Pilot projekt Oxford Reading Cluba
Autor: Daria Mrdalj, 31. 5. 2023.
U prethodna dva tjedna održale su se dvije veće radionice i nekoliko manjih u sklopu pilot projekta Oxford Reading Cluba, na kojemu su se sastali učenici prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda sa svojim mentoricama (Ina Mandžo Fabijanić, Sandra Rokov, Ana Burela, Daria Mrdalj i Melisa Rumora).
U prvoj većoj radionici učenici 3. D razreda Magdalena Krnčević i Antonio Matek prezentirali su svoje prijedloge aktivnosti i zadataka na temelju lektire "The Great Gatsby".
Učenice 3. F razreda Anđela Santini, Antea Matković i Ramona Žunić prezentirale su svoje prijedloge na temelju knjige "Jane Eyre" i uključile umjetnički monolog Ramone Žunić na temelju samog djela. Učenice 1. F razreda Paola Gospić i Ema Meštrović prezentirale su svoju ideju lika Emme u suvremenom svijetu iz romana "Emma" popularne autorice Jane Austen. Učenica 4. B razreda Simona Perić prezentirala je svoje ideje zadataka na temelju Shakespeareove drame "Midsummer Night's Dream". Nakon toga, učenici 4. D razreda prezentirali su svatko pojedinačno ideje aktivnosti iz djela koja su sami odabrali. Doris Zelić: "The Picture of Dorian Gray", Petar Đoković: "Oliver Twist", Ivan Kolanović. "The Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde ", Elizabeta Dragićević: "The Scarlet Letter", Luana Nikolla: "Pride and Prejudice" i Jelena Perić: "David Copperfield".
Neki od prijedloga zadataka i aktivnosti naših učenika bili su križaljke, pitanja točno - netočno, zadatci razumijevanja pročitanog teksta, alternativni završetak, kviz znanja i mnogi drugi.
U drugoj većoj radionici učenice 2. D razreda Monika Žuža, Nola Zubčić, Ema Kulaš i Aurora Lisica predstavile su djelo Oscara Wildea - “The Picture of Dorian Gray” esejskim tipom zadatka, pomoću kojega su opisale osobnosti glavnih likova i usporedile djelo s današnjim vremenom.
Nadalje, učenice 2. F razreda Ana Vasilj, Zrinka Kostić Korona, Karla Knežević i Antonija Brajković predstavile su Shakespeareovu dramu “Midsummer Night’s Dream” koristeći se aplikacijom “Kahoot!”, u kojoj su napravile kviz znanja o komediji.
Na sastanku su aktivno sudjelovali svi uključeni učenici i mentori. Aktivnosti Oxford Reading Cluba održavat će se redovito u školskoj knjižnici svaki tjedan, u suradnji s mentoricama. Zahvaljujemo se učenicima 4. D razreda na redovitim zapisima o održavanju aktivnosti kao i učenici Heleni Šarliji na fotografiranju istih.
Jednako hvala i OUP na pruženoj prilici za sudjelovanju u projektu.
1.razred - opći i jezični 2024./2025. + Radna bilježnica - 1.razred
2.razred - opći smjer 2024./2025.
2.razred - jezični smjer 2024./2025.
3. razred - opći smjer 2024./2025.
3. razred - jezični smjer 2024./2025.
4.razred - opći smjer 2024./2025. + Radna bilježnica - engleski jezik
4. razred - jezični smjer 2024./2025.
Španjolski jezik - 1., 2. i 3. razred
ODLUKA O NAČINU IZVOĐENJA NASTAVE U OSNOVNIM I SREDNJIM ŠKOLAMA...
UPUTE ZA SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE COVID-19...