Povodom obilježavanja Svjetskog dana knjige i Dana hrvatske knjige, 18. 4. 2011. u OŠ Augusta Cesarca Krapina prezentirani su rezultati istraživačkog projekta Čitateljska pismenost u kojem su sudjelovali učenici 7. b i 7. c razreda, a pomagale su im Gordana Gregurović Petrović, diplomirana knjižničarka i Gordana Kučinić, profesorica hrvatskoga jezika.
Rad na projektu trajao je četiri tjedna, a vodili su ga učenici: Martina Ranogajec, Veronika Belošević, Dominik Lončar, Iva Hršak, Dea Presečki, Dorotea Rukav,Teuta Vučajnk i Dora Štrok.
Projekt je obuhvatio pojašnjavanje pojma čitateljska pismenost, istraživanje čitateljskih navika naših učenika od trećeg do osmog razreda, istraživanje čitateljskih navika roditelja, izradu liste najčitanijih i najdražih knjiga te poredbenu analizu knjižnog fonda i broja čitatelja u Gradskoj knjižnici Krapina i školskoj knjižnici OŠ A. Cesarca.
Prezentacija je popraćena izložbom zanimljivih knjiga iz školske i gradske knjižnice, plakatima s lijepim mislima o čitanju i učeničkim slikopisima književnih djela (poetski i prozni tekstovi obrađivani na satu hrvatskoga jezika u 7. b i 7. c razredu). Prezentaciju su pratili svi učenici od trećeg do osmog razreda.
U završnom dijelu prezentacije izneseni su zaključci do kojih se istraživanjem došlo:
• Roditelji pridaju veliku pozornost čitanju te potiču svoju djecu da se što više koriste knjigama kako bi došli do informacija.
• I učenici i roditelji smatraju da čitateljska pismenost uvelike utječe na učenički uspjeh u školi i u životu.
• Učenici razredne nastave uživaju u čitanju lektire, dok su učenici predmetne nastave skloniji čitanju drugih knjiga (sa sadržajima koji su njima zanimljiviji).
• Premda roditelji misle da djeca provode previše vremena uz internet i televiziju, rezultati ankete pokazuju da nije tako. Mediji imaju velik utjecaj, ali gotovo svi učenici i njihovi roditelji smatraju da djeca još uvijek najviše nauče iz knjiga, udžbenika i školskih bilježnica.
• Učenicima je važno čitati bez pritiska, ali im je također vrlo važno razgovarati o pročitanom s roditeljima , učiteljima i svojim vršnjacima.
Predviđena je druga faza projekta u sljedećoj školskoj godini. Učenici će, uz pomoć svojih mentorica, organizirati i voditi čitateljske radionice sa svrhom razvijanja čitateljske pismenosti i sposobnosti kreativnog čitanja, pisanja i usmenog izražavanja.
PREPORUKA RODITELJIMA
(G. Kučinić, prof)
Anketa je pokazala da se većina naših učenika raduje ako dobije knjigu na dar. Ako vaše dijete voli maštati, ako volite maštati skupa s njim, onda ne možete pogriješiti, bez obzira na djetetove (i svoje) godine kupite li PRIČOSVIJET, neobičnu knjiga s pričama i „čarobnim“ kartama koje vam pomažu ispričati vlastite priče.
Ovu iznimno lijepo grafički oblikovanu i kreativnu knjigu osmislili su John i Caitlin Matthews, a kod nas je izišla u izdanju Planetopije, po cijeni od 135,00 kn. Možete je naći u zagrebačkim knjižarama.
U čemu je čarolija PRIČOSVIJETA?
„Vjerujte snovima. Vjerujte svom srcu. I vjerujte u svoju priču.“(N. Geilman)
-----------------------
kako je bilo pogledajte u fotogaleriji album KNJIGA
Povodom obilježavanja Svjetskog dana knjige i Dana hrvatske knjige, 18. 4. 2011. u OŠ Augusta Cesarca Krapina prezentirani su rezultati istraživačkog projekta Čitateljska pismenost u kojem su sudjelovali učenici 7. b i 7. c razreda, a pomagale su im Gordana Gregurović Petrović, diplomirana knjižničarka i Gordana Kučinić, profesorica hrvatskoga jezika.
Rad na projektu trajao je četiri tjedna, a vodili su ga učenici: Martina Ranogajec, Veronika Belošević, Dominik Lončar, Iva Hršak, Dea Presečki, Dorotea Rukav,Teuta Vučajnk i Dora Štrok.
Projekt je obuhvatio pojašnjavanje pojma čitateljska pismenost, istraživanje čitateljskih navika naših učenika od trećeg do osmog razreda, istraživanje čitateljskih navika roditelja, izradu liste najčitanijih i najdražih knjiga te poredbenu analizu knjižnog fonda i broja čitatelja u Gradskoj knjižnici Krapina i školskoj knjižnici OŠ A. Cesarca.
Prezentacija je popraćena izložbom zanimljivih knjiga iz školske i gradske knjižnice, plakatima s lijepim mislima o čitanju i učeničkim slikopisima književnih djela (poetski i prozni tekstovi obrađivani na satu hrvatskoga jezika u 7. b i 7. c razredu). Prezentaciju su pratili svi učenici od trećeg do osmog razreda.
U završnom dijelu prezentacije izneseni su zaključci do kojih se istraživanjem došlo:
• Roditelji pridaju veliku pozornost čitanju te potiču svoju djecu da se što više koriste knjigama kako bi došli do informacija.
• I učenici i roditelji smatraju da čitateljska pismenost uvelike utječe na učenički uspjeh u školi i u životu.
• Učenici razredne nastave uživaju u čitanju lektire, dok su učenici predmetne nastave skloniji čitanju drugih knjiga (sa sadržajima koji su njima zanimljiviji).
• Premda roditelji misle da djeca provode previše vremena uz internet i televiziju, rezultati ankete pokazuju da nije tako. Mediji imaju velik utjecaj, ali gotovo svi učenici i njihovi roditelji smatraju da djeca još uvijek najviše nauče iz knjiga, udžbenika i školskih bilježnica.
• Učenicima je važno čitati bez pritiska, ali im je također vrlo važno razgovarati o pročitanom s roditeljima , učiteljima i svojim vršnjacima.
Predviđena je druga faza projekta u sljedećoj školskoj godini. Učenici će, uz pomoć svojih mentorica, organizirati i voditi čitateljske radionice sa svrhom razvijanja čitateljske pismenosti i sposobnosti kreativnog čitanja, pisanja i usmenog izražavanja.
PREPORUKA RODITELJIMA
(G. Kučinić, prof)
Anketa je pokazala da se većina naših učenika raduje ako dobije knjigu na dar. Ako vaše dijete voli maštati, ako volite maštati skupa s njim, onda ne možete pogriješiti, bez obzira na djetetove (i svoje) godine kupite li PRIČOSVIJET, neobičnu knjiga s pričama i „čarobnim“ kartama koje vam pomažu ispričati vlastite priče.
Ovu iznimno lijepo grafički oblikovanu i kreativnu knjigu osmislili su John i Caitlin Matthews, a kod nas je izišla u izdanju Planetopije, po cijeni od 135,00 kn. Možete je naći u zagrebačkim knjižarama.
U čemu je čarolija PRIČOSVIJETA?
„Vjerujte snovima. Vjerujte svom srcu. I vjerujte u svoju priču.“(N. Geilman)
-----------------------
kako je bilo pogledajte u fotogaleriji album KNJIGA
Povodom obilježavanja Svjetskog dana knjige i Dana hrvatske knjige, 18. 4. 2011. u OŠ Augusta Cesarca Krapina prezentirani su rezultati istraživačkog projekta Čitateljska pismenost u kojem su sudjelovali učenici 7. b i 7. c razreda, a pomagale su im Gordana Gregurović Petrović, diplomirana knjižničarka i Gordana Kučinić, profesorica hrvatskoga jezika.
Rad na projektu trajao je četiri tjedna, a vodili su ga učenici: Martina Ranogajec, Veronika Belošević, Dominik Lončar, Iva Hršak, Dea Presečki, Dorotea Rukav,Teuta Vučajnk i Dora Štrok.
Projekt je obuhvatio pojašnjavanje pojma čitateljska pismenost, istraživanje čitateljskih navika naših učenika od trećeg do osmog razreda, istraživanje čitateljskih navika roditelja, izradu liste najčitanijih i najdražih knjiga te poredbenu analizu knjižnog fonda i broja čitatelja u Gradskoj knjižnici Krapina i školskoj knjižnici OŠ A. Cesarca.
Prezentacija je popraćena izložbom zanimljivih knjiga iz školske i gradske knjižnice, plakatima s lijepim mislima o čitanju i učeničkim slikopisima književnih djela (poetski i prozni tekstovi obrađivani na satu hrvatskoga jezika u 7. b i 7. c razredu). Prezentaciju su pratili svi učenici od trećeg do osmog razreda.
U završnom dijelu prezentacije izneseni su zaključci do kojih se istraživanjem došlo:
• Roditelji pridaju veliku pozornost čitanju te potiču svoju djecu da se što više koriste knjigama kako bi došli do informacija.
• I učenici i roditelji smatraju da čitateljska pismenost uvelike utječe na učenički uspjeh u školi i u životu.
• Učenici razredne nastave uživaju u čitanju lektire, dok su učenici predmetne nastave skloniji čitanju drugih knjiga (sa sadržajima koji su njima zanimljiviji).
• Premda roditelji misle da djeca provode previše vremena uz internet i televiziju, rezultati ankete pokazuju da nije tako. Mediji imaju velik utjecaj, ali gotovo svi učenici i njihovi roditelji smatraju da djeca još uvijek najviše nauče iz knjiga, udžbenika i školskih bilježnica.
• Učenicima je važno čitati bez pritiska, ali im je također vrlo važno razgovarati o pročitanom s roditeljima , učiteljima i svojim vršnjacima.
Predviđena je druga faza projekta u sljedećoj školskoj godini. Učenici će, uz pomoć svojih mentorica, organizirati i voditi čitateljske radionice sa svrhom razvijanja čitateljske pismenosti i sposobnosti kreativnog čitanja, pisanja i usmenog izražavanja.
PREPORUKA RODITELJIMA
(G. Kučinić, prof)
Anketa je pokazala da se većina naših učenika raduje ako dobije knjigu na dar. Ako vaše dijete voli maštati, ako volite maštati skupa s njim, onda ne možete pogriješiti, bez obzira na djetetove (i svoje) godine kupite li PRIČOSVIJET, neobičnu knjiga s pričama i „čarobnim“ kartama koje vam pomažu ispričati vlastite priče.
Ovu iznimno lijepo grafički oblikovanu i kreativnu knjigu osmislili su John i Caitlin Matthews, a kod nas je izišla u izdanju Planetopije, po cijeni od 135,00 kn. Možete je naći u zagrebačkim knjižarama.
U čemu je čarolija PRIČOSVIJETA?
„Vjerujte snovima. Vjerujte svom srcu. I vjerujte u svoju priču.“(N. Geilman)
-----------------------
kako je bilo pogledajte u fotogaleriji album KNJIGA