Ove godine naša je škola bila domaćin - LiDraNo 2011. -literarno, dramsko-scensko, novinarsko, radijsko, filmsko i videostvaralaštvo učenika osnovnih škola te je ugostila oko 118 učenika i 30-tak mentora.
S obzirom da nam Lidrano nudi slobodu stvaralaštva učenika i družina, osobno stvaralačko izražavanje i dobrovoljnost sudjelovanja vjerujem da ćemo svi danas uživati u prikazima što su nam pripremili učenici i njihovi mentori - naglasio je ravnatelj škole M. Videković, prof. I zaista je tako bilo.
Nakon svih prikaza, čitanja radova, gledanje i slušanja video i audio uradak za državni lidrano predloženi su slijedeći učenici i škole:
Sjednica Županijskog povjerenstva za literarno stvaralaštvo u sastavu Branka Jagić i Vlasta Horvatić-Gmaz održana je 14. veljače 2011. Krapini. Nakon uvida u sve pristigle radove dostavljene pod zaporkom (uz naznaku razreda kojeg učenik polazi), povjerenstvo jednoglasno odabire sljedeće radove za državnu razinu natjecanja:
U konkurenciji osnovnih škola:
1. Nezaboravni susret, CVIJET 15011, uč. Julija Franciska Kucelj, 6. razred, OŠ Stubičke Toplice, voditeljica:Tatjana Benko;
2. Dvojezični žir, CUNI 19090, uč. Ida Matilda Repar 3. razred OŠ D. Stubica, voditeljica: Tatjana Benko;
3. Vrtić za mačke, VRTIĆ 53222, uč. Ivan Gorup, 5. razred, OŠ AM Klanjec, voditeljica: Barbara Beronja
4. Jednaki, ali različiti, SRCE 12369, uč. Josipa Varjačić, 8. razred, OŠ Đurmanec, voditeljica: Martina Ljubić;
5. Teško je kad telefon šuti, a kamo li čovjek, HOODI 26126, uč. Klara Kunštek,8. razred, OŠ AC Krapina, voditeljica Vlasta Meštrović;
Povjerenstvo u sastavu Biserka Jakšić i Ljiljana Pavlina je 14. veljače 2011. godine razmotrilo prispjele novinarske radove i Državnom povjerenstvu predlaže tri rada učenika osnovnih škola (od njih sedam).
Naslov: Osmaši i promili (samostalni novinarski rad)
Autor: Filip Bakran, OŠ KŠG Zabok
Obrazloženje: Iako tematizira društveni problem alkoholizma mladih, ne podliježe subjektivnom generacijskom viđenju, već o tome objektivno i kritički progovara. Tekst je uravnotežen i nema namjeru osuđivati, već potaknuti na razmišljanje. Autor poznaje strukturu novinskog teksta i dobro zna upotrijebiti nadnaslov, naslov, podnaslov i međunaslove.
Naslov: Neki se postupci teško opraštaju, ali nikada ne zaboravljaju (putopisna reportaža)
Autor: Ivica Rusan; OŠ Gornja Stubica;
Obrazloženje: Iako je tema obrađena bezbroj puta reportaža pokazuje da uvijek ima mjesta jednom novom viđenju nedavne hrvatske povijesti. Tekst je potkrijepljen činjenicama i podacima o viđenom. Bez obzira što donosi osobni doživljaj, autor ne upada u zamku patetičnosti i moraliziranja.
Naslov: Tko je osmaš?(kritika)
Autor: Ana Klemar, OŠ AK Zlatar
Obrazloženje: Tekst odlikuje britka i kratka rečenica i pokazuje objektivan pristup problemu odrastanja.
Pored izabranih radova, na državnu smotru se bez prosudbe (premalen broj pristiglih u konkurenciji) šalju i :
školski listovi srednjih škola: ŠUDIGO-a Zabok – Tabula nova te SŠ Krapina – Pet plus; i osnovnih škola: OŠ AK Zlatar – Iskrice i OŠ pri bolnici Kr. Toplice – Djetlić;
filmski radovi: OŠ Bedekovčina – Hrvatska traži kometu i SŠ Konjščina – Budućnost mladih;
Prijedlog Županijskog povjerenstva KZŽ za Državnu smotru «LIDRANO 2011», dramsko-scenski izraz, kategorija grupnih nastupa je sljedeći:
1. dramsko-scenska igra / predstava «Alisa u zemlji čudesa“, autor- sami učenici dramske grupe po motivima L. Carrolla i koju su izveli učenici Osnovne škole učenici OŠ AC Krapina, voditeljica učenika Gordana Kučinić;
2. dramsko –scenska igra „A kaj je to?“, autorice Pavice Iveković, i koju su izveli učenici OŠ Tuhelj, voditeljica učenika Pavica Iveković.
3. lutkarska predstava „Škola smijanja“, prerada teksta Sanje Pilić od samih učenika lutkarske grupe, a u izvedbi učenika OŠ KŠG Zabok, voditeljice: Ruža Novak i Ljiljana Mokrovčak;
Ove godine naša je škola bila domaćin - LiDraNo 2011. -literarno, dramsko-scensko, novinarsko, radijsko, filmsko i videostvaralaštvo učenika osnovnih škola te je ugostila oko 118 učenika i 30-tak mentora.
S obzirom da nam Lidrano nudi slobodu stvaralaštva učenika i družina, osobno stvaralačko izražavanje i dobrovoljnost sudjelovanja vjerujem da ćemo svi danas uživati u prikazima što su nam pripremili učenici i njihovi mentori - naglasio je ravnatelj škole M. Videković, prof. I zaista je tako bilo.
Nakon svih prikaza, čitanja radova, gledanje i slušanja video i audio uradak za državni lidrano predloženi su slijedeći učenici i škole:
Sjednica Županijskog povjerenstva za literarno stvaralaštvo u sastavu Branka Jagić i Vlasta Horvatić-Gmaz održana je 14. veljače 2011. Krapini. Nakon uvida u sve pristigle radove dostavljene pod zaporkom (uz naznaku razreda kojeg učenik polazi), povjerenstvo jednoglasno odabire sljedeće radove za državnu razinu natjecanja:
U konkurenciji osnovnih škola:
1. Nezaboravni susret, CVIJET 15011, uč. Julija Franciska Kucelj, 6. razred, OŠ Stubičke Toplice, voditeljica:Tatjana Benko;
2. Dvojezični žir, CUNI 19090, uč. Ida Matilda Repar 3. razred OŠ D. Stubica, voditeljica: Tatjana Benko;
3. Vrtić za mačke, VRTIĆ 53222, uč. Ivan Gorup, 5. razred, OŠ AM Klanjec, voditeljica: Barbara Beronja
4. Jednaki, ali različiti, SRCE 12369, uč. Josipa Varjačić, 8. razred, OŠ Đurmanec, voditeljica: Martina Ljubić;
5. Teško je kad telefon šuti, a kamo li čovjek, HOODI 26126, uč. Klara Kunštek,8. razred, OŠ AC Krapina, voditeljica Vlasta Meštrović;
Povjerenstvo u sastavu Biserka Jakšić i Ljiljana Pavlina je 14. veljače 2011. godine razmotrilo prispjele novinarske radove i Državnom povjerenstvu predlaže tri rada učenika osnovnih škola (od njih sedam).
Naslov: Osmaši i promili (samostalni novinarski rad)
Autor: Filip Bakran, OŠ KŠG Zabok
Obrazloženje: Iako tematizira društveni problem alkoholizma mladih, ne podliježe subjektivnom generacijskom viđenju, već o tome objektivno i kritički progovara. Tekst je uravnotežen i nema namjeru osuđivati, već potaknuti na razmišljanje. Autor poznaje strukturu novinskog teksta i dobro zna upotrijebiti nadnaslov, naslov, podnaslov i međunaslove.
Naslov: Neki se postupci teško opraštaju, ali nikada ne zaboravljaju (putopisna reportaža)
Autor: Ivica Rusan; OŠ Gornja Stubica;
Obrazloženje: Iako je tema obrađena bezbroj puta reportaža pokazuje da uvijek ima mjesta jednom novom viđenju nedavne hrvatske povijesti. Tekst je potkrijepljen činjenicama i podacima o viđenom. Bez obzira što donosi osobni doživljaj, autor ne upada u zamku patetičnosti i moraliziranja.
Naslov: Tko je osmaš?(kritika)
Autor: Ana Klemar, OŠ AK Zlatar
Obrazloženje: Tekst odlikuje britka i kratka rečenica i pokazuje objektivan pristup problemu odrastanja.
Pored izabranih radova, na državnu smotru se bez prosudbe (premalen broj pristiglih u konkurenciji) šalju i :
školski listovi srednjih škola: ŠUDIGO-a Zabok – Tabula nova te SŠ Krapina – Pet plus; i osnovnih škola: OŠ AK Zlatar – Iskrice i OŠ pri bolnici Kr. Toplice – Djetlić;
filmski radovi: OŠ Bedekovčina – Hrvatska traži kometu i SŠ Konjščina – Budućnost mladih;
Prijedlog Županijskog povjerenstva KZŽ za Državnu smotru «LIDRANO 2011», dramsko-scenski izraz, kategorija grupnih nastupa je sljedeći:
1. dramsko-scenska igra / predstava «Alisa u zemlji čudesa“, autor- sami učenici dramske grupe po motivima L. Carrolla i koju su izveli učenici Osnovne škole učenici OŠ AC Krapina, voditeljica učenika Gordana Kučinić;
2. dramsko –scenska igra „A kaj je to?“, autorice Pavice Iveković, i koju su izveli učenici OŠ Tuhelj, voditeljica učenika Pavica Iveković.
3. lutkarska predstava „Škola smijanja“, prerada teksta Sanje Pilić od samih učenika lutkarske grupe, a u izvedbi učenika OŠ KŠG Zabok, voditeljice: Ruža Novak i Ljiljana Mokrovčak;
Ove godine naša je škola bila domaćin - LiDraNo 2011. -literarno, dramsko-scensko, novinarsko, radijsko, filmsko i videostvaralaštvo učenika osnovnih škola te je ugostila oko 118 učenika i 30-tak mentora.
S obzirom da nam Lidrano nudi slobodu stvaralaštva učenika i družina, osobno stvaralačko izražavanje i dobrovoljnost sudjelovanja vjerujem da ćemo svi danas uživati u prikazima što su nam pripremili učenici i njihovi mentori - naglasio je ravnatelj škole M. Videković, prof. I zaista je tako bilo.
Nakon svih prikaza, čitanja radova, gledanje i slušanja video i audio uradak za državni lidrano predloženi su slijedeći učenici i škole:
Sjednica Županijskog povjerenstva za literarno stvaralaštvo u sastavu Branka Jagić i Vlasta Horvatić-Gmaz održana je 14. veljače 2011. Krapini. Nakon uvida u sve pristigle radove dostavljene pod zaporkom (uz naznaku razreda kojeg učenik polazi), povjerenstvo jednoglasno odabire sljedeće radove za državnu razinu natjecanja:
U konkurenciji osnovnih škola:
1. Nezaboravni susret, CVIJET 15011, uč. Julija Franciska Kucelj, 6. razred, OŠ Stubičke Toplice, voditeljica:Tatjana Benko;
2. Dvojezični žir, CUNI 19090, uč. Ida Matilda Repar 3. razred OŠ D. Stubica, voditeljica: Tatjana Benko;
3. Vrtić za mačke, VRTIĆ 53222, uč. Ivan Gorup, 5. razred, OŠ AM Klanjec, voditeljica: Barbara Beronja
4. Jednaki, ali različiti, SRCE 12369, uč. Josipa Varjačić, 8. razred, OŠ Đurmanec, voditeljica: Martina Ljubić;
5. Teško je kad telefon šuti, a kamo li čovjek, HOODI 26126, uč. Klara Kunštek,8. razred, OŠ AC Krapina, voditeljica Vlasta Meštrović;
Povjerenstvo u sastavu Biserka Jakšić i Ljiljana Pavlina je 14. veljače 2011. godine razmotrilo prispjele novinarske radove i Državnom povjerenstvu predlaže tri rada učenika osnovnih škola (od njih sedam).
Naslov: Osmaši i promili (samostalni novinarski rad)
Autor: Filip Bakran, OŠ KŠG Zabok
Obrazloženje: Iako tematizira društveni problem alkoholizma mladih, ne podliježe subjektivnom generacijskom viđenju, već o tome objektivno i kritički progovara. Tekst je uravnotežen i nema namjeru osuđivati, već potaknuti na razmišljanje. Autor poznaje strukturu novinskog teksta i dobro zna upotrijebiti nadnaslov, naslov, podnaslov i međunaslove.
Naslov: Neki se postupci teško opraštaju, ali nikada ne zaboravljaju (putopisna reportaža)
Autor: Ivica Rusan; OŠ Gornja Stubica;
Obrazloženje: Iako je tema obrađena bezbroj puta reportaža pokazuje da uvijek ima mjesta jednom novom viđenju nedavne hrvatske povijesti. Tekst je potkrijepljen činjenicama i podacima o viđenom. Bez obzira što donosi osobni doživljaj, autor ne upada u zamku patetičnosti i moraliziranja.
Naslov: Tko je osmaš?(kritika)
Autor: Ana Klemar, OŠ AK Zlatar
Obrazloženje: Tekst odlikuje britka i kratka rečenica i pokazuje objektivan pristup problemu odrastanja.
Pored izabranih radova, na državnu smotru se bez prosudbe (premalen broj pristiglih u konkurenciji) šalju i :
školski listovi srednjih škola: ŠUDIGO-a Zabok – Tabula nova te SŠ Krapina – Pet plus; i osnovnih škola: OŠ AK Zlatar – Iskrice i OŠ pri bolnici Kr. Toplice – Djetlić;
filmski radovi: OŠ Bedekovčina – Hrvatska traži kometu i SŠ Konjščina – Budućnost mladih;
Prijedlog Županijskog povjerenstva KZŽ za Državnu smotru «LIDRANO 2011», dramsko-scenski izraz, kategorija grupnih nastupa je sljedeći:
1. dramsko-scenska igra / predstava «Alisa u zemlji čudesa“, autor- sami učenici dramske grupe po motivima L. Carrolla i koju su izveli učenici Osnovne škole učenici OŠ AC Krapina, voditeljica učenika Gordana Kučinić;
2. dramsko –scenska igra „A kaj je to?“, autorice Pavice Iveković, i koju su izveli učenici OŠ Tuhelj, voditeljica učenika Pavica Iveković.
3. lutkarska predstava „Škola smijanja“, prerada teksta Sanje Pilić od samih učenika lutkarske grupe, a u izvedbi učenika OŠ KŠG Zabok, voditeljice: Ruža Novak i Ljiljana Mokrovčak;