preskoči na sadržaj

Osnovna škola Augusta Cesarca Krapina

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 6. 2011.

Ukupno: 606785
Ovaj mjesec: 1841
Ovaj tjedan: 22
Facebook stranica škole

 

Novinarska grupa "Cesarček"

English club

Lumen

Oglasna ploča

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT NOĆ KNJIGE
Autor: Miljenko Ilić, 29. 4. 2021.

Organizacijom Noći knjige – Dan hrvatske knjige i Svjetski dan knjige i autorskog prava – objedinjeni su u jedinstvenu manifestaciju. U Godini čitanja, koja obuhvaća sva događanja povezana s knjigom u 2021., održana je jubilarna deseta Noć knjige. Ovogodišnja tema Ljekovita moć knjige ukazala je na važnu ulogu knjige i vrijednosti čitanja.

Navedenu manifestaciju u školi smo obilježili projektom Noć knjige koji su pripremile i provele učiteljice Hrvatskog, Njemačkog i Engleskog jezika sa stručnom suradnicom knjižničarkom. Sudjelovali su učenici od 1. do 8. razreda, a projekt je proveden tijekom redovne nastave od 19. do 23. travnja.


Na satu Engleskog jezika u PŠ Škarićevo iskoristili smo činjenicu da su četvrtaši i prvašići u kombiniranom odjeljenju. „Veliki“ četvrtaši na trenutak su preuzeli ulogu učiteljice i podučili malene o svijetu gusjenica i leptira. Nakon uvodnog razgovora pročitali su im priču o gladnoj gusjenici („A hungry caterpillar”) iz prekrasno ilustrirane slikovnice. Priču su prvašići pratili s velikim zanimanjem, a potom je uslijedila izrada razredne gusjenice koja krasi zid učionice. Bio je to poseban dan kako za četvrtaše koji su vrlo zanimljivo održali sat stranog jezika, tako i za prvašiće koji su uživali u danu provedenom uz posebnu priču ispričanu na poseban način!

U 5. a i 5. b razredu na satu Engleskog jezika razgovaralo se o tome zašto volimo knjige:

Little critics

„I like the book because you can have fun, be excited and learn something." (L.K.5.b)
„....touching and beautiful story..." (T.Ž.5.b)
„the book shows the right values and human qualities..." (T.B.5.b)
„It shows how strong, brave and smart kids can be and that we can do anything if we work together." (T.Š.5.b)
„I would recommend the book because of all the beautiful and sad and funny moment. (T.P.5.b)
„On a scale of 1/10, I would give it an 11." (A.B.5.a)
„It has many illustrations." (F.Š.5.a)

Na satu Njemačkog jezika učenici 6. a su s učiteljicom razgovarali o tome zašto je važno čitati na stranom jeziku. Istaknuli su da čitanjem proširuju vokabular na stranom jeziku, razvijaju i uvježbavaju tehniku izražajnog čitanja te da čitanjem proširuju svoja dosadašnja znanja. Prisjetili su se knjige Ben liebt Anna (Peter Härtling). Zajedno su pročitali ulomak, odredili glavne likove i temu. Tema je njima bliska, a to je prva ljubav (Die erste Liebe). U wordwallu su učenici okarakterizirali likove te su uz pomoć osobina likova napravili Vennov dijagram. Odredili su Benove i Annine osobine i pronašli zajedničke (10 Jahre alt, vierte Klasse, Freundschaft…).  

Na satu Hrvatskog jezika Ivor i Miran iz 7. b svoje su razredne kolege i kolegice podsjetili zašto je važno čitati:

  • tko redovito čita knjige, svakoga dana nauči nešto novo
  • čitanjem proširujemo rječnik
  • čitanje nas čini boljom osobom
  • čitanjem oštrimo um, jačamo koncentraciju i pamćenje
  • čitanjem ublažavamo simptome depresije
  • čitanje nas opušta.

U školskoj su knjižnici pripremljene različite aktivnosti u kojima su sudjelovali učenici 5. a, 7. a, 7. b te 8. a i 8. c razreda. Ostvarene su uz podršku učitelja Informatike Miljenka Ilića. Učenici petog razreda sudjelovanjem u kvizu na zabavan su način provjerili znanje o navedenoj manifestaciji kao i o poznavanju osnovnih pojmova iz knjižničarstva. Odabirom nedostajućih riječi učenici sedmih razreda upoznali su lijepe citate o knjigama i čitanju poznatih hrvatskih i svjetskih pisaca i znanstvenika dok su frazeme hrvatskog jezika otkrivali učenici osmih razreda te potom sudjelovali u Bijegu iz knjižnice. Najuspješniji su učenici i nagrađeni! U navedene aktivnosti mogli su se uključili svi zainteresirani učenici putem poveznica na stranicama Virtualne školske knjižnice.

učiteljice Melita Majsec-Dragčević, Martina Petriško, Sanja Belošević, Kornelija Hanžek i stručna suradnica knjižničarka Gordana Gregurović Petrović





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT NOĆ KNJIGE
Autor: Miljenko Ilić, 29. 4. 2021.

Organizacijom Noći knjige – Dan hrvatske knjige i Svjetski dan knjige i autorskog prava – objedinjeni su u jedinstvenu manifestaciju. U Godini čitanja, koja obuhvaća sva događanja povezana s knjigom u 2021., održana je jubilarna deseta Noć knjige. Ovogodišnja tema Ljekovita moć knjige ukazala je na važnu ulogu knjige i vrijednosti čitanja.

Navedenu manifestaciju u školi smo obilježili projektom Noć knjige koji su pripremile i provele učiteljice Hrvatskog, Njemačkog i Engleskog jezika sa stručnom suradnicom knjižničarkom. Sudjelovali su učenici od 1. do 8. razreda, a projekt je proveden tijekom redovne nastave od 19. do 23. travnja.


Na satu Engleskog jezika u PŠ Škarićevo iskoristili smo činjenicu da su četvrtaši i prvašići u kombiniranom odjeljenju. „Veliki“ četvrtaši na trenutak su preuzeli ulogu učiteljice i podučili malene o svijetu gusjenica i leptira. Nakon uvodnog razgovora pročitali su im priču o gladnoj gusjenici („A hungry caterpillar”) iz prekrasno ilustrirane slikovnice. Priču su prvašići pratili s velikim zanimanjem, a potom je uslijedila izrada razredne gusjenice koja krasi zid učionice. Bio je to poseban dan kako za četvrtaše koji su vrlo zanimljivo održali sat stranog jezika, tako i za prvašiće koji su uživali u danu provedenom uz posebnu priču ispričanu na poseban način!

U 5. a i 5. b razredu na satu Engleskog jezika razgovaralo se o tome zašto volimo knjige:

Little critics

„I like the book because you can have fun, be excited and learn something." (L.K.5.b)
„....touching and beautiful story..." (T.Ž.5.b)
„the book shows the right values and human qualities..." (T.B.5.b)
„It shows how strong, brave and smart kids can be and that we can do anything if we work together." (T.Š.5.b)
„I would recommend the book because of all the beautiful and sad and funny moment. (T.P.5.b)
„On a scale of 1/10, I would give it an 11." (A.B.5.a)
„It has many illustrations." (F.Š.5.a)

Na satu Njemačkog jezika učenici 6. a su s učiteljicom razgovarali o tome zašto je važno čitati na stranom jeziku. Istaknuli su da čitanjem proširuju vokabular na stranom jeziku, razvijaju i uvježbavaju tehniku izražajnog čitanja te da čitanjem proširuju svoja dosadašnja znanja. Prisjetili su se knjige Ben liebt Anna (Peter Härtling). Zajedno su pročitali ulomak, odredili glavne likove i temu. Tema je njima bliska, a to je prva ljubav (Die erste Liebe). U wordwallu su učenici okarakterizirali likove te su uz pomoć osobina likova napravili Vennov dijagram. Odredili su Benove i Annine osobine i pronašli zajedničke (10 Jahre alt, vierte Klasse, Freundschaft…).  

Na satu Hrvatskog jezika Ivor i Miran iz 7. b svoje su razredne kolege i kolegice podsjetili zašto je važno čitati:

  • tko redovito čita knjige, svakoga dana nauči nešto novo
  • čitanjem proširujemo rječnik
  • čitanje nas čini boljom osobom
  • čitanjem oštrimo um, jačamo koncentraciju i pamćenje
  • čitanjem ublažavamo simptome depresije
  • čitanje nas opušta.

U školskoj su knjižnici pripremljene različite aktivnosti u kojima su sudjelovali učenici 5. a, 7. a, 7. b te 8. a i 8. c razreda. Ostvarene su uz podršku učitelja Informatike Miljenka Ilića. Učenici petog razreda sudjelovanjem u kvizu na zabavan su način provjerili znanje o navedenoj manifestaciji kao i o poznavanju osnovnih pojmova iz knjižničarstva. Odabirom nedostajućih riječi učenici sedmih razreda upoznali su lijepe citate o knjigama i čitanju poznatih hrvatskih i svjetskih pisaca i znanstvenika dok su frazeme hrvatskog jezika otkrivali učenici osmih razreda te potom sudjelovali u Bijegu iz knjižnice. Najuspješniji su učenici i nagrađeni! U navedene aktivnosti mogli su se uključili svi zainteresirani učenici putem poveznica na stranicama Virtualne školske knjižnice.

učiteljice Melita Majsec-Dragčević, Martina Petriško, Sanja Belošević, Kornelija Hanžek i stručna suradnica knjižničarka Gordana Gregurović Petrović





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT NOĆ KNJIGE
Autor: Miljenko Ilić, 29. 4. 2021.

Organizacijom Noći knjige – Dan hrvatske knjige i Svjetski dan knjige i autorskog prava – objedinjeni su u jedinstvenu manifestaciju. U Godini čitanja, koja obuhvaća sva događanja povezana s knjigom u 2021., održana je jubilarna deseta Noć knjige. Ovogodišnja tema Ljekovita moć knjige ukazala je na važnu ulogu knjige i vrijednosti čitanja.

Navedenu manifestaciju u školi smo obilježili projektom Noć knjige koji su pripremile i provele učiteljice Hrvatskog, Njemačkog i Engleskog jezika sa stručnom suradnicom knjižničarkom. Sudjelovali su učenici od 1. do 8. razreda, a projekt je proveden tijekom redovne nastave od 19. do 23. travnja.


Na satu Engleskog jezika u PŠ Škarićevo iskoristili smo činjenicu da su četvrtaši i prvašići u kombiniranom odjeljenju. „Veliki“ četvrtaši na trenutak su preuzeli ulogu učiteljice i podučili malene o svijetu gusjenica i leptira. Nakon uvodnog razgovora pročitali su im priču o gladnoj gusjenici („A hungry caterpillar”) iz prekrasno ilustrirane slikovnice. Priču su prvašići pratili s velikim zanimanjem, a potom je uslijedila izrada razredne gusjenice koja krasi zid učionice. Bio je to poseban dan kako za četvrtaše koji su vrlo zanimljivo održali sat stranog jezika, tako i za prvašiće koji su uživali u danu provedenom uz posebnu priču ispričanu na poseban način!

U 5. a i 5. b razredu na satu Engleskog jezika razgovaralo se o tome zašto volimo knjige:

Little critics

„I like the book because you can have fun, be excited and learn something." (L.K.5.b)
„....touching and beautiful story..." (T.Ž.5.b)
„the book shows the right values and human qualities..." (T.B.5.b)
„It shows how strong, brave and smart kids can be and that we can do anything if we work together." (T.Š.5.b)
„I would recommend the book because of all the beautiful and sad and funny moment. (T.P.5.b)
„On a scale of 1/10, I would give it an 11." (A.B.5.a)
„It has many illustrations." (F.Š.5.a)

Na satu Njemačkog jezika učenici 6. a su s učiteljicom razgovarali o tome zašto je važno čitati na stranom jeziku. Istaknuli su da čitanjem proširuju vokabular na stranom jeziku, razvijaju i uvježbavaju tehniku izražajnog čitanja te da čitanjem proširuju svoja dosadašnja znanja. Prisjetili su se knjige Ben liebt Anna (Peter Härtling). Zajedno su pročitali ulomak, odredili glavne likove i temu. Tema je njima bliska, a to je prva ljubav (Die erste Liebe). U wordwallu su učenici okarakterizirali likove te su uz pomoć osobina likova napravili Vennov dijagram. Odredili su Benove i Annine osobine i pronašli zajedničke (10 Jahre alt, vierte Klasse, Freundschaft…).  

Na satu Hrvatskog jezika Ivor i Miran iz 7. b svoje su razredne kolege i kolegice podsjetili zašto je važno čitati:

  • tko redovito čita knjige, svakoga dana nauči nešto novo
  • čitanjem proširujemo rječnik
  • čitanje nas čini boljom osobom
  • čitanjem oštrimo um, jačamo koncentraciju i pamćenje
  • čitanjem ublažavamo simptome depresije
  • čitanje nas opušta.

U školskoj su knjižnici pripremljene različite aktivnosti u kojima su sudjelovali učenici 5. a, 7. a, 7. b te 8. a i 8. c razreda. Ostvarene su uz podršku učitelja Informatike Miljenka Ilića. Učenici petog razreda sudjelovanjem u kvizu na zabavan su način provjerili znanje o navedenoj manifestaciji kao i o poznavanju osnovnih pojmova iz knjižničarstva. Odabirom nedostajućih riječi učenici sedmih razreda upoznali su lijepe citate o knjigama i čitanju poznatih hrvatskih i svjetskih pisaca i znanstvenika dok su frazeme hrvatskog jezika otkrivali učenici osmih razreda te potom sudjelovali u Bijegu iz knjižnice. Najuspješniji su učenici i nagrađeni! U navedene aktivnosti mogli su se uključili svi zainteresirani učenici putem poveznica na stranicama Virtualne školske knjižnice.

učiteljice Melita Majsec-Dragčević, Martina Petriško, Sanja Belošević, Kornelija Hanžek i stručna suradnica knjižničarka Gordana Gregurović Petrović





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju