« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
„Čujem i zaboravim,
Vidim i sjetim se
Napravim i razumijem“
Kineska poslovica
ULOGA UČENIKA
Moto „napraviti i razumjeti“ u središte zanimanja stavlja postupke koji učenika potiču da aktivira svoje osobno iskustvo i kreativnost.Učenik postaje centar procesa, aktivni sudionik i bolje uspijeva pokazati svoju inicijativu i originalnost.Surađujući s ostalim učenicima razvija se sposobnost timskog rada.
ZAVRŠNI PROIZVOD
Put do završnog produkta, koji može biti u obliku postera, novina, priča, video zapisa, radio programa ili predstave podrazumijeva samostalan, studiozan rad na pojedinoj temi.
ULOGA NASTAVNIKA
Nastavnik nije apsolutni gospodar situacije, ali je važan „spiritusmovens“ – usmjerava tijekom rada i pruža orgaizacijsku pomoć u završnom projekt.
MOTIVACIJA
Projekti su bijeg od rutine razredne situacije i samim time visoko motivirajući. Pridodamo li tome samostalnost učenika i neformalnost metoda, razumljiva je radost rada na projektu.
RASPORED TEMA PO PREDMETIMA: [teme]