Projektni tim će se sastojati od voditelja tima i svih profesora koji u pojedinoj školskoj godini žele voditi projekt s učenicima ili sudjelovati u njemu. I najzad, Tim za kvalitetu, koji će, uz sve profesore u Nastavničkom vijeću raditi na aktivnostima za ostvarivanje razvojnog plana škole, baziranog na potrebama i mišljenju učenika, roditelja i djelatnika škole. Tako ćemo kreirati i nove moguće ciljeve i u okviru Erasmus+ akreditacije, ali i sveukupnu modernu razvojnu strategiju škole u europskoj obrazovnoj mreži škola. U svemu tome svi želimo predano surađivati - učenici, roditelji, profesori i ostali djelatnici škole - kao jedna velika obitelj puna pozitivnih vrijedosti i dobre energije za uspjeh!
Mirela Hrubi, projektna koordinatorica