Nakon vrlo pozitivnih višegodišnjih iskustava i mišljenja učenika o ostvarenim projektima čitanjem naglas, kontinuirano smo nastavili s navedenom aktivnošću. Kultura pisane riječi i čitanja promicana je razrednim projektom Čitajmo naglas, čitajmo zajedno! u 4. c razredu. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova Ivane Brlić-Mažuranić. Voditeljica projekta bila je školska knjižničarka uz podršku učiteljice Danice Vlaisavljević. Čitanje naglas izmjenjivano je različitim aktivnostima s ciljem razumijevanja pročitanog, bogaćenja rječnika i poticanja mašte. Završne aktivnosti obuhvaćale su gledanje i analizu istoimenog crtanog filma nakon čega je organiziran kviz i nagrađivanje učenika.
Što o provedenim aktivnostima misle učenici najbolje pokazuju njihovi dojmovi:
Nakon vrlo pozitivnih višegodišnjih iskustava i mišljenja učenika o ostvarenim projektima čitanjem naglas, kontinuirano smo nastavili s navedenom aktivnošću. Kultura pisane riječi i čitanja promicana je razrednim projektom Čitajmo naglas, čitajmo zajedno! u 4. c razredu. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova Ivane Brlić-Mažuranić. Voditeljica projekta bila je školska knjižničarka uz podršku učiteljice Danice Vlaisavljević. Čitanje naglas izmjenjivano je različitim aktivnostima s ciljem razumijevanja pročitanog, bogaćenja rječnika i poticanja mašte. Završne aktivnosti obuhvaćale su gledanje i analizu istoimenog crtanog filma nakon čega je organiziran kviz i nagrađivanje učenika.
Što o provedenim aktivnostima misle učenici najbolje pokazuju njihovi dojmovi:
Nakon vrlo pozitivnih višegodišnjih iskustava i mišljenja učenika o ostvarenim projektima čitanjem naglas, kontinuirano smo nastavili s navedenom aktivnošću. Kultura pisane riječi i čitanja promicana je razrednim projektom Čitajmo naglas, čitajmo zajedno! u 4. c razredu. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova Ivane Brlić-Mažuranić. Voditeljica projekta bila je školska knjižničarka uz podršku učiteljice Danice Vlaisavljević. Čitanje naglas izmjenjivano je različitim aktivnostima s ciljem razumijevanja pročitanog, bogaćenja rječnika i poticanja mašte. Završne aktivnosti obuhvaćale su gledanje i analizu istoimenog crtanog filma nakon čega je organiziran kviz i nagrađivanje učenika.
Što o provedenim aktivnostima misle učenici najbolje pokazuju njihovi dojmovi: