preskoči na sadržaj

Osnovna škola Augusta Cesarca Krapina

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 6. 2011.

Ukupno: 606785
Ovaj mjesec: 1841
Ovaj tjedan: 22
Facebook stranica škole

 

Novinarska grupa "Cesarček"

English club

Lumen

Oglasna ploča

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I ove smo godine čitali naglas
Autor: Miljenko Ilić, 3. 2. 2023.

Od početka školske godine projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ promicali smo kulturu čitanja kao osobitu društvenu vrijednost. U projektu su sudjelovali učenici četvrtog razreda matične i područnih škola Podgora i Škarićevo. Voditeljica projekta bila je stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljica Martine Štrok, Gordane Pavić, Dubravke Pernjek i Romine Topolovec. S obzirom na to da čitanje pruža mogućnost stjecanja novih spoznaja, povećanja tolerancije i širenja vidika, čitanjem i promišljanjem o pročitanom poticali smo međusobno uvažavanje i prihvaćanje. Također, promicali smo i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive i vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca, a time i zajednice. Čitanje naglas, u kojem su sudjelovali svi učenici, izmjenjivano je raznovrsnim aktivnostima čime su učenici unaprjeđivali  vještine čitanja, stjecali nova znanja i iskustva, razvijali kritičko mišljenje, maštu i kreativnost te bogatili rječnik. Također, upoznali su izvore znanja u tiskanom i digitalnom obliku. Aktivnim sudjelovanjem i izvršavanjem zadataka iskazali su interes i zadovoljstvo ovakvim načinom rada.

Atmosferu i tijek aktivnosti pogledajte u fotogaleriji.

Pripremila knjižničarka






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I ove smo godine čitali naglas
Autor: Miljenko Ilić, 3. 2. 2023.

Od početka školske godine projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ promicali smo kulturu čitanja kao osobitu društvenu vrijednost. U projektu su sudjelovali učenici četvrtog razreda matične i područnih škola Podgora i Škarićevo. Voditeljica projekta bila je stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljica Martine Štrok, Gordane Pavić, Dubravke Pernjek i Romine Topolovec. S obzirom na to da čitanje pruža mogućnost stjecanja novih spoznaja, povećanja tolerancije i širenja vidika, čitanjem i promišljanjem o pročitanom poticali smo međusobno uvažavanje i prihvaćanje. Također, promicali smo i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive i vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca, a time i zajednice. Čitanje naglas, u kojem su sudjelovali svi učenici, izmjenjivano je raznovrsnim aktivnostima čime su učenici unaprjeđivali  vještine čitanja, stjecali nova znanja i iskustva, razvijali kritičko mišljenje, maštu i kreativnost te bogatili rječnik. Također, upoznali su izvore znanja u tiskanom i digitalnom obliku. Aktivnim sudjelovanjem i izvršavanjem zadataka iskazali su interes i zadovoljstvo ovakvim načinom rada.

Atmosferu i tijek aktivnosti pogledajte u fotogaleriji.

Pripremila knjižničarka






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I ove smo godine čitali naglas
Autor: Miljenko Ilić, 3. 2. 2023.

Od početka školske godine projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ promicali smo kulturu čitanja kao osobitu društvenu vrijednost. U projektu su sudjelovali učenici četvrtog razreda matične i područnih škola Podgora i Škarićevo. Voditeljica projekta bila je stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljica Martine Štrok, Gordane Pavić, Dubravke Pernjek i Romine Topolovec. S obzirom na to da čitanje pruža mogućnost stjecanja novih spoznaja, povećanja tolerancije i širenja vidika, čitanjem i promišljanjem o pročitanom poticali smo međusobno uvažavanje i prihvaćanje. Također, promicali smo i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive i vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca, a time i zajednice. Čitanje naglas, u kojem su sudjelovali svi učenici, izmjenjivano je raznovrsnim aktivnostima čime su učenici unaprjeđivali  vještine čitanja, stjecali nova znanja i iskustva, razvijali kritičko mišljenje, maštu i kreativnost te bogatili rječnik. Također, upoznali su izvore znanja u tiskanom i digitalnom obliku. Aktivnim sudjelovanjem i izvršavanjem zadataka iskazali su interes i zadovoljstvo ovakvim načinom rada.

Atmosferu i tijek aktivnosti pogledajte u fotogaleriji.

Pripremila knjižničarka






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju