Šarene slike u pokretu
Polaznici radionice su se zabavili izradom i otkrivanjem čarobnih oblika i boja uz svoj kaleidoskop. Najljepše je bilo „ stavljati perlice u kaleidoskop ; ukrašavanje kaleidoskopa ; pogled u moj kaleidoskop“.
Čista kemija
Učenici su pripremali prirodna sredstva za čišćenje, uvjerili se da su djelotvorna i ponijeli po jedan proizvod kući. Vjerujemo da su ih već isprobali.
Najviše im se svidjelo „ napraviti osvježivač za prostor, to bi napravila i kod kuće“, „izmišljanje naziva za sredstava“, „ izrada eko sredstva za pranje stakla i univerzalnog sredstva za čišćenje“, „ priprema sredstava s limunom“.
Vježbajmo mozak
Polaznici radionice su otkrili kako si mogu poboljšanjem koncetracije olakšati učenje. Najviše su im se svidjele vježbe „ s gliter bocom“, „crtanje točkica zatvorenih očiju“ , „bojanje mandala“, „špageti test“.
U svim radionicama su očekivanja učenika u potpunosti ostvarena. Svi sudionici bi željeli da se takve radionice i dalje organiziraju.
Pedagoginja
Šarene slike u pokretu
Polaznici radionice su se zabavili izradom i otkrivanjem čarobnih oblika i boja uz svoj kaleidoskop. Najljepše je bilo „ stavljati perlice u kaleidoskop ; ukrašavanje kaleidoskopa ; pogled u moj kaleidoskop“.
Čista kemija
Učenici su pripremali prirodna sredstva za čišćenje, uvjerili se da su djelotvorna i ponijeli po jedan proizvod kući. Vjerujemo da su ih već isprobali.
Najviše im se svidjelo „ napraviti osvježivač za prostor, to bi napravila i kod kuće“, „izmišljanje naziva za sredstava“, „ izrada eko sredstva za pranje stakla i univerzalnog sredstva za čišćenje“, „ priprema sredstava s limunom“.
Vježbajmo mozak
Polaznici radionice su otkrili kako si mogu poboljšanjem koncetracije olakšati učenje. Najviše su im se svidjele vježbe „ s gliter bocom“, „crtanje točkica zatvorenih očiju“ , „bojanje mandala“, „špageti test“.
U svim radionicama su očekivanja učenika u potpunosti ostvarena. Svi sudionici bi željeli da se takve radionice i dalje organiziraju.
Pedagoginja
Šarene slike u pokretu
Polaznici radionice su se zabavili izradom i otkrivanjem čarobnih oblika i boja uz svoj kaleidoskop. Najljepše je bilo „ stavljati perlice u kaleidoskop ; ukrašavanje kaleidoskopa ; pogled u moj kaleidoskop“.
Čista kemija
Učenici su pripremali prirodna sredstva za čišćenje, uvjerili se da su djelotvorna i ponijeli po jedan proizvod kući. Vjerujemo da su ih već isprobali.
Najviše im se svidjelo „ napraviti osvježivač za prostor, to bi napravila i kod kuće“, „izmišljanje naziva za sredstava“, „ izrada eko sredstva za pranje stakla i univerzalnog sredstva za čišćenje“, „ priprema sredstava s limunom“.
Vježbajmo mozak
Polaznici radionice su otkrili kako si mogu poboljšanjem koncetracije olakšati učenje. Najviše su im se svidjele vježbe „ s gliter bocom“, „crtanje točkica zatvorenih očiju“ , „bojanje mandala“, „špageti test“.
U svim radionicama su očekivanja učenika u potpunosti ostvarena. Svi sudionici bi željeli da se takve radionice i dalje organiziraju.
Pedagoginja