Učenici 1. a i učenici 1. b razreda sa svojim učiteljicama Andreom Herceg i Ivanom Frajzman posjetili su školsku knjižnicu. Nastavu je održala stručna suradnica knjižničarka koja je tom prilikom učenike upoznala s prostorom knjižnice, knjižničnom građom i njenim smještajem na policama. Uz pravila ponašanja u knjižnici, razgovorom o tome što knjige vole, a što ne vole, ponovili su zašto je važno čitati knjige i kako se prema posuđenima treba odnositi. Potom su upoznali slikovnice za svoj uzrast, način i pravila njihova posuđivanja kao i razliku između knjižnice i knjižare.
Na kraju sata svi su učenici samostalno posudili slikovnice te uz člansku iskaznicu dobili i označivač stranica. S koliko su interesa i veselja sudjelovali na satovima i listanju posuđenih slikovnica najbolje pokazuju fotografije.
Pripremile učiteljice 1. a i 1. b i knjižničarka
Učenici 1. a i učenici 1. b razreda sa svojim učiteljicama Andreom Herceg i Ivanom Frajzman posjetili su školsku knjižnicu. Nastavu je održala stručna suradnica knjižničarka koja je tom prilikom učenike upoznala s prostorom knjižnice, knjižničnom građom i njenim smještajem na policama. Uz pravila ponašanja u knjižnici, razgovorom o tome što knjige vole, a što ne vole, ponovili su zašto je važno čitati knjige i kako se prema posuđenima treba odnositi. Potom su upoznali slikovnice za svoj uzrast, način i pravila njihova posuđivanja kao i razliku između knjižnice i knjižare.
Na kraju sata svi su učenici samostalno posudili slikovnice te uz člansku iskaznicu dobili i označivač stranica. S koliko su interesa i veselja sudjelovali na satovima i listanju posuđenih slikovnica najbolje pokazuju fotografije.
Pripremile učiteljice 1. a i 1. b i knjižničarka
Učenici 1. a i učenici 1. b razreda sa svojim učiteljicama Andreom Herceg i Ivanom Frajzman posjetili su školsku knjižnicu. Nastavu je održala stručna suradnica knjižničarka koja je tom prilikom učenike upoznala s prostorom knjižnice, knjižničnom građom i njenim smještajem na policama. Uz pravila ponašanja u knjižnici, razgovorom o tome što knjige vole, a što ne vole, ponovili su zašto je važno čitati knjige i kako se prema posuđenima treba odnositi. Potom su upoznali slikovnice za svoj uzrast, način i pravila njihova posuđivanja kao i razliku između knjižnice i knjižare.
Na kraju sata svi su učenici samostalno posudili slikovnice te uz člansku iskaznicu dobili i označivač stranica. S koliko su interesa i veselja sudjelovali na satovima i listanju posuđenih slikovnica najbolje pokazuju fotografije.
Pripremile učiteljice 1. a i 1. b i knjižničarka