Od početka školske godine projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ promicali smo kulturu čitanja kao osobitu društvenu vrijednost. U projektu su sudjelovali učenici četvrtog razreda matične i područnih škola Podgora i Škarićevo. Voditeljica projekta bila je stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljica Martine Štrok, Gordane Pavić, Dubravke Pernjek i Romine Topolovec. S obzirom na to da čitanje pruža mogućnost stjecanja novih spoznaja, povećanja tolerancije i širenja vidika, čitanjem i promišljanjem o pročitanom poticali smo međusobno uvažavanje i prihvaćanje. Također, promicali smo i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive i vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca, a time i zajednice. Čitanje naglas, u kojem su sudjelovali svi učenici, izmjenjivano je raznovrsnim aktivnostima čime su učenici unaprjeđivali vještine čitanja, stjecali nova znanja i iskustva, razvijali kritičko mišljenje, maštu i kreativnost te bogatili rječnik. Također, upoznali su izvore znanja u tiskanom i digitalnom obliku. Aktivnim sudjelovanjem i izvršavanjem zadataka iskazali su interes i zadovoljstvo ovakvim načinom rada.
Atmosferu i tijek aktivnosti pogledajte u fotogaleriji.
Pripremila knjižničarka
Od početka školske godine projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ promicali smo kulturu čitanja kao osobitu društvenu vrijednost. U projektu su sudjelovali učenici četvrtog razreda matične i područnih škola Podgora i Škarićevo. Voditeljica projekta bila je stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljica Martine Štrok, Gordane Pavić, Dubravke Pernjek i Romine Topolovec. S obzirom na to da čitanje pruža mogućnost stjecanja novih spoznaja, povećanja tolerancije i širenja vidika, čitanjem i promišljanjem o pročitanom poticali smo međusobno uvažavanje i prihvaćanje. Također, promicali smo i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive i vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca, a time i zajednice. Čitanje naglas, u kojem su sudjelovali svi učenici, izmjenjivano je raznovrsnim aktivnostima čime su učenici unaprjeđivali vještine čitanja, stjecali nova znanja i iskustva, razvijali kritičko mišljenje, maštu i kreativnost te bogatili rječnik. Također, upoznali su izvore znanja u tiskanom i digitalnom obliku. Aktivnim sudjelovanjem i izvršavanjem zadataka iskazali su interes i zadovoljstvo ovakvim načinom rada.
Atmosferu i tijek aktivnosti pogledajte u fotogaleriji.
Pripremila knjižničarka
Od početka školske godine projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ promicali smo kulturu čitanja kao osobitu društvenu vrijednost. U projektu su sudjelovali učenici četvrtog razreda matične i područnih škola Podgora i Škarićevo. Voditeljica projekta bila je stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljica Martine Štrok, Gordane Pavić, Dubravke Pernjek i Romine Topolovec. S obzirom na to da čitanje pruža mogućnost stjecanja novih spoznaja, povećanja tolerancije i širenja vidika, čitanjem i promišljanjem o pročitanom poticali smo međusobno uvažavanje i prihvaćanje. Također, promicali smo i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive i vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca, a time i zajednice. Čitanje naglas, u kojem su sudjelovali svi učenici, izmjenjivano je raznovrsnim aktivnostima čime su učenici unaprjeđivali vještine čitanja, stjecali nova znanja i iskustva, razvijali kritičko mišljenje, maštu i kreativnost te bogatili rječnik. Također, upoznali su izvore znanja u tiskanom i digitalnom obliku. Aktivnim sudjelovanjem i izvršavanjem zadataka iskazali su interes i zadovoljstvo ovakvim načinom rada.
Atmosferu i tijek aktivnosti pogledajte u fotogaleriji.
Pripremila knjižničarka