Obradom lektirnog naslova Plavo nebo Andree Peterlik-Huseinović u 2. a razredu promicana je kultura čitanja. Nastavu su održale stručna suradnica knjižničarka Gordana Gregurović Petrović i učiteljica Tamara Šćuric. Koristeći stranice Međunarodne dječje digitalne knjižnice (ICDL), učenici su slikovnicu osim u tiskanom obliku upoznali i u digitalnom formatu. Priču su pratili s velikim zanimanjem te aktivno sudjelovali i u drugim aktivnostima: rješavanju radnih listića, interaktivnoj igri izrađenoj u digitalnom alatu LearningApps i korištenju Emoso lutki. Potaknuti pričom i Emoso lutkama prepoznavali su, imenovali i izražavali različite emocije te ih povezali s osobnim iskustvima. Umjetničke ilustracije slikovnice pobudile su kod učenika osjećaj za lijepo i potaknule ih na kreativno izražavanje u izradi straničnika.
Pripremile knjižničarka i učiteljica 2. a
Obradom lektirnog naslova Plavo nebo Andree Peterlik-Huseinović u 2. a razredu promicana je kultura čitanja. Nastavu su održale stručna suradnica knjižničarka Gordana Gregurović Petrović i učiteljica Tamara Šćuric. Koristeći stranice Međunarodne dječje digitalne knjižnice (ICDL), učenici su slikovnicu osim u tiskanom obliku upoznali i u digitalnom formatu. Priču su pratili s velikim zanimanjem te aktivno sudjelovali i u drugim aktivnostima: rješavanju radnih listića, interaktivnoj igri izrađenoj u digitalnom alatu LearningApps i korištenju Emoso lutki. Potaknuti pričom i Emoso lutkama prepoznavali su, imenovali i izražavali različite emocije te ih povezali s osobnim iskustvima. Umjetničke ilustracije slikovnice pobudile su kod učenika osjećaj za lijepo i potaknule ih na kreativno izražavanje u izradi straničnika.
Pripremile knjižničarka i učiteljica 2. a
Obradom lektirnog naslova Plavo nebo Andree Peterlik-Huseinović u 2. a razredu promicana je kultura čitanja. Nastavu su održale stručna suradnica knjižničarka Gordana Gregurović Petrović i učiteljica Tamara Šćuric. Koristeći stranice Međunarodne dječje digitalne knjižnice (ICDL), učenici su slikovnicu osim u tiskanom obliku upoznali i u digitalnom formatu. Priču su pratili s velikim zanimanjem te aktivno sudjelovali i u drugim aktivnostima: rješavanju radnih listića, interaktivnoj igri izrađenoj u digitalnom alatu LearningApps i korištenju Emoso lutki. Potaknuti pričom i Emoso lutkama prepoznavali su, imenovali i izražavali različite emocije te ih povezali s osobnim iskustvima. Umjetničke ilustracije slikovnice pobudile su kod učenika osjećaj za lijepo i potaknule ih na kreativno izražavanje u izradi straničnika.
Pripremile knjižničarka i učiteljica 2. a