Naša ideja vodilja u projektima:
Što čujem – zaboravim.
Što vidim – toga se sjećam.
Što radim – razumijem.
Trajanje projekta: 1 nastavna godina
(rujan 2021. - lipanj 2022.)
Nositeljice aktivnosti:
Katarinica Milković, prof.fizike,
Korana Marušić, prof.kemije
Ciljevi aktivnosti: istraživačkim pristupom provoditi praktične radove, objasniti i dokumentirati uzročno posljedične veze događaja, procesa, promjena odabranih koncepata, povezati stečena znanja s primjerima iz svakodnevnog života kako bi osvijestili promjene u različitim životnim situacijama.
Namjena aktivnosti: razvijati suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika, odgovorno ponašanje prema svom organizmu.
Način realizacije: učenici će primjenjivati znanstvenu metodologiju, stjecati vještine izvedbe praktičnih radova, razvijati svoje digitalne kompetencije, razvijati kritičko mišljenje, analizirati vlastita ponašanja u odnosu na proces prilagodbe i prihvaćanje promjena.
Ciljana skupina: učenici 1. - 4. razreda.
Škole partneri u projektu: V. gimnazija Vladimir Nazor, Split, Srednja škola „Antun Matijašević Karamaneo“, Vis, Srednja škola Bartula Kašića Pag, Gimnazija Dr, Mate Ujevića Imotski, III. gimnazija Split
Aktivnosti i rezultati projekta objavljeni su na platformi eTwinning.
Program Škole za Afriku provodi se u suradnji s Uredom UNICEF-a za Hrvatsku od 2008. godine. Naša je zemlja time pokazala kako je dio globalne zajednice koja pomaže djeci iz 21 afričke zemlje osigurati jedno od temeljnih prava – pravo na obrazovanje. U protekloj je godini u programu sudjelovalo gotovo 45 000 djece i mladih iz cijele Hrvatske. Naši učenici na zanimljiv način imaju priliku učiti o dječjim pravima i pomoći djeci i mladima na Madagaskaru organiziranjem različitih aktivnosti prikupljanja sredstava. Novac koji prikupe upotrijebit će se za izgradnju i obnovu škola te sanitarnih prostorija, opskrbu pitkom vodom, nabavu knjiga i dodatnu edukaciju školskog osoblja. Posebna će se briga voditi o djevojčicama, kojima je više od dječaka uskraćena mogućnost obrazovanja
Aktivnosti se provode s ciljem edukacije o dječjim pravima, nejednakim mogućnostima i važnosti obrazovanja te senzibilizacije za teškoće života djece i mladih u Madagaskaru:
Edukativne i humanitarne aktivnosti:
Cilj:- Edukacije o dječjim pravima, nejednakim mogućnostima i važnosti obrazovanja te senzibilizacija za teškoće života djece i mladih u Madagaskaru (radionice, prezentacije, vježbe, razgovor o temi )
Prikupiti što više novčanih sredstava za djecu Madagaskara.
- Aktivnosti:
Učenici su od početka projekta u svojim razredima pogledali prezentacije o projektu Škole za Afriku, igrali Kahoot kviz, zatim su izrađivali narukvice, jedna učenica je napravila crtež žene iz Afrike, uvježbavali su pjesme iz Afrike, izrađivali svoje prezentacije povezane s projektom: Škole za Afriku, dječja prava, Madagaskar, kahoot kviz itd.
Učenici 3.b, 3.e, 4b. i 3c. razreda su pomoću svojih pripremljenih materijala prezentirali projekt (po nekoliko učenika iz svakog razreda, zbog epidemioloških mjera) želeći na taj način senzibilizirati ostale učenike da se priključe akciji prikupljanja pomoći, posjetivši za vrijeme sata razrednika razrede: 1.a, 1.b, 1.c, 1.e, 3.a, 3d, 3f.
Prikupljanje novčanih sredstava u razredima učenika nositelja projekta, kao i u razredima u kojima su promovirali projekt.
U drugom polugodištu nastavljamo aktivnost, nadamo se da će nam epidemiološka situacije dozvoliti više aktivnosti i zvan školskog prostora. Sretni smo da ćemo moći prikupljenim sredstvima pomoći djeci Madagaskara i radujemo se informaciji kamo će konkretno otići naša prikupljena sredstva.
Naša škola uključila se u drugome polugodištu školske godine 2021./2022. u projekt Škola budućnosti kojeg su pokrenule tvrtke STEMI i Infobip. Cilj projekta je povezati škole s tehnološkom industrijom kroz uvođenje novih znanja kao što su: umjetna inteligencija, Internet of Things, crowdfunding, izgradnja tehnoloških tvrtki, itd. Učenici će u školama formirati razvojne timove te će u prvom koraku istražiti UN ciljeve održivosti. Zatim će odabrati jedan od ciljeva održivosti i detektirati koji problem mogu riješiti izradom chatbota. Timovi će na kraju svoje chatbotove objaviti u simulatoru te će ih moći podijeliti sa širom javnosti da isprobaju njihove radove.
Na kraju projekta (u lipnju) škole i tehnološke tvrtke će se okupiti na godišnjoj konferenciji. Učenici i učitelji prezentirat će svoje projekte, dobiti priliku poslušati motivacijska predavanja iz industrije i isprobati tehnološke proizvode koji se razvijaju u Hrvatskoj.
U SALL projektu, škole i nastavnici eksperimentiraju s otvorenim pristupom školovanju zasnovanom na metodologiji Živog Laboratorija, čiji je cilj STEM podučavanje učiniti relevantnijim, sustavnijim i inkluzivnijim za svoje učenike. SALL pomaže učenicima razvijati nove vještine i pozitivne stavove te prihvatiti znanosti kao priliku aktivnog doprinosa boljitku svijeta u kojem žive. U projektu sudjeluju učenici 1., 2. i 3. razreda naše škole. Kroz projekt surađujemo s nekoliko drugih društvenih aktera iz lokalne zajednice. Svoja iskustva dijelimo s ostalim sudionicima SALL projekta putem zajedničke platforme.Učenici mogu istraživati načine gospodarenja otpadom od hrane, kulture i tradicije hrane, ugljični otisak prehrambenog sustava, poljoprivredu, fiziologija okusa, pakiranje, lokalnu cirkulaciju hrane, zdravstvene probleme, ekonomiju, estetiku i slično.
U SALL projektu, škole i nastavnici eksperimentiraju s otvorenim pristupom školovanju zasnovanom na metodologiji Živog Laboratorija, čiji je cilj STEM podučavanje učiniti relevantnijim, sustavnijim i inkluzivnijim za svoje učenike. SALL pomaže učenicima razvijati nove vještine i pozitivne stavove te prihvatiti znanosti kao priliku aktivnog doprinosa boljitku svijeta u kojem žive. U projektu sudjeluju učenici 2. razreda naše škole. Kroz projekt surađujemo s nekoliko drugih društvenih aktera iz lokalne zajednice. Svoja iskustva dijelimo s ostalim sudionicima SALL projekta putem zajedničke platforme.Učenici mogu istraživati načine gospodarenja otpadom od hrane, kulture i tradicije hrane, ugljični otisak prehrambenog sustava, poljoprivredu, fiziologija okusa, pakiranje, lokalnu cirkulaciju hrane, zdravstvene probleme, ekonomiju, estetiku i slično.

Glavna ideja je primjena znanstvene metodologije te uočavanje i determiniranje mahovina u prirodi te uočavanje bioraznolikosti prirode. U ovom projektu sudionici će u svom okruženju pronaći različite vrste mahovina, pokušati ih determinirati uz pomoć dostupnih digitalnih aplikacija. Prikupljene uzorke učenici će na papirnatim lađicama sa upisanim potrebnim podacima o lokaciji pronalaska predati u Prirodoslovni muzej koji će od uzoraka postaviti izložbu. S obzirom na broj prikupljenih i izloženih vrsta učenici će uočiti bogatstvo biljnog svijeta odnosno bioraznolikost u svom okruženju, te potrebu očuvanja istog.
U projektu sudjeluju učenici prvih, odnosno drugih razreda.
Aktivnosti i rezultati projekta objavljeni su na platformi eTwinning
Škole partneri u projektu:
Ekonomsko - birotehnička i trgovačka škola, Zadar
Gimnazija Vladimira Nazora, Zadar
Prirodoslovno grafička škola, Zadar
Srednja škola Metković
Učenici prvih razreda obilježili su Međunarodni dan bioraznolikosti kroz aktivnosti eTwinning projekta Proljetno bogatstvo prirode. Projekt je realiziralo ukupno 32 učenika iz četiri škole: Gimnazije dr. Mate Ujevića iz Imotskog, Gimnazije Franje Petrića i Gimnazije Vladimira Nazora iz Zadra te V. gimnazije „Vladimir Nazor“ Split pod mentorstvom nastavnika, školskih koordinatora projekta Marijane Vuković, prof. biologije, Martine Maršić, prof. informatike, Nele Mandić, prof. biologije, Sanje Fabac, prof. biologije i Josipe Caktaš, prof. biologije.
Sudionici ovog projekta u svom su okruženju pronalazili određene biljne vrste, fotografirali ih i determinirali ih koristeći digitalne aplikacije Pl@ntNet i Seek.
Krajnji rezultat projekta je digitalni fotoherbarij u BookCreator-u koji se otvara klikom na sliku.
Tijekom projekta svi učenici sudionici projekta su timski izradili i uredili digitalni fotoherbarij primjenjujući kreativnost i interdisciplinarni pristup poučavanju. U fotoherbariju se nalaze fotografije 198 biljnih vrsta i njima pripadajući opisi. Osim toga ebook sadrži i preporuke za korištenje fotoherbarija u nastavi. Više detalja o projektu možete pronaći OVDJE.

ASOC ‘’U ŠKOLI OTVORENE KOHEZIJE’’
TRAJANJE PROJEKTA: ožujak 2021. - rujan 2021.
NOSITELJICE AKTIVNOSTI: MARTA KINDA, prof. sociologija, PiG, TIHANA MAGAŠ, prof. povijest
CILJEVI AKTIVNOSTI: Kod učenika/ca potaknuti aktivno građanstvo i podizanje svijesti o kohezijskoj politici i EU projektima. Isto tako, prikupljanjem raznih podataka i informacija učenici/ce će naučiti ispravno i cjelovito dokumentirati sadržaje, koristeći službene i pouzdane izvore podataka, a sve uz pomoć informacijskih i komunikacijskih tehnologija.
NAČIN REALIZACIJE: učenici/ce će planirati istraživanje i prikupljati podatke o odabranom projektu, analizirati podatke koristeći odabrane metode za obradu i analizu, prikupljati podatke na terenu provodeći intervjue i ankete s odabranom skupinom sugovornika/ca te na kraju predstaviti provedeno istraživanje (storytelling).
ODABRANI PROJEKT: “OBNOVA KOMPLEKSA BIVŠE CRKVE I SAMOSTANA SV. NIKOLE U ZADRU”
O ODABRANOM PROJEKTU: Projektom se želi osigurati izgradnja novih prostora Međunarodnog centra za podvodnu arheologiju. Jedan od ključnih faktora prilikom odabira projekta koji ćemo pratiti i istraživati bila je želja za suradnjom s čelnicima i ljudima na terenu, ali i sve veća zainteresiranost za još uvijek neistraženim podvodnim svijetom. Za službeno ime projekta asocijativno smo odabrali "More snova" imajući na umu sam cilj projekta, koji je, kako smo već i prethodno naveli, proučavanje izgradnje Međunarodnog centra za podvodnu arheologiju. Pazeći da naziv istraživanja predstavlja sam cilj odabranog projekta, odlučili smo se za naziv” Above and under the sea”, gdje "above" predstavlja obnovu samostana sv. Nikole, a "under the sea" izgradnju novih prostora međunarodnog centra za podvodnu arheologiju.
Odlučili smo se za ovaj projekt primarno zbog interakcije s njegovim čelnicima i ljudima koji su svaki dan na terenu koja nam je uvelike dostupna te naše velike zainteresiranosti za još uvelike neistražen podvodni svijet. U nadi da bi naši podvodni arheolozi mogli doći do novih zanimljivih otkrića, svi zajedno odlučili smo da je ovaj projekt najbolja podloga i tema našeg istraživanja. Naš cilj je, osim dolaska do novih otkrića, također i poučiti građane te ostale učenike o tome kako se realiziraju i provode projekti sufinancirani novcem iz EU fondova te na taj način povećati zainteresiranost za projekte slične ovome koji će se izvoditi u bliskoj budućnosti. Osim što ćemo pratiti provedbu projekta, također ćemo analizirati sve dostupne podatke i informacije.
ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTE TIMA: moresnovaeugmail.com
RAČUN ZA MREŽU FACEBOOK: https://www.facebook.com/more.snova.1
INSTAGRAM I TWITTER PROFIL: Instagram profil: more_snova_gvn; Twitter profil: @Moresnovagvn (more snova gvn)
BLOG: https://moresnovaeu.wixsite.com/my-site-2
LOGO PROJEKTA:

***
Trajanje projekta: 1 nastavna godina (rujan 2020. - lipanj 2021.)
Nositeljice aktivnosti:
Sanja Fabac, prof., biologija
Matea Zubčić, prof., informatika
Janja Pedić, prof. engleskog jezika
Ciljevi aktivnosti: . Kod učenika osvijestiti utjecaj svakodnevnih navika na održivi razvoj, tako da analizira antropogeni utjecaj na ravnotežu u prirodi i povezuje porast ljudske populacije s održivim razvojem; Poboljšati vlastitu ekološku svijest i ekološku svijest svoje bliže okoline, tako da analizira osobnu odgovornost u održavanju uravnoteženog stanja u prirodi i predlaže promjene na lokalnoj razini usmjerene prema održivome razvoju.
Namjena aktivnosti: razvijati suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, interdisciplinarno učenje kroz odgoj i obrazovanje o okolišu, odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika.
Način realizacije: učenici će primjenjivati znanstvenu metodologiju kroz zdravi život i odnos prema okolišu, analizirati svoja ponašanja te zaključiti kako svojim ponašanjem utječu na održivi razvoj.
Ciljana skupina: učenici od 1. do 4. razreda.
Škole partneri u projektu: Gimnazija Vladimira Nazora, Zadar, Medicinska škola Karlovac, Srednja škola Prelog, Gimnazija Dr. Ivana Kranjčeva, Đurđevac, Ekonomsko-turistička škola Karlovac
Aktivnosti i rezultati projekta objavljeni su na platformi eTwinning: https://twinspace.etwinning.net/125880/pages/page/1243761 SPOT kojim smo predstavili naše sudionike:Škole partneri u projektu: Gimnazija dr. Mate Ujevića , Imotski, Gimnazija Gospić, Gimnazija Vladimira Nazora, Zadar, Gimnazija Franje Petrića, Zadar, Srednja škola Lovre Montija Knin.
Aktivnosti i rezultati projekta objavljeni su na platformi eTwinning: https://twinspace.etwinning.net/125556/homeŠkolska koordinatorica: Sanja Fabac, prof. savj.
Ovdje pogledajte
Pogledajte video uratke sa ljetnih škola:
2018.
2017. PROGRAM
2016.
2015.
2014.
2011. - dijalekti

Klikom na lijevu sliku otvara se
video uradak naše učenice
Lucije Plantak "I to je život!"
Sve o ovom projektu možete pročitati OVDJE.
1.razred - opći i jezični 2024./2025. + Radna bilježnica - 1.razred
2.razred - opći smjer 2024./2025.
2.razred - jezični smjer 2024./2025.
3. razred - opći smjer 2024./2025.
3. razred - jezični smjer 2024./2025.
4.razred - opći smjer 2024./2025. + Radna bilježnica - engleski jezik
4. razred - jezični smjer 2024./2025.
Španjolski jezik - 1., 2. i 3. razred
ODLUKA O NAČINU IZVOĐENJA NASTAVE U OSNOVNIM I SREDNJIM ŠKOLAMA...
UPUTE ZA SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE COVID-19...










