U utorak 25. 4. u našoj je školi održan projekt Večer knjige kojim smo učenike potaknuli na čitanje na zabavan i kreativan način. U nizu radionica učenici su uživali u čitanju uz noćnu rasvjetu. Održane su radionice iz hrvatskoga jezika, engleskoga i njemačkoga jezika te vjeronauka. Program je započeo kratkim igrokazom Galebi na hridi kojim su učenici Dramske družine Vrtuljak nastupili na LIDRANU, gdje su predloženi za državnu smotru. Potom su učenici sudjelovali u odabranoj radionici, a večer je završila traženjem blaga u mraku, igrom koju su za učenike pripremili i vodili osmaši. U projektu je sudjelovalo stotinjak učenika od 2. do 8. razreda.
Projekt su u višim razredima provele učiteljice Kornelija Hanžek, Gordana Kučinić, Sanja Belošević, Lucija Pavić, Martina Petriško, Ivana Suhodolčan i Katarina Puljko Leljak , a u nižim razredima knjižničarka Gordana Gregurović Petrović.
Na radionici Hrvatske narodne predaje učenici su čitali i prepričavali predaje o vilama i drugim fantastičnim likovima iz različitih krajeva Hrvatske. Komentirali su osobine likova i pouke koje nam donose predaje te zaključili zašto su predaje uopće nastale.
Sudionici radionice strave i užasa čitali su kratke priče strave i užasa i potom ih interpretirali i dramski izveli. Svaka od priča sadrži dramatičnu kulminaciju koja se razrješava pozitivnom porukom, a priče se nadopunjuju na kurikulumom predviđene sadržaje i tekstove obrađene u redovnoj nastavi (Edgar Alan Poe: Maska Crvene smrti).
Na radionici Njemačkog jezika razgovaralo se o književnosti za mlade. Učiteljice su za učenike pripremile ulomak iz poznatog dječjeg romana "Ben liebt Anna" autora Petera Härtlinga. Kao uvod u temu pročitan je sažetak romana te je s učenicima proveden kratak razgovor o knjizi. Nakon toga pročitan je kratak ulomak te su učenici dobili upute za kreativan zadatak. Pisali su Anin odgovor na Benovo pismo, izradili plakat i na taj način razvijali svoje komunikacijske vještine.
Čitali smo i na engleskom jeziku. Učenici su prepoznali Harryjev Potterov zaštitni znak – okrugle naočale. Nakon pročitanog dijela u kojem je Harry izabrao svoj čarobni štapić, sudionici radionice su izrađivali svoj, a kako bi postali pravi čarobnjaci, izveli su nekoliko čarolija te se dobro zabavili.
Na radionici iz Vjeronauka učenici su prošli priču "Susret Isusa i Zakeja" metodom bibliologa, a nakon toga su igrali igru ponavljanja o biblijskim pričama po uzoru na društvenu igru "Čovječe, ne ljuti". Kod svakog bacanja kocke učenici su prvo izvlačili pitanje iz kutijice i ako su točno odgovorili na pitanje, išli su prema cilju za onoliko polja koliko su dobili broj na kocki. Pobjednik je bio nagrađen simboličnom titulom: "Najbolji poznavatelj biblijskih priča".
U školskoj su knjižnici ostvarene radionice u kojima su sudjelovali učenici 2. b, 3. c i 4. a razreda. Povratkom govoru i izravnoj komunikaciji, u doba sveprisutne tehnologije, učenici su u bajkaonici otkrivali neiscrpnu snagu priča i mudrosti kojom one progovaraju. Obzirom da razvoj tehnologije značajno utječe na veliku prisutnost elektroničkih medija u svakodnevnom životu učenika, u radionici su upoznali i bajke u digitalnom svijetu. Uz ukazivanje na vrijednost čitanja iz užitka i čitanja s razumijevanjem, poticalo se bogaćenje rječnika, razvijanje mašte, kritičkog mišljenja i digitalne pismenosti. Različitim aktivnostima ukazivalo se na brojne pogodnosti koje nudi virtualna stvarnost od dostupnosti informacija, stjecanja znanja, zabave do izazova i opasnosti koje vrebaju u digitalnom svijetu.
Učenici su projekt vrednovali korisnim, zanimljivim i zabavnim te izrazili želju za sličnim načinima rada i ubuduće.
Više pogledajte u fotogaleriji.
U utorak 25. 4. u našoj je školi održan projekt Večer knjige kojim smo učenike potaknuli na čitanje na zabavan i kreativan način. U nizu radionica učenici su uživali u čitanju uz noćnu rasvjetu. Održane su radionice iz hrvatskoga jezika, engleskoga i njemačkoga jezika te vjeronauka. Program je započeo kratkim igrokazom Galebi na hridi kojim su učenici Dramske družine Vrtuljak nastupili na LIDRANU, gdje su predloženi za državnu smotru. Potom su učenici sudjelovali u odabranoj radionici, a večer je završila traženjem blaga u mraku, igrom koju su za učenike pripremili i vodili osmaši. U projektu je sudjelovalo stotinjak učenika od 2. do 8. razreda.
Projekt su u višim razredima provele učiteljice Kornelija Hanžek, Gordana Kučinić, Sanja Belošević, Lucija Pavić, Martina Petriško, Ivana Suhodolčan i Katarina Puljko Leljak , a u nižim razredima knjižničarka Gordana Gregurović Petrović.
Na radionici Hrvatske narodne predaje učenici su čitali i prepričavali predaje o vilama i drugim fantastičnim likovima iz različitih krajeva Hrvatske. Komentirali su osobine likova i pouke koje nam donose predaje te zaključili zašto su predaje uopće nastale.
Sudionici radionice strave i užasa čitali su kratke priče strave i užasa i potom ih interpretirali i dramski izveli. Svaka od priča sadrži dramatičnu kulminaciju koja se razrješava pozitivnom porukom, a priče se nadopunjuju na kurikulumom predviđene sadržaje i tekstove obrađene u redovnoj nastavi (Edgar Alan Poe: Maska Crvene smrti).
Na radionici Njemačkog jezika razgovaralo se o književnosti za mlade. Učiteljice su za učenike pripremile ulomak iz poznatog dječjeg romana "Ben liebt Anna" autora Petera Härtlinga. Kao uvod u temu pročitan je sažetak romana te je s učenicima proveden kratak razgovor o knjizi. Nakon toga pročitan je kratak ulomak te su učenici dobili upute za kreativan zadatak. Pisali su Anin odgovor na Benovo pismo, izradili plakat i na taj način razvijali svoje komunikacijske vještine.
Čitali smo i na engleskom jeziku. Učenici su prepoznali Harryjev Potterov zaštitni znak – okrugle naočale. Nakon pročitanog dijela u kojem je Harry izabrao svoj čarobni štapić, sudionici radionice su izrađivali svoj, a kako bi postali pravi čarobnjaci, izveli su nekoliko čarolija te se dobro zabavili.
Na radionici iz Vjeronauka učenici su prošli priču "Susret Isusa i Zakeja" metodom bibliologa, a nakon toga su igrali igru ponavljanja o biblijskim pričama po uzoru na društvenu igru "Čovječe, ne ljuti". Kod svakog bacanja kocke učenici su prvo izvlačili pitanje iz kutijice i ako su točno odgovorili na pitanje, išli su prema cilju za onoliko polja koliko su dobili broj na kocki. Pobjednik je bio nagrađen simboličnom titulom: "Najbolji poznavatelj biblijskih priča".
U školskoj su knjižnici ostvarene radionice u kojima su sudjelovali učenici 2. b, 3. c i 4. a razreda. Povratkom govoru i izravnoj komunikaciji, u doba sveprisutne tehnologije, učenici su u bajkaonici otkrivali neiscrpnu snagu priča i mudrosti kojom one progovaraju. Obzirom da razvoj tehnologije značajno utječe na veliku prisutnost elektroničkih medija u svakodnevnom životu učenika, u radionici su upoznali i bajke u digitalnom svijetu. Uz ukazivanje na vrijednost čitanja iz užitka i čitanja s razumijevanjem, poticalo se bogaćenje rječnika, razvijanje mašte, kritičkog mišljenja i digitalne pismenosti. Različitim aktivnostima ukazivalo se na brojne pogodnosti koje nudi virtualna stvarnost od dostupnosti informacija, stjecanja znanja, zabave do izazova i opasnosti koje vrebaju u digitalnom svijetu.
Učenici su projekt vrednovali korisnim, zanimljivim i zabavnim te izrazili želju za sličnim načinima rada i ubuduće.
Više pogledajte u fotogaleriji.
U utorak 25. 4. u našoj je školi održan projekt Večer knjige kojim smo učenike potaknuli na čitanje na zabavan i kreativan način. U nizu radionica učenici su uživali u čitanju uz noćnu rasvjetu. Održane su radionice iz hrvatskoga jezika, engleskoga i njemačkoga jezika te vjeronauka. Program je započeo kratkim igrokazom Galebi na hridi kojim su učenici Dramske družine Vrtuljak nastupili na LIDRANU, gdje su predloženi za državnu smotru. Potom su učenici sudjelovali u odabranoj radionici, a večer je završila traženjem blaga u mraku, igrom koju su za učenike pripremili i vodili osmaši. U projektu je sudjelovalo stotinjak učenika od 2. do 8. razreda.
Projekt su u višim razredima provele učiteljice Kornelija Hanžek, Gordana Kučinić, Sanja Belošević, Lucija Pavić, Martina Petriško, Ivana Suhodolčan i Katarina Puljko Leljak , a u nižim razredima knjižničarka Gordana Gregurović Petrović.
Na radionici Hrvatske narodne predaje učenici su čitali i prepričavali predaje o vilama i drugim fantastičnim likovima iz različitih krajeva Hrvatske. Komentirali su osobine likova i pouke koje nam donose predaje te zaključili zašto su predaje uopće nastale.
Sudionici radionice strave i užasa čitali su kratke priče strave i užasa i potom ih interpretirali i dramski izveli. Svaka od priča sadrži dramatičnu kulminaciju koja se razrješava pozitivnom porukom, a priče se nadopunjuju na kurikulumom predviđene sadržaje i tekstove obrađene u redovnoj nastavi (Edgar Alan Poe: Maska Crvene smrti).
Na radionici Njemačkog jezika razgovaralo se o književnosti za mlade. Učiteljice su za učenike pripremile ulomak iz poznatog dječjeg romana "Ben liebt Anna" autora Petera Härtlinga. Kao uvod u temu pročitan je sažetak romana te je s učenicima proveden kratak razgovor o knjizi. Nakon toga pročitan je kratak ulomak te su učenici dobili upute za kreativan zadatak. Pisali su Anin odgovor na Benovo pismo, izradili plakat i na taj način razvijali svoje komunikacijske vještine.
Čitali smo i na engleskom jeziku. Učenici su prepoznali Harryjev Potterov zaštitni znak – okrugle naočale. Nakon pročitanog dijela u kojem je Harry izabrao svoj čarobni štapić, sudionici radionice su izrađivali svoj, a kako bi postali pravi čarobnjaci, izveli su nekoliko čarolija te se dobro zabavili.
Na radionici iz Vjeronauka učenici su prošli priču "Susret Isusa i Zakeja" metodom bibliologa, a nakon toga su igrali igru ponavljanja o biblijskim pričama po uzoru na društvenu igru "Čovječe, ne ljuti". Kod svakog bacanja kocke učenici su prvo izvlačili pitanje iz kutijice i ako su točno odgovorili na pitanje, išli su prema cilju za onoliko polja koliko su dobili broj na kocki. Pobjednik je bio nagrađen simboličnom titulom: "Najbolji poznavatelj biblijskih priča".
U školskoj su knjižnici ostvarene radionice u kojima su sudjelovali učenici 2. b, 3. c i 4. a razreda. Povratkom govoru i izravnoj komunikaciji, u doba sveprisutne tehnologije, učenici su u bajkaonici otkrivali neiscrpnu snagu priča i mudrosti kojom one progovaraju. Obzirom da razvoj tehnologije značajno utječe na veliku prisutnost elektroničkih medija u svakodnevnom životu učenika, u radionici su upoznali i bajke u digitalnom svijetu. Uz ukazivanje na vrijednost čitanja iz užitka i čitanja s razumijevanjem, poticalo se bogaćenje rječnika, razvijanje mašte, kritičkog mišljenja i digitalne pismenosti. Različitim aktivnostima ukazivalo se na brojne pogodnosti koje nudi virtualna stvarnost od dostupnosti informacija, stjecanja znanja, zabave do izazova i opasnosti koje vrebaju u digitalnom svijetu.
Učenici su projekt vrednovali korisnim, zanimljivim i zabavnim te izrazili želju za sličnim načinima rada i ubuduće.
Više pogledajte u fotogaleriji.