Povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige i Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica, u školskoj su se knjižnici provodile različite aktivnosti u svrhu promicanja kulturne baštine te važnosti njene zaštite i očuvanja.
Potaknute motom Mjeseca hrvatske knjige (U)čitaj nasljeđe!, stručne suradnice škole – knjižničarka, pedagoginja i defektologinja, osmislile su i ostvarile dvije radionice.
U radionici pod nazivom U knjižnici na krilima mašte – upoznaj svoje izvorište! sudjelovala je skupina učenika 5. i 6. razreda. Tijekom radionice učenici su upoznali glagoljicu, najznačajnije kulturno-povijesne spomenike i kulturna dobra RH kao i tradicijske obrte svog zavičaja s popisa nematerijalne baštine UNESCO-a.
(U)čitajmo legende –(o)čuvajmo baštinu! bio je naziv druge radionice u kojoj su sudjelovali polaznici INA-e Klik-Klak. Radionica je ostvarena kroz dva susreta. Prvi dio ostvaren je u školskoj knjižnici, a drugi u Muzeju krapinskih neandertalaca u suradnji s muzejskom pedagoginjom. Učenici su ponovili najznačajnije kulturno-povijesne spomenike grada Krapine, upoznali legendu o Čehu, Lehu i Mehu, učili o životu neandertalaca i izrađivali torbice od umjetne kože i umjetnog krzna pomoću drvene igle, kamene alatke i rafije.
Glagoljica kao posebnost hrvatske baštine u smislu kulturnog i nacionalnog identiteta promicana je radionicom Glagoljam, glagoljamo! Radionica je osmišljena i ostvarena suradnjom knjižničarke i učiteljice Likovne kulture, a sudjelovali su učenici polaznici Likovne skupine i motivirani učenici 6. i 7. razreda.
Uz promicanje kulturne baštine promicali smo i kulturu pisane riječi i čitanja. Stoga je čitanjem naglas u 4. a i 4. b razredu uz podršku učiteljica, ostvaren razredni projekt Baštinimo bajke Ivane Brlić-Mažuranić. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova. Projekt u 4. c i 4. d razredu nastavlja se tijekom prosinca i siječnja.
I ove smo godine sudjelovali u Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja. Njegovo provođenje u školi ostvareno je suradnjom učiteljica Hrvatskog jezika i školske knjižničarke. Sudjelovali su učenici 6. a, 6. b i 7. a razreda.
Održana su i tri književna susreta za učenike razredne nastave s našom sugrađankom, književnicom za djecu i mlade, Nenom Lončar.
Nastavljena je i suradnja s Gradskom knjižnicom Krapina te su ostvarene dvije radionice. Pričaonica je dogovorena suradnjom knjižničarki iz Gradske knjižnice, školske knjižničarke i učiteljice 4. b razreda, a likovna radionica suradnjom knjižničarki iz Gradske i školske knjižnice te učiteljice Likovne kulture.Knjižničarke Gradske knjižnice gostovale su u školi i održale pričaonicu u 4. b razredu čitajući priču Kovačeva predionica Štefanije Bernas Belošević iz njezine zbirke pripovijedaka Na zagorskim stazama. Čitanju priče pridružila se i svjetski poznata esperantistica i književnica Spomenka Štimec, nećakinja Štefanije Bernas Belošević. Učenike je pobliže upoznala sa životom i književnim radom svoje rođakinje. U likovnoj radionici Od kockice do Krapine na gotici sudjelovali su učenici 7. a razreda. Radionica je održana u Gradskoj knjižnici. Tom prilikom učenici su upoznali i oblikovali slova na gotici, zaboravljenom pismu Europe od 12. do 15. stoljeća.
Fotografije pogledajte u fotogaleriji
Povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige i Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica, u školskoj su se knjižnici provodile različite aktivnosti u svrhu promicanja kulturne baštine te važnosti njene zaštite i očuvanja.
Potaknute motom Mjeseca hrvatske knjige (U)čitaj nasljeđe!, stručne suradnice škole – knjižničarka, pedagoginja i defektologinja, osmislile su i ostvarile dvije radionice.
U radionici pod nazivom U knjižnici na krilima mašte – upoznaj svoje izvorište! sudjelovala je skupina učenika 5. i 6. razreda. Tijekom radionice učenici su upoznali glagoljicu, najznačajnije kulturno-povijesne spomenike i kulturna dobra RH kao i tradicijske obrte svog zavičaja s popisa nematerijalne baštine UNESCO-a.
(U)čitajmo legende –(o)čuvajmo baštinu! bio je naziv druge radionice u kojoj su sudjelovali polaznici INA-e Klik-Klak. Radionica je ostvarena kroz dva susreta. Prvi dio ostvaren je u školskoj knjižnici, a drugi u Muzeju krapinskih neandertalaca u suradnji s muzejskom pedagoginjom. Učenici su ponovili najznačajnije kulturno-povijesne spomenike grada Krapine, upoznali legendu o Čehu, Lehu i Mehu, učili o životu neandertalaca i izrađivali torbice od umjetne kože i umjetnog krzna pomoću drvene igle, kamene alatke i rafije.
Glagoljica kao posebnost hrvatske baštine u smislu kulturnog i nacionalnog identiteta promicana je radionicom Glagoljam, glagoljamo! Radionica je osmišljena i ostvarena suradnjom knjižničarke i učiteljice Likovne kulture, a sudjelovali su učenici polaznici Likovne skupine i motivirani učenici 6. i 7. razreda.
Uz promicanje kulturne baštine promicali smo i kulturu pisane riječi i čitanja. Stoga je čitanjem naglas u 4. a i 4. b razredu uz podršku učiteljica, ostvaren razredni projekt Baštinimo bajke Ivane Brlić-Mažuranić. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova. Projekt u 4. c i 4. d razredu nastavlja se tijekom prosinca i siječnja.
I ove smo godine sudjelovali u Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja. Njegovo provođenje u školi ostvareno je suradnjom učiteljica Hrvatskog jezika i školske knjižničarke. Sudjelovali su učenici 6. a, 6. b i 7. a razreda.
Održana su i tri književna susreta za učenike razredne nastave s našom sugrađankom, književnicom za djecu i mlade, Nenom Lončar.
Nastavljena je i suradnja s Gradskom knjižnicom Krapina te su ostvarene dvije radionice. Pričaonica je dogovorena suradnjom knjižničarki iz Gradske knjižnice, školske knjižničarke i učiteljice 4. b razreda, a likovna radionica suradnjom knjižničarki iz Gradske i školske knjižnice te učiteljice Likovne kulture.Knjižničarke Gradske knjižnice gostovale su u školi i održale pričaonicu u 4. b razredu čitajući priču Kovačeva predionica Štefanije Bernas Belošević iz njezine zbirke pripovijedaka Na zagorskim stazama. Čitanju priče pridružila se i svjetski poznata esperantistica i književnica Spomenka Štimec, nećakinja Štefanije Bernas Belošević. Učenike je pobliže upoznala sa životom i književnim radom svoje rođakinje. U likovnoj radionici Od kockice do Krapine na gotici sudjelovali su učenici 7. a razreda. Radionica je održana u Gradskoj knjižnici. Tom prilikom učenici su upoznali i oblikovali slova na gotici, zaboravljenom pismu Europe od 12. do 15. stoljeća.
Fotografije pogledajte u fotogaleriji
Povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige i Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica, u školskoj su se knjižnici provodile različite aktivnosti u svrhu promicanja kulturne baštine te važnosti njene zaštite i očuvanja.
Potaknute motom Mjeseca hrvatske knjige (U)čitaj nasljeđe!, stručne suradnice škole – knjižničarka, pedagoginja i defektologinja, osmislile su i ostvarile dvije radionice.
U radionici pod nazivom U knjižnici na krilima mašte – upoznaj svoje izvorište! sudjelovala je skupina učenika 5. i 6. razreda. Tijekom radionice učenici su upoznali glagoljicu, najznačajnije kulturno-povijesne spomenike i kulturna dobra RH kao i tradicijske obrte svog zavičaja s popisa nematerijalne baštine UNESCO-a.
(U)čitajmo legende –(o)čuvajmo baštinu! bio je naziv druge radionice u kojoj su sudjelovali polaznici INA-e Klik-Klak. Radionica je ostvarena kroz dva susreta. Prvi dio ostvaren je u školskoj knjižnici, a drugi u Muzeju krapinskih neandertalaca u suradnji s muzejskom pedagoginjom. Učenici su ponovili najznačajnije kulturno-povijesne spomenike grada Krapine, upoznali legendu o Čehu, Lehu i Mehu, učili o životu neandertalaca i izrađivali torbice od umjetne kože i umjetnog krzna pomoću drvene igle, kamene alatke i rafije.
Glagoljica kao posebnost hrvatske baštine u smislu kulturnog i nacionalnog identiteta promicana je radionicom Glagoljam, glagoljamo! Radionica je osmišljena i ostvarena suradnjom knjižničarke i učiteljice Likovne kulture, a sudjelovali su učenici polaznici Likovne skupine i motivirani učenici 6. i 7. razreda.
Uz promicanje kulturne baštine promicali smo i kulturu pisane riječi i čitanja. Stoga je čitanjem naglas u 4. a i 4. b razredu uz podršku učiteljica, ostvaren razredni projekt Baštinimo bajke Ivane Brlić-Mažuranić. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova. Projekt u 4. c i 4. d razredu nastavlja se tijekom prosinca i siječnja.
I ove smo godine sudjelovali u Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja. Njegovo provođenje u školi ostvareno je suradnjom učiteljica Hrvatskog jezika i školske knjižničarke. Sudjelovali su učenici 6. a, 6. b i 7. a razreda.
Održana su i tri književna susreta za učenike razredne nastave s našom sugrađankom, književnicom za djecu i mlade, Nenom Lončar.
Nastavljena je i suradnja s Gradskom knjižnicom Krapina te su ostvarene dvije radionice. Pričaonica je dogovorena suradnjom knjižničarki iz Gradske knjižnice, školske knjižničarke i učiteljice 4. b razreda, a likovna radionica suradnjom knjižničarki iz Gradske i školske knjižnice te učiteljice Likovne kulture.Knjižničarke Gradske knjižnice gostovale su u školi i održale pričaonicu u 4. b razredu čitajući priču Kovačeva predionica Štefanije Bernas Belošević iz njezine zbirke pripovijedaka Na zagorskim stazama. Čitanju priče pridružila se i svjetski poznata esperantistica i književnica Spomenka Štimec, nećakinja Štefanije Bernas Belošević. Učenike je pobliže upoznala sa životom i književnim radom svoje rođakinje. U likovnoj radionici Od kockice do Krapine na gotici sudjelovali su učenici 7. a razreda. Radionica je održana u Gradskoj knjižnici. Tom prilikom učenici su upoznali i oblikovali slova na gotici, zaboravljenom pismu Europe od 12. do 15. stoljeća.
Fotografije pogledajte u fotogaleriji